Appartement Sonnenau

9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,0

5 tips over Appartement Sonnenau

Goele, 11-8-2014
Goed informeren naar de grote van het appartement er zijn verschillende indelingen en oppervlaktes van ieder appartement.
a waelen, 1-8-2014

Bezoek de Wolfsklamm bij het plaatsje Stans

Rij de Zellberg hohenstrasse

Nico en Henriette Middag, 21-5-2014
In de omgeving is van alles te doen, leuk voor ouders en kinderen. Je kunt bijvoorbeeld naar de kletser, waterval, zwembad in Zell.

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenau voor je op een rij gezet:

Andrew, 28-1-2014

De afstand tot is pistes verder dan we dachten. Maar omdat wij een autobus hadden gehuurd maakte dat ons niet veel uit.

In Zell am Ziller zelf valt niet veel te beleven. De skipistes zijn wel fantastisch! Je kunt skiën van Zell naar Gerlos en Konigsleiten en weer terug. Een mooie dagtocht. Voor het echte apres-ski is het op 8km gelegen Mayrhofen een aanrader. Overigens geldt in dit gebied dezelfde skipas

p_delforterie, 24-8-2012
leuk even rodelen voor 4,50 op 10 minuten lopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenau voor je op een rij gezet: