Hotel Theresa

• Kinderopvang
  • Sauna

6 reviews over Hotel Theresa

• 9Hans Verheezen14-04-2015

Hypermodern en van zeer hooge kwaliteit!

De afgelopen wintersport van alle faciliteiten gebruik mogen maken van dit hyper moderne en hagelnieuwe hotel. direct gelegen aan de voet van de bergbanen. Alles ademend klasse uit en is door de eigenaar meer dan goed doordacht gebouwd. Voor mij als ski fanaat , maar ook voor de snowboarder staat werkelijk alles in het teken van comfort. Verwarmde kasten met persoonlijke toegang voor het opbergen van je uitrusting. Het hotel en de kamers worden perfect onderhouden en schoongemaakt, iedereen zeer vriendelijk en hulpvaardig! Echt een aanrader en een super top locatie! Bedden, uitrusting van de kamers en de badkamer van zeer hoge kwaliteit en fraai afgewerkt. Het ontbijt en het avondeten wordt verzorgd door Claudia en haar team van "in-teufels-kueche" wat op net geen 10 meter van het hotel staat. zeer goed keuken met vriendelijke bediening. en zeer smaakvol... De komende jaren ga ik zeker nog een vervolg aan geven, de verbindingen met de skigebieden zijn perfect, tot Gerlos en verder...

• 9Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in januari 2015

• 9Peter06-09-2012

uitstekend hotel

Fijne ontvangst, fijn verblijf, aardige mensen, lekker eten, fantastische wellness, kortom uitstekende kwaliteit.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9rob-rck22-08-2011

Zeer goed hotel!

Hotel Theresa is een uitstekend hotel! Ik ben er een keer of 4 geweest en net als ik toen waren Stefan en Alban nog kinderen. Alban staat inmiddels in de (zeer goede) keuken van het hotel. E.e.a. is niet goedkoop, maar je hebt er wel een fantastisch verblijf. Niets is teveel en je voelt je er de koning te rijk. Als je een hotel in Zell m Ziller zoekt, dat is het dit hotel. Mijn ouders zijn er ongeveer 25 jaar lang op vakantie gegaan (op een gegeven moment zonder ons kinderen) en kregen een plaquette van Theresia en Siegfried als blijk van hun waardering dat zij zo vaak van dit hotel gebruik gemaakt hebben. Werkelijk een zeer, zeer goed hotel. Onlangs heb ik Theresia nog telefonisch gesproken en ze wilde met alle liefde van de wereld een kamer voor ons vrijhouden zodat ik met mijn gezin langs konden komen. Service is dus 100%.

Gereisd met vrienden in januari 1973

• 10d kromhout05-09-2010

beter hotel is er niet in het zillertal

geen nee te koop, niet goedkoop, maar voor gasten die vooral rondom de zwembaden en in in de tuin verblijven en van de overige faciliteiten ( zoals het inbegrepen middagbuffet ) aan te bevelen.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Fam. van Straaten21-02-2010

SUPER!!!

In februari zijn wij hier een week geweest. Spa & wellness echt geweldig. Eten van hoog niveau. Ongelooflijk hoe de familie Egger hun best doet om het iedereen naar de zin te maken. Ze hollen echt voor je. Buiten in de 'hot tub' tussen de besneeuwde bergen is toch wel erg leuk. Kortom: veel genieten. Enige nadeel is dat je echt met de auto naar de Zillertal Arena lift moet gaan. (Kan ook met de skibus die voor de deur stopt, maar dat hebben wij niet gedaan...).

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 9Monique22-01-2006

Werkelijk uitstekend hotel, familievriendelijk en geleid door het bijzonder hartelijke echtpaar Egger en hun talentvolle kinderen. Het is bepaald niet goedkoop maar de verwachtingen worden volledig waargemaakt. Een bijzonder goede keuken met elke avond een keuze uit diverse menus. "Alles inklusive" formule. Veel aandacht voor Wellness en gezondheid. Ook op sportief gebied kun je je uitleven. In de zomer prachtige wandelingen onder begeleiding en lunch n de berghut. Een unieke ervaring.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2006

Hotel Theresa info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nouvelle Cuisine, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Caldarium, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage

• BuitensportenFietsen, Hiken