Camping Hofer

41 reviews over Camping Hofer in het Nederlands

Gemoedelijk en netjes

Rinie isselman
11-12-2017

Mooi sanitair. Ruimte voor je skispullen. Restaurant en een klein barretje op de camping zelf. Vriendelijk personeel. Skibus voor de camping /hotel

mooie camping, weinig te beleven voor kids

Jeroen
19-11-2017

Prima camping aan de rand van het dorp. Niet zo massaal, maar ook weinig te doen. Zeer eenvoudige speeltuin, superklein zwembad voor de hoge nood (circa 5x15meter). Nette camping, vriendelijk personeel, duur eten in restaurant. Ruime plaatsen op goede ondergrond.

paar dagen zillertal

Emilio
21-9-2017

perfect sanitair, alleen continue muziek met een hoog bieber gehalte, niet mijn smaak,stille camping,goed eten,en betaalbaar, min puntje is de hoge toeristenbelasting waardoor je 17 eu acsi prijs doorschiet naar 25 eu/pn ?

de staanplaats blijft lang drassig na een buitje, mooie omgeving ,genoeg te zien

We hebben een aantal aanbieders voor Hofer voor je op een rij gezet:

Relatief kleine camping, met leuk verwarmd zwembad en restaurant. Er zijn broodjes te krijgen op de camping maar de bakker is 5 minuten lopen. Zell am Ziller is 10 minuten lopen.

Goed gegeten in het restaurant.

Sanitair is perfect, mooiste wat ik in 44 jaar kamperen heb gezien.

omgeving is geweldig, groot zwembad in het dorp, Krimml watervallen, Rodeln, wandelen etc...

Langer willen blijven maar i.v.m. het dagelijkse onweer doorgereden naar Italie.

Voor herhaling vatbaar!

Super camping

Fl p
    2-8-2017

Deze redelijk kleine camping in Zell am Ziller is ons prima bevallen. Qua ligging super. Je bent zo in het dorpje en zo op de doorgaande weg.

Erg gemoedelijk. Zeker ook onder de gasten.

Sanitair is super. Zelden zulke mooie toiletgebouwen gezien op een camping. Enige nadeel: maar 4 douches. Als de camping vol is, is dat weinig.

Omgeving gezellig en leuk.

Mayrhofen is leuk.

Maar ook de berg op.

Restaurant op de camping ook super en van het verwarmde zwembad werd veel gebruik gemaakt.

Wij voelden ons thuis op deze camping.

Ik zou er zo weer naar toe gaan.

Oude reviews (archief)

Prachtige camping!

Suzanne Bemelmans
    24-9-2016

Zeer vriendelijk personeel

Prima camping in het Zillertal

Rolf van der Veld
    21-8-2016

Wij vonden dit een prima camping, centraal gelegen in het Zillertal. Met de plekken moet je beetje geluk hebben, die van ons was niet al te groot maar het paste allemaal net. Sanitair is helemaal dikke prima, ook het zwembad is door ons veelvuldig gebruikt. Al is het klein, het is wel een heel fijn bad. Wel jammer dat het om 18:00 dicht gaat, 's avonds even zwemmen kan dus niet. Komt waarschijnlijk omdat het vlak naast het restaurant ligt wat dus blijkbaar belangrijker wordt gevonden. Vonden wij wel een minpuntje.

Prima sfeer, uiteraard veel Nederlanders. Een echte wandelcamping is het niet, veel mensen blijven de hele dag op de camping. Ligt lekker makkelijk bij het dorp, dus even lopend naar de bakker of op de fiets naar de Spar.

Wel een tikkeltje gehorig door de weg welke langs de camping loopt, aan de andere kan van de camping zal je dit probleem niet hebben.

Ik vond de prijs persoonlijk wel aan de hoge kant voor de redelijk kleine plek welke we hadden. Mooi centraal gelegen plek om wandelingen te doen in de vele zijdalen van het Zillertal. Ondanks zijn vele toeristen kan je in deze zijdalen van het Zillertal prachtig wandelen, je moet echter wel altijd met de auto naar het begin punt rijden. Al met al dus een prima camping!

fijne camping

Antoine
    14-8-2016

Camping Hofer is een camping waar we nu al 4x geweest zijn.Dit jaar 2x op de camping op heen en terugreis naar Italie.

We hebben het er altijd naar ons zin en vinden het er erg prettig, liever deze camping als een megacamping.

Er zijn grote en minder grote plekken, wij hebben steeds het geluk dat we een ruime plaats konden bemachtigen.

Sanitair is prima, we hebben nooit (lang) hoeven wachten bij afwassen of douchen, maar we doen dat wel later op de avond.

Er is een klein zwembad om even af te koelen, je kunt wel in de grotere plaatsen naar een groot buitenzwembad.

Binnen 5 minuten vanaf de camping sta je midden in het dorp waar je alle boodschapjes kunt halen.

Super uitzicht op mooie rustige camping

Jan Jongstra
    11-8-2016

Mooi uitzicht op het hooggebergte.Rust Ruimte en ontspannen maar.Klein zwembad voor de spelende jeugd.

Redelijk schoon sanitair.Bij volle bezetting.

Heerlijk rustige camping. Vrij grote staanplaatsen op gras. Sanitair is wat weinig als de camping vol staat (wachten op de douches), maar ziet er netjes uit. Heerlijk restaurant op de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Hofer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hofer in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hofer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hofer scoort een 8.54 uit 10 op basis van 55 reviews.