Aparthotel Das Posthotel

OostenrijkTirolZell am Ziller

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Das Posthotel voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 18 reviews
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 18 reviews
  • 7.8Ligging t.o.v. pistes

Aparthotel info

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

19 Reviews over Das Posthotel

• 10Antoinette29-09-2015

fantastisch aparthotel met uitmuntende service

Wij zaten in appartment Zillergrund 2. Heerlijke bedden en een megabalkon.Het wellnessgedeelte met zwembad was prima. Op loopafstand van het centrum. Leuke dingen te doen in de omgeving. Ik zou hier zeker weer teruggaan.

• 10Stefan K28-02-2014

Wij gaan al 9 jaar!

Wij gaan al 9 jaar met een vriendengroep hier heen. Echt geweldig hotel met super ligging. Skibus voor de deur. Ruime schone kamers. Leuke bar. Heerlijk ontbijt en echt super de luxe wellness.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Anouk Lambeck19-03-2012

Geweldig hotel!!!

Wat een fantastisch hotel, mooie appartementen dus je hebt lekker je privacy maar wel met alle luxe en service van een hotel. Dagelijkse schoonmaak, schone handdoeken etc. Heerlijke welness voorzien van alle gemakken, drankjes, ligstoelen etc. Skigebied is te bereieken met skibus, halte voor de deur en slechts een paar minuutjes in de bus. Mooi skigebied!! Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Ter plekke wel alleen contante betaling mogelijk, handig om vooraf te weten.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Loman05-03-2012

fantastisch apart-hotel

Wij zaten aan de rustige kant. Erg luxe, netjes, verzorgd hotel. Het heeft een fantischtische welness met een heel lekker warm buitenzwembadje. Het ontbijt was super lekker. Al met al voor ons tot nu toe het beste wat wij gehad hebben. Skibus voor het hotel. Het sikgebied was ook super.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 0Stefan22-09-2011

Een geweldig hotel!!

Met de Zillertal Arena als achtertuin, is Das Posthotel een Top keuze! Het gehele hotel is in het najaar 2009 gerenoveerd. Hierdoor zijn de kamers, appartementen en suites in een absolute top toestand en zeer smaakvol ingericht. In de afwerking is vooral veel hout gebruikt, waarbij op elke etage een andere houtsoort is verwerkt. In de 2, net zo smaakvol ingerichte, Stubes kan in de ochtend gebruikt worden gemaakt van een prima ontbijt buffet. In de namiddag en avond is het erg gezellig om hier een borrel te drinken. Als je na het mountainbiken/ skiën nog wilt ontspannen kan dit in het buitenzwembad, of in een van de 2 sauna’s. Tevens is er nog een aparte fitness ruimte. De appartementen en kamers zijn compleet ingericht en bieden veel ruimte. In de keuken ontbrak niks en de badkamers zijn erg mooi. De bedden zijn van een prima kwaliteit. Zowel de eigenaresse en ook de medewerkers zijn bijzonder vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Das Posthotel vind ik echt een aanrader!!

• 9R. Dusink09-09-2011

Fantastische plek

Ter afsluiting van onze zomervakantie in Kroatie hebben wij een vijfdaagse tussenstop gemaakt bij DasPostHotel te Zell am Ziller. Dit was heerlijk omdat de accomodatie super is, onze kinderen zich perfect vermaakt hebben en het appartement onze verwachting overtrof. Met zekerheid komen wij terug op deze locatie voor een toekomstige zomer of wintervakantie.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Willem en Ingrid28-08-2011

prachtige tent, echt waar

ligt aan een rumoerige straat, met 4 x per uur een trein die je goed kunt horen. lekker balkon op de zon kant. wat ook fijn is daar ze een lekker zwembad hebben. heerlijke bedden en super schoon. het enige min puntje is wat ons betreft de ligging.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 10marianne11-08-2011

Hele mooie plek

Das Posthotel is zeer smaakvol ingericht, mooie keuken en badkamer,heerlijke boxspring bedden en er is een mooie kwaliteit hout gebruikt in het hele hotel. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en willen het iedereen naar de zin maken .Wij hebben alleen maar lof en komen zeker nog een keer terug.

• 9Anne01-08-2011

Super-apparthotel!

Wij hebben 5 nachten doorgebracht in het Posthotel en zijn daar enorm verwend! Aardig en zorgzaam personeel, prima ontbijt en een schitterend appartement. Minpuntje was, dat het appartement aan de (drukke) straatkant lag, waar 4 x per uur een treintje langskomt. Als we daar eens last van hadden, deden we gewoon de deur dicht en hoorde je er niets meer van. Dus het is ook prima geïsoleerd.

• 9Anne01-08-2011

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met