Pension Mühlbacher

Pension Mühlbacher
8,2

• Ligging t.o.v. pistes7,9

16 reviews over Pension Mühlbacher in het Nederlands

Adres om naar terug te keren.

M. van Dijk
3-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hier voel je je gelijk thuis. Bij aankomst 's ochtends vroeg (8.00 uur) kregen we direct de sleutel van onze kamer. Prima bedden. Zeer gastvrij en gemoedelijk hotel pension. Dag van vertrek kon bagage in depot en was zelfs douchen mogelijk. Heel flexibel en klantvriendelijk allemaal en goede prijs kwaliteit. Een adres om zeker naar terug te keren.

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Heerlijke week in Pension Muhlbacher.

Robin,Mirella + Malinka
13-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Begin van het jaar gereserveerd(met balkon),oeps deze kamer is zonder balkon...en dan komt Toni met een fantastisch goede oplossing '' dan krijgen jullie het appartement ''. Super fijn(aan de achterkant,minder straatlawaai) maar voor ons 2 met onze Hond veel te groot.Ontbijt goed(koek zou lekker zijn).Eten goed.Honden zijn er ook welkom...wel met goede manieren.Toni en Dochter super vriendelijk....is er iets even vragen...helpen je graag...of zoeken een passende oplossing.

Gereisd Met partner in juli 2015

Zeer gastvrij en lekker eten, aanrader!

Kelly
17-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hadden een hotelkamer geboekt en kregen een appartement! Helemaal super! Het appartement ligt aan de achterkant, dus wij hadden geen last van het verkeer of de trein. Al denk ik dat de overlast sowieso wel meeviel. De bedden waren erg goed, het ontbijt was goed, genoeg keuze en niks is te gek. Gluhwijn ipv thee of koffie is geen probleem ;). Lekker glutenvrij brood kent de eigenaar niet, dat kan je het beste zelf meenemen. Avond eten glutenvrij is geen probleem, was heerlijk! Personeel is erg vriendelijk en de eigenaar was altijd vrolijk en zeer gastvrij.

De bus voor de gondel stopt voor de deur, tot 10.00 komen ze regelmatig langs. Zo'n 5 minuten naar de gondel, helemaal prima! Supermarkt Spar zit om de hoek, kun je prima heenlopen. Skischoenen en snowboardschoenen kun je beneden kwijt in een warme ruimte.

Gereisd Met vrienden in maart 2014

fantasties

fam busscher
24-9-2012

erg mooi hotel lieve mensen moeder en zoon erg vriendelijk goed ontbijt mooie kamer echt een aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2012

schoon,netjes pension met zeer goede service

Angela Jansen
28-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima pension voor een goede prijs. Bedden zijn zeer goed, evenals de douche. Eten is eenvoudig maar lekker. ook voor vegetariers. Zelfs toen wij op dag van vetrek zeer vroeg opwaren was er voor ons een uitgebreid vers ontbijt gemaakt. Het skigebied bij goed weer is prima. Staat er veel wind dan is de aansluiting met Gerlos afgesloten en wordt het skigebied ineens een stuk kleiner.

Gereisd Met partner in Sun Mar 28 2010 13:13:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed en gezellig hotel voor een betaalbare prijs

Janny Vierkant
14-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met veel plezier kijken we terug op een prachtig verblijf bij Mühlbacher. Na een lange reis van 17 uur arriveerden onze vrienden om 22.30 uur. Toni (de eigenaar) was zo vriendelijk om op dat tijdstip nog een warme maaltijd te bereiden. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader dus.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 06 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel veel waar voor je geld!

Koster
7-5-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geen sterrenhotel, maar wel een in alle opzichten keurig verzorgd gasthof/pension waar gasten zich direct thuisvoelen en gastvrijheid hoog in het vaandel staat.
Een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009

Super Hotel dat ik aan iedereen kan aanbevelen

Mieke van Wissen
23-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Deze mensen verstaan hun vak echt. Zoon en moeder runnen dit "gasthof" en zorgen je hele verblijf ervoor dat je niets te kort komt. Mooie, schone kamers en heerlijk eten!

Gereisd Met partner in maart 2009

Super week gehad!!!

S. Ippel
28-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Als je een plek zoekt waar je echt perfect wordt behandelt voor een super prijs dan moet je hier heen gaan. Als je wat vraagt wordt het direct voor je gedaan en de mensen die er werken maken echt nog tijd voor je om een praatje te maken of te vragen of je nog iets nodig hebt. Echt respect voor de mensen die er (heel hard) werken!!!

Gereisd Met vrienden in februari 2009

gewoon erg goed

J Renes
5-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Erg goede service en vriendelijk in Hotel

Gereisd Met partner in december 2008

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Mühlbacher in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Mühlbacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.