Appartement Sonnenau

Ruim en comfortabel appartement

Fam. Van der Wind
4-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig appartement met betrokken eigenaar Josef.

Ruime kamers.

Goede bedden.

Super badkamer.

centraal gelegen

Dennis
25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima appartement, dichtbij de supermarkt, het centrum en de skibus. Het appartement was schoon. Zeker voor herhaling vatbaar.

Oude reviews (archief)

mooi appartement in Zell am Ziller

dennis keulers
3-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

gelegen op een mooie lokatie in Zell am Ziller.

Mooi verzorgd. netjes en schoon appartement.

eigenaar vriendelijk en behulpzaam.

Prachtig appartement!

Fam. Kruidhof
2-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

In augustus zijn we 2 weken bij appartement sonnenau geweest. We hadden een 4 persoons appartement op de begane grond met tuin. Het appartement was erg ruim en heel schoon, van alle gemakken voorzien en met goede en grote bedden. Dichtbij de Spar en ongeveer 10 minuten lopen naar het gezellige centrum. Herr Josef is erg vriendelijk en behulpzaam en het is mooi om te zien hoeveel passie hij heeft voor zijn werk. Zeer nette boerderij waar onze jongens (11 en 14) vaak mochten helpen. Kortom; een aanrader en we hopen zeker nog een keer terug te komen!

Fantastische bestemming!

Diekman
6-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zaten drie dagen (in juli) in Appartement Sonnenau (95 m2), ruim, schoon en goed ingericht voor gezinnen. Bij het appartement zijn er leuke dingen te doen voor kinderen (tafeltennis, tafelvoetbal, zwembadje, dieren etc.) Eigenaar is zeer klantgericht. Wij waren op doorreis en drie dagen is eigenlijk te kort. Veel te zien en te doen in de omgeving.

Wij wzaten in het penthouse met 3 slaapkamers , echt super mooi en erg ruim! We hebben ook in de andere appartementen mogen kijken en daar was het zeker zo mooi en ruim. Het was er zeer schoon! Buiten een speelplaats voor de kids,. En dan de diertjes! helemaal geweldig! kippen, konijnen, geiten, paardjes waar je op mag rijden en kunt verzorgen, kalfjes, koeien die je mag voeren, lama's die je uit mag laten (echt waar!). Trampoline, zwembad, schommel, fietsjes.

De eigenaar Jozef is erg behulpzaam en vriendelijk. wil je vaak met de kabelbaan mee dan is het verstandig om een familiekaart te nemen, scheelt handen vol geld!

wat ik zeker wil adviseren is Finkau! Dat is een familiehotel met grote speelplaats bij een heel mooi meer, vauit daar kun je wandelen langs de waterval (krimmler wasserfalle in het "klein" ideaal voor de wat kleine kids!

We hebben een fantaschtische tijd gehad en we hebben al weer geboekt voor volgend jaar!

Gezellige gemoedelijke (boerderij) vakantie.

Fam; Aerden
29-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de 2 de keer weer in een appartement verbleven. we komen hier graag omdat de kinderen het zeer leuk vinden om met de dieren om te gaan, er zijn kippen, konijnen lama's pony's koeien, kalfjes, geiten... er is ook een speeltuintje en een zwembad. Het appartement ligt net buiten het centrum maar binnen 10 minuten stappen ben je er. Het is een verzorgd appartement voldoende ruim, en alles is voorzien. De eigenaar en familie is vriendelijk en heeft goede tips voor restaurant bezoek of uitstapjes en maken ook graag een babbeltje.

Zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Goele
11-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een leuk appartementencomplex met verschillende appartementen naast boerderij gelegen. Onze kinderen mochten de dieren voederen koeien van de weide halen, pony's kammen en mee gaan wandelen. De eigenaar was nog hokken aan het bouwen voor kleinere dieren zoals konijnen....Het appartement dat wij hadden was nr 6 dat was vrij ruim. De zillertalerbahn rijdt vlak naast het gebouw wel wat overlast maar ook dadelijk gewoon, vlakbij op/afstaphalte. kort bij winkel te voet te bereiken.

Zeer goed bevallen.

a waelen
31-7-2014

Centraal gelegen in het Zillertaal. Vriendelijke eigenaar die je voor een bbq meeneemt naar zijn eigen almwei op 1200m hoogte. Je kunt hem alles vragen; zoals waar haal je de beste pizza's, welk restaurant goed is, en wat de moeite waard is om te bezoeken of te wandelen.

Zijn appartementen zijn nog redelijk nieuw en schoon, goede bedden vaatwasmachinen en van de wasmachines in de kelder kan ook gebruikt gemaakt worden.

Uitstekend bevallen

Nico en Henriette Middag
21-5-2014

Vorig jaar zomer (2013) zijn we voor het eerst in dit appartementenhuis geweest en dat is uitstekend bevallen Appartementen zien er mooi uit en zijn schoon.

Herr Daum, de eigenaar, is een vriendelijk en behulpzame man waar je altijd kan aankloppen. Op het terrein zijn allemaal diertjes aanwezig zoals een pony, konijntjes, schapen en kippen, erg leuk voor de kinderen. Ook is er een klein speeltuintje met schommel, glijbaan en trampoline.

Het is vorig jaar zo goed bevallen dat we dit jaar onze zomervakantie hier weer gaan doorbrengen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenau voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sonnenau in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sonnenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sonnenau scoort een 8.85 uit 10 op basis van 35 reviews.