Gasthof Zeller Stuben

• Sauna
Meer gasthofinfo

20 reviews over Gasthof Zeller Stuben

• 5Antonis20-02-2019

Niet aan te raden en nooit meer!

Wij hebben in het appartement langs het hotel gezeten (is van Gasthof Zellerstuben) en als we dit vooraf geweten hadden, waren we hier nooit naar toe gegaan! Het appartement zit recht boven een Kebap/Pizzeria waardoor je de gehele dag-en nacht stank hebt. Of je nu de ramen open of dicht hebt staan het maakt niets uit. De lucht overheerst! Wlan was zeer slecht. Handdoeken waren muf, de keuken was de enige mogelijkheid waar we met zijn allen konden zitten. Dit was op harde banken en uitzicht op een kerkhof. Afval moesten we in de gang deponeren omdat het afvalhok vol stond met rommel van de Pizzeria. En zo hebben we nog wel een aantal punten meer. Dit alles hebben we ook aangegeven bij Gasthof Zellerstuben, maar deden er weinig mee. We zijn ook 1 dag eerder naar huis gegaan omdat we er helemaal klaar mee waren.

• 2017
    8H.Osemdarp21-08-2017

Goede Keuken in een een schoon gasthof

goede keuken met typische Oostenrijkse gerechten zoals, Wiener Schnitzel, Tiroler grostl und Gesnetzeltes. perfect terras om de dag af tesluiten.

• Oude reviews

3Jurjen29-02-2016

Slecht hotel.

Oud. Versleten. En klantonvriendelijk. Wat wil je nog meer. Hier verbleven met reisorganisatie. Had al wel mindere recensies gelezen maar toch gehoopt op beter omdat ik goede ervaring heb met reisorganisatie. Helaas. Het hotel is een drama. Rommelig. Ongestructureerd. En ze hebben geen idee hoe je met klanten om moet gaan. Begin eens met een glimlach.... Maar dat is al een moeilijke opgave. Lekker verder kijken en hopen dat een nieuwe eigenaar de tent een keer onderhanden neemt.

• 5Ligging t.o.v. pistes

• 7p van klaveren27-07-2014

Gezellig hotel in het centrum

Leuk gelegen in het centrum, konditorei en supermarkt dichtbij. Personeel is erg vriendelijk. Kamers zijn gehorig en bedden en vloeren kraken, wel schoon en elke dag schone handdoeken. Weinig gelegenheid om buiten te zitten maar in het dorp zelf genoeg gelegenheid daarvoor.

• 9H.Venhuizen15-03-2013

een heerlijk onderkomen

In een reeks van 3 jaar in de zomerperiode ben ik te GAST in Zellerstuben en er zullen nog vele bezoeken volgen. Er worden heerlijke typische TIROLER maaltijden geserveerd. Een gasthof waar service hoog in het vaandel staat.

• 8Josine11-04-2011

Goed hotel op perfecte locatie

Voor het eerst in hotel Zellerstuben geweest, heel goed bevallen ! Het ligt midden in het gezellige centrum van Zell, dus alles in de buurt. Wij hebben ook 1 dagje het treintje genomen naar Mayrhofen (je loopt zo naar het treinstation toe vanuit hotel). Vanuit daar kun je zelfs naar de Tuxer gletsjer skiën! Personeel was vriendelijk, eten goed. We hadden een wat kleinere kamer, maar wel typisch Oostenrijks en dus erg knus! Verder prima hotel in een geweldig skigebied.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 5Arjan en Chantal24-01-2010

Slechtste hotel ooit!

Afgelopen kerst en oud en nieuw (2009-2010) in Zellerstuben gelogeerd. Kamers waren ok, heerst nog steeds grote anergie, en de eigenaar is zeer arrogant! Het eten is extreem slecht! Geen creativiteit en vaak gewoon gewoon niet lekker. Spaggeti met homp vlees en jus staat hier op het HP menu....

Voor slapen is het ok, maar voor het eten zeggen wij keihard NEE!

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 4Daan17-02-2009

slecht hotel

er is niks te doen weinig eten koud eten echt niks NOOIT HEENGAAN

• 8Willem Janssen26-11-2007

Goeie prijs/kwaliteit verhouding Vriendelijke bediening Kamers zouden wel iets groter mogen zijn.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 8Willem Janssen26-11-2007

Prima hotel voor een prima prijs. Vriendelijk personeel en goed eten. Skibus stopt op 100 mtr afstand. Daarmee is de afstand naar de skiliften (1,5 km) geen probleem meer. Wat wil je meer !

0 tips over Gasthof Zeller Stuben

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
      • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats