Camping Köb

6 reviews over Camping Köb in het Nederlands

Renovatie echt nodig!

Maria
3-10-2017

Mooie ligging zoals hieronder bij de revieuws beschreven.

Camping heeft echter geen voorziening om de camper te ledigen.

Sanitair is verouderd, 2 douches (met gordijn)

2 bakken voor de afwas voor de hele camping!

Plaatsen zijn erg klein.

Al met al: er zijn beslist betere campings in deze buurt te vinden.

Oude reviews (archief)

Heerlijke vakantie

Fam Bakker
19-8-2016

Deze camping, ligt op een prima locatie. Alle basis voorzieningen zijn aanwezig. Echt een camping voor mensen, die zelf hun vermaak zoeken.

Veelal actief, in de bergen zijn, mounten biken, wandelen, klimmen.

Zwembad vlak bij.

Klein speeltuintje op de camping.

Wil je verzekerd zijn van een plekje, dan zou ik in het hoofdseizoen wel reserveren.

Supermarkt, bushalte en restaurant, net over de brug, naast de camping.

Camping Kob is prima gesitueerd in het dal. Perfect voor fietsen, wandelen, openbaar vervoer, liften, alles. Binnen 100 meter is er een stukje van het dorp, waar winkel, overheerlijk restaurant en bushaltes direct voorhanden zijn. Familie Kob doet alles om een vriendelijk service te verlenen. Echt aan te bevelen.

topcamping

Jan D
13-2-2011

mooie rustige camping, heerlijk wandelgebied. goede spar supermarkt vlakbij. en terras op loopafstand

mooie rustige camping

jan dijkstra
8-9-2010

camping Kob is een mooie rustige camping met verzorgd sanitair. ideale plaats om heerlijk bergwandelingen te maken, bv diedamskopf op 2080 meter hoogte

Mooie camping voor wandelingen

jan dijkstra
8-9-2010

fijne gemoedelijke camping ruime plaats, net sanitair. en vriendelijke eigenaars

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Köb in Au, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Köb zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Köb scoort een 5.95 uit 10 op basis van 7 reviews.