Zwieselstein

Reviews over Zwieselstein

Uitvalsbasis

William
    19-3-2012

Zwieselstein is eigenlijk een uitvalsbasis voor de stations Sölden en Obergurgl, centraal gelegen tussen beide in. In geen wegen te vergelijken met hetgeen er in beide voornoemde plaatsen te beleven valt. Zeer beperkt aanbod qua logement en après, daarvoor moet je iets verderop gaan. Goede voorziening (skibus) om zich naar de pistes te begeven, met eigen vervoer toch voldoende winteruitrusting voorzien vooral richting Obergürgl - bij besneeuwde banen

Gereisd Met vrienden in maart 2012

3de jaar op rij onze vakantiebestemming !

Van Beek
    9-7-2009

Zwieselstein is prachtig gelegen tussen de bergen. Je staat bij wijze van spreken op een bergtop vanaf het moment je je hotel buiten stapt. Het is een zalig dorpje om je wandelingen te starten. Wij zijn een gezinnetje met 4 kids tussen de 15 en 7 jaar en ook zij genieten van de wandelingen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Zwieselstein scoort een 7,2 uit 10, op basis van 6 reviews