Hotel Neuwirt

Uitstekend hotel

Erwin
16-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Paar dagen skivakantie in Zell am Ziller.

Prima hotel dat net gerenoveerd is.

Mooie kamers met prima douche en toilet. Niet al te groot maar dat was voor mij geen probleem.

Tijdens ontbijt en diner is drinken inbegrepen. Bediening is prima. Erg vriendelijk personeel.

Ook is de skipas voor het hele gebied inbegrepen.

Bijna vergeten: gezellige bar in het hotel.

Kortom: prima hotel waar ik zeker nog een keer terug kom!!

Gratis drinken van 11 tot na het diner

Sina vn Amsterdam
13-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het Hotel was super goed mooie kamers gratis kluisje op de kamer, het ontbijt was goed maar als een gebakken ei wilde moest je betalen 2 keer per week een gekookt eitje maar wilde je iedere dag een ei moest je ook betalen dat is een minpuntje

Leuk hotel voor een mooie prijs

claudia
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel is netjes en schoon. Ligging in het centrum en gunstig tov skibus en pistes/apres ski. Lopend is het zo'n 15 a 20 min. Kamers zijn klein maar wel schoon en alles is aanwezig. Voor kinderen geen extra voorzieningen behalve een pooltafel. Wel gratis wifi. Eten was "eenvoudig" en lekker. Voor diner keus uit vlees/vis of vegetarisch. Personeel is vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit is goed.

Paar dagen skiën

Cor
27-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Erg goed hotel. Prijs kwaliteit verhouding prima. Via touroperator geboekt inclusief skipas voor het hele gebied.

Kamers niet al te groot maar wel tip top in orde!

Ontbijt niet al te uitgebreid maar voldoende. Diner is ook niet al te uitgebreid maar wel goed. Voordeel drank is gratis tijdens diner.

Vriendelijk personeel en keurig netjes en schoon.

geweldig

Bep
18-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

eten was prima, ontbijt genoeg en diner kan uitgebreider

Oude reviews (archief)

(te) Matig

Nihe Senjan
21-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gedateerd hotel met minimale culinaire inspanning. Het ontbijt was sober en het diner erg matig. De kamers waren klein maar wel schoon.

(te) matig

Nihe Senjan
21-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Thuis ontbijt je ook niet altijd heel uitgebreid en als je het zo bekijkt was er voldoende. Echter, op vakantie mag het iets meer zijn. Het ontbijt is matig en het diner is jammer genoeg te matig. Kamers zijn klein maar wel schoon.

Gezellig en goed verblijf

De grootjes
29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vanaf het hotel (klein stukje lopen) kan je met de bus naar verschillende plaatsen toe. In het hotel zelf is ook een skiruimte waar je je schoenen kan laten opdrogen en is er plaats voor je ski's en stokken. Dit is goed geregeld. De service in het hotel is uitstekend, het zijn gastvrije mensen en willen je graag helpen en maken een praatje met je. Elke dag hebben wij goed gegeten, maar er is altijd een standaard menu voor die dag. Je kan dus niet kiezen, wel is er een klein salade bar. Het eten op je bord was meestal voldoende. Als je nog iets extra's wilde kon je dit aangeven en was dit geen probleem. Er wordt hard gewerkt in het restaurant en het eten staat ook snel voor je neus. De kamers zijn goed, veel ruimte, tv en lekkere bedden. Elke dag komt er een schoonmaakster die de kamers doet en schone handdoeken geeft. Kortom: wij hebben genoten van de vakantie en vonden het een goed hotel.

Voldoet aan het minimum

Mike
24-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mijn tweede skivakantie. De eerste keer in dit gebied. De ligging van het hotel is prima! Er stopt een skibus bijna voor de deur. De skiraum is een beetje behelpen qua ruimte, maar heeft wel genoeg faciliteiten om je schoenen te drogen. Uiteindelijk hebben wij (ook vanwege de afstand) ervoor gekozen om een locker te huren bij de gondelbaan. We hebben hier iedere dag een 3 gangen menu gekregen. Hierin was echter geen keuze. Als iemand iets niet lustte dan kon er (met tegenzin) iets anders klaargemaakt worden. De soep wordt iedere dag geserveerd in metalen kommetjes (gaf een beetje het idee van een gevangenis...). Er zat weinig variatie in het menu. Vaak leek het erop alsof restjes van gisteren waren gebruikt om de maaltijd van vandaag te maken. Het personeel was ook niet erg vriendelijk, met uitzondering van de gastheer.

De kamers zijn goed. Schoon en genoeg ruimte, wij hadden zelfs een extra bed op de kamer staan en nog was er genoeg ruimte. Ook de badkamer is ruim genoeg. Wifi is tegen betaling. De poolbiljart is tegen betaling. De rest van de groep gaf aan dat ze al in veel betere hotels zijn geweest voor dezelfde prijs.

Gierige uitbater, goedkoop blijkt duurkoop.

Hans Verhoeven
9-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geen warm water , geen koud bier, karig ontbijt, avond eten geen keus, alles is afgemeten, geen rokersruimte staat wel in brochure. Betalen voor WiFi, kluisje, biljart.

Open stinkende pisbak, muffe ouwe tent. Onvriendelijke zoon, nep aardige eigenaar, kleine geniepige wolf in schaapskleren. Geen merk eten of drinken bv coca cola of nutella alles ingekocht bij de Lidl. Kortom ons zien ze hier nooit meer !!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Neuwirt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neuwirt in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neuwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neuwirt scoort een 7.29 uit 10 op basis van 207 reviews.