Landhuis Elisabeth

S. Honsbeek
21-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben een leuke vakantie gehad en het huis lag op een mooie locatie. Iets buiten het dorp. De winkels lagen op 7 minuten lopen afstand. De omgeving is prachtig. We hebben heerlijk gewandeld. Veel gebruik gemaakt van de Bregenzerwaldkarte die we bij aankomst gratis kregen. Hiermee mag je gratis in diverse bergbanen, bus en zwembaden. (zeer de moeite waard). De eigenaresse was ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. In Bezau ligt ook de langste rodelbaan van europa. Echt top!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009
2008

Prima appartement

Dominica
3-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima appartement. Zeer verzorgd en groot. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aardige eigenaresse.

Nadeel: het ligt op de eerste verdieping. Daarom minder geschikt voor gezinnen met kleine kinderen of minder validen.

Gereisd Familie in Sun Feb 03 2008 17:18:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Landhuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Landhuis Elisabeth

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Elisabeth in Bezau / Bizau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Elisabeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.