Appartement Luxner

Rosalien Vermeulen
19-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben beide 7 persoons appartementen gehuurd met 10 volwassenen en 2 kleine kinderen. Waarvan op elke verdieping 2 slaapkamers met eigen badkamer en een aparte badkamer en een aparte wc. Grote woonkeuken voorzien van alle gemakken. Koffie/thee/tostimachine, afwasmachine en magnetron. Ruime appartementen en schoon met balkons op de zonzijde. Aparte ruimte voor ski's en schoenen die verwarmd worden Auto's kunnen in overdekte garage geparkeerd worden. Elke dag verse broodjes die door de eigenaar gebracht worden. Zeer vriendelijke eigenaren die regelmatig vragen of alles naar wens is. Voldoende handdoeken. Op loopafstand van de 1e gondel. Voor de boodschappen bij de Spar moet je de auto pakken. Al met al een perfecte locatie.

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Nette accomodatie vlakbij de piste

Keesman
27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij verbleven met 2 gezinnen in het 7 persoonsappartement . De ontvangst was erg vriendelijk. Erg aardige mensen. Wij konden om 13.30 in het appartement ipv 15.00 uur. De kamers waren prima erg fijn dat er op twee kamers een eigen badkamertje was. De skischoenen konden droog staan in een aparte ruimte beneden waardoor je 's ochtends warme schoenen had. Het appartement lag vlakbij de piste wij gingen wel met de auto naar de piste omdat de ski-bus maar op een paar tijden rijdt. De drukte bij de liften viel ons alles mee in de voorjaarsvakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

Ruim en heerlijk appartement.

A. Hooijmans
15-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net terug van een heerlijke en vooral zonnige vakantie in Zell am Ziller. Wij hadden met 5 personen een appartement gehuurd op de 2 e etage. Het appartement was gedateerd, maar zeer schoon en voorzien van alle gemakken er was zelfs in de keuken een inloopkast met daarin diverse pannen, ovenschalen en zelfs een snijmachine. Het appartement had niet echt een woonkamer je moest je zelf dus vermaken in de keuken maar deze was ruim genoeg. De gondels zijn op ongeveer 500 meter en de bus stopt voor de deur. De eigenaren zijn behulpzaam en zorgen 's morgens voor verse broodjes.

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Keurig appartement

A.de Kuijer
14-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Alleen de 1e etage gehuurd. Was voldoende voor 7 volwassenen. Netjes ingericht. Leuke woonkeuken met alle apparatuur. (Zag er allemaal nieuw uit). Alleen wat weinig pannen en kookatributen. 2 Ruime balkons. Vriendelijke huiseigenaren. Voldoende overkapte parkeerruimte bij het huis.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement Luxner Zell am Ziller

Edwin
14-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

is een prima uitvalsbasis voor een skivakantie in Zell am Ziller. Twee gondels (op 300 m en 500 m afstand) vormen de start van de skidag. De verste gondel is het drukst (rond 9 in de ochtend zo'n 30-45 minuten wachten) omdat die uitkomst bij de skischolen. Ach.. in de voorjaatsvakantie moet je je eenmaal instellen op drukte.

Het appartement is ondanks gedateerdheid schoon. Wij verbleven met 2 gezinnen en hadden voldoende ruimte (de ouderslaapkamers hebben allebei een eigen wc en douche). Verder is er nog een aparte WC en een aparte douche. De keuken is van alle gemakken voorzien (oven, magnetron, broodrooster). De auto kan voor de deur in de garage worden geparkeerd. Eigenaren zijn behulpzaam en brengen iedere ochtend heerlijke verse broodjes ....

Gereisd Met vrienden in februari 2012

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Luxner in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Luxner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.