Pension Enzianhof

1 review over Pension Enzianhof in het Nederlands

Wat een heerlijke plek

Marja van der Vlist
28-7-2013

Wij hebben 4 overnachtingen gehad op de Enzianhof in Zell am Ziller.

Opvallend was de ontzettend vriendelijke ontvangst (geen aangeleerd kunstje, maar oprecht vriendelijk). De kamers waren prima. Uitstekende bedden en een balkon met terrasstoelen. We hadden vanuit onze kamers een prachtig uitzicht op de hoge bergen. Bij onze boeking was ook het avondeten inbegrepen. Ook dit was perfect. Elke dag een drie-gangen menu en we konden telkens kiezen uit drie hoofdgerechten (ook elke dag een vegetarische optie). Ook de bediening in bar en restaurant was altijd oprecht vrolijk en vriendelijk. Ontbijtbuffet was ook perfect, verzorgd en compleet. En tenslotte ook niet onbelangrijk lekkere koffie, ook bij het ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Enzianhof in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Enzianhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Enzianhof scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.