Andelsbuch

Reviews over Andelsbuch

Voor elk wat wils

inge hukkelhoven
    19-8-2013

Bregenzerwald biedt elk wat wils. Steden als Bregenz en Feldkirch voor cultuur en de natuur eromheen is voor sportievelingen mooi! Ruimte, groen en aardige mensen daar. Veel informatie te verkrijgen, alle routes prima uitgepijld; kortom; GENIETEN!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

het beste ski gebied voor wiedie lekker wil skien

v gogh
    27-8-2012

Andelbuch,een prima gebied voor een ieder die lekker gemoedeijk wil skien.Al 33 jaar dezelfde plek, dit zegt iets van de omgeving , de sfeer en de mensen. Goed voor beginners, pubers, ouders en de oudere onder ons.Kortom voor ons een geweldig gebied Nooit wachten voor de liften genoeg vertier te beleven, lekker eten en drinken. Lekker rustig en toch goed voor een super prijs, EEN AANRADER.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 1979
Andelsbuch scoort een 8,5 uit 10, op basis van 6 reviews