Hotel Sonnenhof

23 reviews over Hotel Sonnenhof in het Nederlands

Volgendjaar weer !!

Eli
11-7-2015

Mooi gelegen in het Zillertal goede service en zeer vriendelijke mensen. Doen alles om het iedereen naar zijn zin te maken een pluim voor hen . Hopelijk tot volgend jaar .

Gereisd Met partner in Tue Jun 23 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend hotel, goede wellness, prima ligging.

heer Mekelenkamp
30-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles is er: Goed eten; Comfortabele kamers; Wellness gekleed; Wellness ongekleed; Mooi uitzicht; Fijne bediening. Meer is niet nodig.

Gereisd Met partner in Fri Mar 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed hotel

Chalen
23-8-2014

We zijn hier geweest in juli 2013 in een grote familiekamer in het hotel. De bedden zijn goed, koelkastje op kamer, aparte wc, allemaal zeer goed onderhouden. In de kelder van hotel allerlei ruimtes met kinderspeelgoed, pingpong, airhockey, tafelvoetbal, videospelletjes.Sinds 2013 was er ook een buitenzwembad wat gezien de hoge temperaturen een luxe was! Degelijke fitness ruimte, wellness is ook aanrader. Eten is geweldig! Elke dag keuze uit 3 menu's + mogelijkheid om voor de kinderen nog uit een aparte kaart te kiezen. Ruime gratis parking. Zeer centraal gelegen en leuke tuin.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Zeer de moeite waard.

mevrouw Riecker
20-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotelkamer was wat aan de kleine kant voor 4 personen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2014

Fijn,gezellig hotel met goede ligging.

mevrouw Roordink
6-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gastvrij hotel met goede ligging en heerlijk eten,wij hebben genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2012

Met pijn in mijn hart weer naar huis

Inge
27-5-2010

We zijn hier geweest eind mei 2010 in een grote familiekamer in het hotel. Er is ook een boerengedeelte, in hetzelfde gebouw als de koestal. De bedden waren héérlijk, koelkastje op kamer, aparte wc, allemaal zeer goed onderhouden en superschoon. In de kelder van hotel allerlei ruimtes met kinderspeelgoed, pingpong, airhockey, tafelvoetbal, videospelletjes. Zwembad met mooi panorama, nieuwe fitness apparatuur. Eten geweldig! Kunt gewoon de stal in lopen, konijnen lopen vrij rond, trampolines in de wei. Mooi luxe hotel zonder 'kak', huiselijk. Zeer centraal t.o.v. zillertal arena coaster. We gingen met pijn in ons hart weer naar huis en gaan zéér zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

schitterend hotel en zeer vriendelijk onthaal

parijs
1-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

geweest in de zomer van 2008 met 2 kleine kinderen en één van de meest fantastische vakanties gehad ! Zeer lieve mensen, diertuin voor de kids geweldig alsook de vele fietsjes die er zijn.Onze kinderen liepen vrij rond op het domein en wij genoten van de rust in de tuin.Eten schitterend en kinderen krijgen tekengerief aan tafel om hen bezig te houden.Prachtige familiekamer en ook onze hond werd als een koning behandeld.Aan eenieder aan te raden, wij keren in de witer zeker terug !

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

Goed hotel met veel mogelijkheden

Vronie
14-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel lekker eten + aangepast aan de kinderen. Goede accomodatie. Kinderspeeltuigen en fietsen wat verwaarloosd. Sauna/Wellnes/Binnenzwembad/Fitness zeer goed voorzien.Goede ligging in Zillertal. Voor de winterliefhebbers, piste vlakbij het hotel. Kamers ruim. Bedden konden wat beter.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi kindvriendelijk hotel

Bea
18-8-2009

We hadden een bauerenzimmer geboekt in het bijgebouw (boerderij) Een heel mooie kamer met hééél groot balkon Lekker eten en vriendelijk personeel Een minpunt : bij de buffetavonden was het nogal chaotisch, iedereen liep door elkaar om aan te schuiven voor eten Het lekker eten maakte alles goed

Gereisd Met partner in augustus 2009

gewoonweg schitterend hotel

kurt
28-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

heel vriendelijk personeel, mooie en nette kamers en heel verzorgde maaltijden . best de moeite om eens een weekje daar te verblijven .

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenhof in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.