Appartement Haus Franka

104 reviews over Appartement Haus Franka in het Nederlands

Fantastische omgeving.

Hans te Dorsthorst
24-5-2018

Eerste keer Oostenrijk en daarmee Haus Franka.

Vriendelijk ontvangst. Mooi appartement. Broodjes service, ideaal.

Schitterende omgeving waar je lekker kunt wandelen.

Bedankt voor de gezelligheid.

De volgende vakantie al geboekt.

Hartelijk, hartverwarmend, voor herhaling vatbaar!

Wouter, Griet en kids
24-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij vonden het super. Genieten van eerste moment tot vertrek. Dank voor de hartelijke ontvangst, de fijne praatjes, het sublieme en ultranette verblijf, de verrassende skischoendroogruimte ;-), de broodjesservice en zoveel meer.

geweldig verblijf

gillis en jannie
2-9-2017

Voor de 6 keer in Haus Franka geweest dus kan je wel begrijpen dat het daar goed is, je moet heel vroeg boeken om daar een appartement te krijgen. Karin en Frank zijn altijd bereid om je te helpen en ook is het er altijd gezellig. De appartementen zijn van alles voorzien en je hebt een mooi uitzicht vanaf het balkon. Volgend jaar gaan we er weer naar toe. Als het aan ons ligt krijgen ze 5 sterren.

Bij aankomst voelt het meteen als thuiskomen !

Fam. Hartjes
31-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De ideale plek om te ontsnappen aan de stress van alledag . Rust, ruimte en prachtige natuur. Geweldig , avontuurlijk en uitgestrekt wandelgebied en buitensport beoefenen ( oa klimwand) begint al in " de achtertuin". De eigenaars zijn bijzonder gastvrij ! De koffie met zelfgebakken cake en taart luiden een warm welkom in . Ruim appartement , netjes , schoon en volledig ingericht. Winkels en restaurants bevinden zich op loopafstand. We hebben er al meerdere malen onze vakantie doorgebracht en deze bestemming aanbevolen bij vrienden en familie . September 2018 al weer geboekt !

Aanrader

Andre Dimmedal
22-6-2017

Altijd gezellig met Karin en Frank welke tijd voor je hebben en je het echte vakantiegevoel geven.

Mariette Janssen
17-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerlijke vakantie gehad met 6 volwassenen,ruimte genoeg.

Door Karin en Frank fantastisch ontvangen en ook de rest van de week een leuk contact gehad.

De week ging veel te snel

Fantastische plek

Truus korten
15-6-2017

Heerlijke vakantie met vrienden gehad in het gezellige haus franka. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en karin en Frank zijn erg gastvrij.

Fijne plek, hele vriendelijke eigenaren!

I. Brummelhuis
26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voor de 3e keer, voor een week wintersport, verbleven in Haus Franka. Al heel wat jaren op wintersport geweest in het Zillertal, Kőnigsleiten, maar dit bevalt ons ook prima! De skibus op 50m lopen en binnen een paar minuten ben je bij de skiliften. Lopend is het te ver, maar met de skibus kom je overal! Met de auto zijn ook de plaatsen Mayerhofen, Fügen en de gletsjer goed te bereiden! In een week tijd in heel veel verschillende ski gebieden geweest en dat allemaal met dezelfde skipas! Voor ons heeft Haus Franka dus een ideale ligging.

De eigenaren zijn ook ontzettend aardig, we voelen ons er ieder jaar weer erg thuis! Het appartement is ruim, alles is aanwezig en het is er erg schoon! Onze complimenten aan de eigenaren!

Conclusie: prima ligging, mooi appartement en vriendelijke eigenaren! We komen er zeker terug!

Tip: ga eens eten bij de slager op een paar 100m lopen, echt een aanrader rn super vlees!

Voor herhaling vatbaar

Cynthia
23-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden een super verblijf en zeer goede bedden.Voor mensen die van rust houden is zeker een aanrader.

Voor ons was een maar een klein nadeeltje,voor mensen die komen met openbaar vervoer en baggage ietsje te ver maar onze gastvrouw zorgde dat we opgehaald werden.

Prima locatie voor vakantie in het zillertall

Jaco en Corrie
20-9-2016

We werden gastvrij ontvangen door Karin.

Van alle gemakken voorzien , prima locatie voor rustzoekers, prachtig uitzicht.

Wij konden met onze zillertallcart gebruikmaken van bus en trein, zodat de auto bijna altijd kon blijven staan.

Ook werden we door Frank en Karin s nachts uitgezwaaid toen we weer vertrokken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Franka in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Franka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Franka scoort een 9.52 uit 10 op basis van 113 reviews.