Gasthof Zur Brücke

Gasthof
7,5

2 reviews over Gasthof Zur Brücke in het Nederlands

Heel goed eten. Werden vriendelijk ontvangen

Mets
27-5-2017

Wij vonden het eerst lekker rustig. Later op de avond was het bijna vol

prima gasthof

Gaertner
14-8-2009

Wij zijn op weg naar Italie hier gaan overnachten. Zeer vriendelijke familie. We mochten de auto in de garage zetten om "droog" de spullen te pakken, prima diner, goed ontbijt. Gasthof staat wel pal aan de weg en er stroomt een zeer wilde rivier langs, als je aan de kant van de rivier slaapt kan ik me voorstellen dat dat niet zo prettig slaapt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zur Brücke in Zirl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zur Brücke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.