Appartement Sonnenau

Erg netjes!

Tineke Zomer
10-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij verbleven een week in de suite/het penthouse. Prachtig appartement! Ruim, super schoon, goede bedden en prima WIFI. Ook een ruim balkon met goede stoelen. Ook onze zoon van 3 jaar oud heeft zich er geweldig vermaakt: een trampoline, allemaal dieren en een zwembadje. De omgeving is prachtig en er is meer dan genoeg te doen.

Super vakantie adres !!!

Mike Wittenbernds
26-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima verblijf! Schoon en heel ruim. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt in het zwembad en op de trampoline. De eigenaar is heel vriendelijk en gemoedelijk.

+ goede wifi

+ goede TV

+ uitgebreide keuken

+ grote bedden

Kortbij faciliteiten en activiteiten in de omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar !!

Ruim en comfortabel appartement

Fam. Van der Wind
4-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig appartement met betrokken eigenaar Josef.

Ruime kamers.

Goede bedden.

Super badkamer.

centraal gelegen

Dennis
25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima appartement, dichtbij de supermarkt, het centrum en de skibus. Het appartement was schoon. Zeker voor herhaling vatbaar.

mooi appartement in Zell am Ziller

dennis keulers
3-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

gelegen op een mooie lokatie in Zell am Ziller.

Mooi verzorgd. netjes en schoon appartement.

eigenaar vriendelijk en behulpzaam.

Prachtig appartement!

Fam. Kruidhof
2-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

In augustus zijn we 2 weken bij appartement sonnenau geweest. We hadden een 4 persoons appartement op de begane grond met tuin. Het appartement was erg ruim en heel schoon, van alle gemakken voorzien en met goede en grote bedden. Dichtbij de Spar en ongeveer 10 minuten lopen naar het gezellige centrum. Herr Josef is erg vriendelijk en behulpzaam en het is mooi om te zien hoeveel passie hij heeft voor zijn werk. Zeer nette boerderij waar onze jongens (11 en 14) vaak mochten helpen. Kortom; een aanrader en we hopen zeker nog een keer terug te komen!

Fantastische bestemming!

Diekman
6-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zaten drie dagen (in juli) in Appartement Sonnenau (95 m2), ruim, schoon en goed ingericht voor gezinnen. Bij het appartement zijn er leuke dingen te doen voor kinderen (tafeltennis, tafelvoetbal, zwembadje, dieren etc.) Eigenaar is zeer klantgericht. Wij waren op doorreis en drie dagen is eigenlijk te kort. Veel te zien en te doen in de omgeving.

Reinfall im Zillertal

Stefan
5-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

In Erwartung eines "Luxus-Apartments" angereist bekamen wir dann "nur" eine gewöhnliche Ferienwohnung. Der (teiweise alkoholisierten) Vermieter darauf angeprochen, verhöhnte er uns, stellte uns in einer frechen Weise dar, als ob wir zu dumm sind seine Internetseite zu verstehen (auf der Webseite wird bei Luxus-Appartment sofort auf Luxus-Suite weitergeleitet) und bot uns dreister Weise an, pro Tag und Person noch einmal 30€ mehr zu zahlen für diese tolle Wohnung.

Die Ferienwohnung an sich war im großen und ganzen okay, jedoch keine 4 Sterne wert, da zu viele Sachen bei dem recht neu gebauten Haus schon wieder kaputt oder verschlissen waren (nicht funktionierenden Steckdosen, winziger Kühlschrank mit kaputten Innenleben, nicht einstellbare Heizung im Wohnbereich, keine Couch, kein Lichtschalter wür das gesamte Flurlicht.

Wir würden diese Wohnung nicht weiterempfehlen - vor allem nicht zu diesem (für diese Wohnung) horrenden Preis - und werden auch selbst nicht wieder dort hinreisen.

Jedes Jahr etwas Neues!

Maria
17-8-2015

Alle Ferienwohnungen sind mit einem großen Flachbildschirm incl. HDMI, USB Satellitenanschluss mit 100 Fernsehprogrammen ausgestattet, kostenfreies WLAN vorhanden. Die Wohnungen sind sehr gepflegt und sauber. Es gibt jetzt einen neuen "Tiergarten" mit begehbaren, abgetrennten Gehegen, in denen die Kinder direkt mit Hasen, Ziegen, Katzen, Hühnern, Pferd und Ponys spielen können, Kälber und Lamas sind auch da. Einzigartig sind auch die Trekking Wanderungen mit den Lamas.

Wij wzaten in het penthouse met 3 slaapkamers , echt super mooi en erg ruim! We hebben ook in de andere appartementen mogen kijken en daar was het zeker zo mooi en ruim. Het was er zeer schoon! Buiten een speelplaats voor de kids,. En dan de diertjes! helemaal geweldig! kippen, konijnen, geiten, paardjes waar je op mag rijden en kunt verzorgen, kalfjes, koeien die je mag voeren, lama's die je uit mag laten (echt waar!). Trampoline, zwembad, schommel, fietsjes.

De eigenaar Jozef is erg behulpzaam en vriendelijk. wil je vaak met de kabelbaan mee dan is het verstandig om een familiekaart te nemen, scheelt handen vol geld!

wat ik zeker wil adviseren is Finkau! Dat is een familiehotel met grote speelplaats bij een heel mooi meer, vauit daar kun je wandelen langs de waterval (krimmler wasserfalle in het "klein" ideaal voor de wat kleine kids!

We hebben een fantaschtische tijd gehad en we hebben al weer geboekt voor volgend jaar!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sonnenau in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sonnenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sonnenau scoort een 9.01 uit 10 op basis van 37 reviews.