Appartement Haus Franka

9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,6

9 tips over Appartement Haus Franka

Berry Kok, 18-1-2015
Als je naar het sneeuw beulen trek hebt ga dan als je uit de gondel komt rechts af de bistro links van je heeft godse lekkere hamburgers.
Jordy Ansems, 21-8-2014
Frank en Karin ga zo door dan is het altijd goed!
Hennie Havers, 29-6-2014
Lekker eten bij Hubertushof. Klettersteigen in Hippach. Fietsen langs de Ziller. Winkelen in Mayerhofen.

Gerrit & Fenny van Looijengoed, 9-6-2014

MaxHutte

Met de gondel omhoog bij Hintertux

Wandeling Zillergrund

Wandeling Rosenalm

Anton en Rita, 9-9-2013
Voor idereen die van natuur en gezelligheid houd.
frank, 28-7-2013

Je kunt erg lekker eten bij Metzgerwirt in Laimach en Pizzeria Ristorante Quattro in Zell am Ziller.

De aanschaf van een Zillertal Activcard is zeker de moeite waard.

Fam. Pothoff, 2-8-2012
Restaurant Sidan; gezellig, goed, lekker en niet lang te wachten, met een schnapsje achteraf!
A. Grootendorst, 31-7-2012

Prijs/ Kwaliteit zeer goed...

Restaurant op loopafstand waar je goed kan eten Gasthof Hubertus!!

Broodjes voor ontbijt bij Tante Anna.!!

Zillertall Arena is zeer goed te bereiken, waar de kinderen zich goed kunnen vermaken.

Zwembad in Zell am Ziller.

En diverse kabelbanen in de buurt voor schitterende bergwandelingen, waar diverse sporten kunnen worden beoefend. (paragliden enz.).

Div. mooie kerken en andere bezienswaardigheden.

fam W. Thijssen, 15-6-2012

Het bezoek aan de Krimm watervallen waren zeer de moeite waard.

De wandeling vanuit het appartement naar de prachtige waterval daar in de buurt is aan te bevelen.