Pension Klammlhof

Pension
7,5

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Klammlhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Klammlhof in het Nederlands

rabit
12-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Klammlhof is een familie bedrijf met pension, appartementen en restaurant. Het restaurant staat bekend om zijn schnitzels. In een woord geweldig. De kamers en appartementen zijn recent vernieuwd en zien er keurig en schoon uit. Alle luxe is voorhanden. Er is de mogelijkheid voor ontbijt en ook dit is netjes verzorgt. De eigenaars Rosie en Hans zijn gastvriendelijk en nagenoeg alles is mogelijk. In de winterperiode is het restaurant gesloten daar de eigenaar in het skigebied ZillertalArena een skihut hebben en daar de gehele winter werken.

De locatie Klammlhof ligt iets buiten Zell am Ziller dus een auto is wel nodig als je uitstapjes wilt maken.Wij zijn al diverse keren zowel in de winter als in de zomer als gast geweest en wij gaan zeker weer terug.

2006

Prima accomodatie, goedkoop en goed

Arie
1-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima accomodatie, goedkoop en goed.

Ontbijt okay, diner iets minder (geen keuze), prijs/kwaliteit is on-overtroffen !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Klammlhof in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Klammlhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.