5,9

Weer vandaag4°-2°

• Ligging t.o.v. pistes6,9

13 reviews over Gasthof Zeller Stuben in het Nederlands

Goede Keuken in een een schoon gasthof

H.Osemdarp, 21-8-2017

goede keuken met typische Oostenrijkse gerechten zoals, Wiener Schnitzel, Tiroler grostl und Gesnetzeltes. perfect terras om de dag af tesluiten.

Slecht hotel.

Jurjen, 29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

Oud. Versleten. En klantonvriendelijk. Wat wil je nog meer. Hier verbleven met reisorganisatie. Had al wel mindere recensies gelezen maar toch gehoopt op beter omdat ik goede ervaring heb met reisorganisatie. Helaas. Het hotel is een drama. Rommelig. Ongestructureerd. En ze hebben geen idee hoe je met klanten om moet gaan. Begin eens met een glimlach.... Maar dat is al een moeilijke opgave. Lekker verder kijken en hopen dat een nieuwe eigenaar de tent een keer onderhanden neemt.

Gezellig hotel in het centrum

p van klaveren, 27-7-2014

Leuk gelegen in het centrum, konditorei en supermarkt dichtbij. Personeel is erg vriendelijk. Kamers zijn gehorig en bedden en vloeren kraken, wel schoon en elke dag schone handdoeken. Weinig gelegenheid om buiten te zitten maar in het dorp zelf genoeg gelegenheid daarvoor.

een heerlijk onderkomen

H.Venhuizen, 15-3-2013

In een reeks van 3 jaar in de zomerperiode ben ik te GAST in Zellerstuben

en er zullen nog vele bezoeken volgen.

Er worden heerlijke typische TIROLER maaltijden geserveerd.

Een gasthof waar service hoog in het vaandel staat.

Goed hotel op perfecte locatie

Josine, 11-4-2011
    • Ligging t.o.v. pistes10

Voor het eerst in hotel Zellerstuben geweest, heel goed bevallen ! Het ligt midden in het gezellige centrum van Zell, dus alles in de buurt. Wij hebben ook 1 dagje het treintje genomen naar Mayrhofen (je loopt zo naar het treinstation toe vanuit hotel). Vanuit daar kun je zelfs naar de Tuxer gletsjer skiën! Personeel was vriendelijk, eten goed. We hadden een wat kleinere kamer, maar wel typisch Oostenrijks en dus erg knus! Verder prima hotel in een geweldig skigebied.

Slechtste hotel ooit!

Arjan en Chantal, 24-1-2010
    • Ligging t.o.v. pistes6

Afgelopen kerst en oud en nieuw (2009-2010) in Zellerstuben gelogeerd. Kamers waren ok, heerst nog steeds grote anergie, en de eigenaar is zeer arrogant!

Het eten is extreem slecht! Geen creativiteit en vaak gewoon gewoon niet lekker.

Spaggeti met homp vlees en jus staat hier op het HP menu....

Voor slapen is het ok, maar voor het eten zeggen wij keihard NEE!

slecht hotel

Daan, 17-2-2009
    • Ligging t.o.v. pistes8

er is niks te doen weinig eten koud eten echt niks

NOOIT HEENGAAN

Goeie prijs/kwaliteit verhouding Vriendelijke zouden wel

Willem Janssen, 26-11-2007
    • Ligging t.o.v. pistes7

Goeie prijs/kwaliteit verhouding

Vriendelijke bediening

Kamers zouden wel iets groter mogen zijn.

Prima hotel voor een prima prijs

Willem Janssen, 26-11-2007
    • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel voor een prima prijs. Vriendelijk personeel en goed eten.

Skibus stopt op 100 mtr afstand. Daarmee is de afstand naar de skiliften (1,5 km) geen probleem meer.

Wat wil je meer !

Ik ben in maart 2007 in dit Gasthof geweest

Joost, 17-3-2007
    • Ligging t.o.v. pistes7

Ik ben in maart 2007 in dit Gasthof geweest. Ik vond niet dat er sprake was van totale anarchie. Ik vond echter wel dat de kwaliteit van dit gasthof tegenvalt. Vooral op het gebeid van het eten, want we hebben behoorlijk last van onze darme gehad. Daarbij waren de bedden teklein voor mijn lengte (1.98mtr). Positief was Claudia de Nederlandse bediende. Zij was heelgezellig en gasttvrij, voor de rest kan het echt beter in dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Zeller Stuben voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zeller Stuben in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zeller Stuben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Zeller Stuben scoort een 5.94 uit 10 op basis van 19 reviews.