Appartement Haus Franka

113 reviews over Appartement Haus Franka

• 2018
    9Hans te Dorsthorst24-05-2018

Fantastische omgeving.

Eerste keer Oostenrijk en daarmee Haus Franka. Vriendelijk ontvangst. Mooi appartement. Broodjes service, ideaal. Schitterende omgeving waar je lekker kunt wandelen. Bedankt voor de gezelligheid. De volgende vakantie al geboekt.

Alleen gereisd in mei 2018

• 10Wouter, Griet en kids24-04-2018

Hartelijk, hartverwarmend, voor herhaling vatbaar!

Wij vonden het super. Genieten van eerste moment tot vertrek. Dank voor de hartelijke ontvangst, de fijne praatjes, het sublieme en ultranette verblijf, de verrassende skischoendroogruimte ;-), de broodjesservice en zoveel meer.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

9gillis en jannie02-09-2017

geweldig verblijf

Voor de 6 keer in Haus Franka geweest dus kan je wel begrijpen dat het daar goed is, je moet heel vroeg boeken om daar een appartement te krijgen. Karin en Frank zijn altijd bereid om je te helpen en ook is het er altijd gezellig. De appartementen zijn van alles voorzien en je hebt een mooi uitzicht vanaf het balkon. Volgend jaar gaan we er weer naar toe. Als het aan ons ligt krijgen ze 5 sterren.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Fam. Hartjes31-08-2017

Bij aankomst voelt het meteen als thuiskomen !

De ideale plek om te ontsnappen aan de stress van alledag . Rust, ruimte en prachtige natuur. Geweldig , avontuurlijk en uitgestrekt wandelgebied en buitensport beoefenen ( oa klimwand) begint al in " de achtertuin". De eigenaars zijn bijzonder gastvrij ! De koffie met zelfgebakken cake en taart luiden een warm welkom in . Ruim appartement , netjes , schoon en volledig ingericht. Winkels en restaurants bevinden zich op loopafstand. We hebben er al meerdere malen onze vakantie doorgebracht en deze bestemming aanbevolen bij vrienden en familie . September 2018 al weer geboekt !

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2016

• 9Andre Dimmedal22-06-2017

Aanrader

Altijd gezellig met Karin en Frank welke tijd voor je hebben en je het echte vakantiegevoel geven.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Mariette Janssen17-06-2017

Een heerlijke vakantie gehad met 6 volwassenen,ruimte genoeg. Door Karin en Frank fantastisch ontvangen en ook de rest van de week een leuk contact gehad. De week ging veel te snel

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Truus korten15-06-2017

Fantastische plek

Heerlijke vakantie met vrienden gehad in het gezellige haus franka. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en karin en Frank zijn erg gastvrij.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9I. Brummelhuis26-02-2017

Fijne plek, hele vriendelijke eigenaren!

Voor de 3e keer, voor een week wintersport, verbleven in Haus Franka. Al heel wat jaren op wintersport geweest in het Zillertal, Kőnigsleiten, maar dit bevalt ons ook prima! De skibus op 50m lopen en binnen een paar minuten ben je bij de skiliften. Lopend is het te ver, maar met de skibus kom je overal! Met de auto zijn ook de plaatsen Mayerhofen, Fügen en de gletsjer goed te bereiden! In een week tijd in heel veel verschillende ski gebieden geweest en dat allemaal met dezelfde skipas! Voor ons heeft Haus Franka dus een ideale ligging. De eigenaren zijn ook ontzettend aardig, we voelen ons er ieder jaar weer erg thuis! Het appartement is ruim, alles is aanwezig en het is er erg schoon! Onze complimenten aan de eigenaren!

Conclusie: prima ligging, mooi appartement en vriendelijke eigenaren! We komen er zeker terug! Tip: ga eens eten bij de slager op een paar 100m lopen, echt een aanrader rn super vlees!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 9Cynthia23-02-2017

Voor herhaling vatbaar

We hadden een super verblijf en zeer goede bedden.Voor mensen die van rust houden is zeker een aanrader. Voor ons was een maar een klein nadeeltje,voor mensen die komen met openbaar vervoer en baggage ietsje te ver maar onze gastvrouw zorgde dat we opgehaald werden.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Jaco en Corrie20-09-2016

Prima locatie voor vakantie in het zillertall

We werden gastvrij ontvangen door Karin. Van alle gemakken voorzien , prima locatie voor rustzoekers, prachtig uitzicht. Wij konden met onze zillertallcart gebruikmaken van bus en trein, zodat de auto bijna altijd kon blijven staan. Ook werden we door Frank en Karin s nachts uitgezwaaid toen we weer vertrokken.

Gereisd met partner in september 2016

9 tips over Appartement Haus Franka

• frank, 28-07-2013 Rapporteren

Je kunt erg lekker eten bij Metzgerwirt in Laimach en Pizzeria Ristorante Quattro in Zell am Ziller. De aanschaf van een Zillertal Activcard is zeker de moeite waard.

• Gerrit & Fenny van Looijengoed, 09-06-2014 Rapporteren

MaxHutte Met de gondel omhoog bij Hintertux Wandeling Zillergrund Wandeling Rosenalm

• Hennie Havers, 29-06-2014 Rapporteren

Lekker eten bij Hubertushof. Klettersteigen in Hippach. Fietsen langs de Ziller. Winkelen in Mayerhofen.

0 vragen over Appartement Haus Franka

Appartement Haus Franka info