Gasthof Untermetzger

We komen zeker terug!

Monique van Balveren
10-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een super verblijf gehad met een gezellige Belgische gastheer. Personeel was heel vriendelijk en het was ECHT schoon.

Eten was ook lekker. We komen zeker terug! Dank voor alles.

De kwaliteit en prijsverhouding is zeer goed.

Van den Berg
2-10-2018

Het is een accomodatie die simpel maar meer dan voldoende is. Het personeel is zeer vriendelijk. Het eten was eenvoudig, afwisselend maar goed en meer dan voldoende.

Wij hebben echt genoten!

Reinier
1-10-2018

Eten en drinken waren prima, zowel het ontbijt, lunch (als je er gebruik van wilde maken) en het avondeten was goed en smaakvol verzorgd.

Geen lift. De badkamer was krap, moest zijwaarts douch instappen en bij verblijf beneden hoor je het douch en wcafvoer voorbij klateren.

Nooit meer bij Untermetzger!

Nance
11-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren erg teleurgesteld over alles. Eten was echt niet lekker. 1 dag hebben we lekker gegeten en toen bleek de kok ziek te zijn geweest en dat de eigenaar toen in de keuken heeft gestaan. Verder hadden we het idee dat eten te vaak gerecycled werd. Zo kwamen de "Schinken" die niet opgegeten werden, s`ochtends terug bij het ontbijt geserveerd. en als deze hier ook bleven liggen, kreeg je deze diezelfde avond gewoon door de gebakken aardappelen verwerkt. Openbare toiletten waren smerig, en de groene tuin/terras was een trieste bedoeling.

Personeel was niet vriendelijk m.u.v. 1 meisje! Gelukkig sliepen we bij Hotel-Garni Maximilian omdat de dependance van Untermetzger overboekt was. Gastvrouw van Maximilian was zeer vriendelijke en de kamers waren echt schoon en mooi onderhouden. Het cijfer 9 voor de kamers is dan ook voor Hotel Maximilian

Zeker een aanrader.

Wij
11-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben een goed verblijf gehad in de dependance. De bedden waren hard en te kort voor iemand van 1,92 m. De kamers waren netjes. De eigenaar had voor iedereen tijd en deed erg zijn best het iedereen naar de zin te maken. Wij hadden all in en iedere avond lekker gegeten. Het ontbijt was super. Ideaal dat we tijdens t ontbijtbuffet een lunchpakket konden samenstellen!

Fantastisch zeer goed verzorgd allemmaal

Rooseboom
23-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het was allemaal goed verzorgd. Heerlijk eten

Eenvoudig,gastvrij,vriendelijk. Aanrader.

Carl Soethoudt
16-7-2018

Ligging van hotel centraal in het dorp.

Goed en vriedelijk.

Wielly Roex
2-7-2018

Het is een leuk Hotel, bediening is vriendelijk .

Eten is goed.

Redelijk.

zwagerman
30-6-2018

was een redelijk goed hotel!

Super

Johan
30-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi gasthof alsof het net opgeleverd is

Leuke omgeving veel te doen en voor iedereen iets

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Untermetzger in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Untermetzger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.