Vakantiehuis Chalet Kupfner

Meer vakantiehuisinfo

4 reviews over Vakantiehuis Chalet Kupfner

• 2018
    10B.J. en Aaltje Moed28-07-2018

Topkwaliteit in mooie omgeving.

Nieuw en goed onderhouden gebouw. Uitstekende voorzieningen. Zeer goed uit geruste keuken. 4 pits fornuis. Grote koelkast met vriesvakje. Afwasmachine met blokjes. Tevens afwasmiddel en voldoende afval zakken. Koffiezetapparaat met filterzakjes en waterkoker. Voldoende serviesgoed en glaswerk. Voor als je met 4 personen bent, zijn er 2 slaapkamers en 2 douche/wc.

Gelijk naast rodelbaan en berglift. Volop goede restaurants in de buurt. Met name schnitzelstation Klammlhof en westernrestaurant. Klein stukje met auto.

Minpuntjes: geen schemerlampen, geen bierglazen. Sateliet tv en internet is niet geweldig.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

10ellen06-08-2013

landhaus kupfner, prachtig appartement!

Een mooi goed onderhouden, schoon appartement, Leuk en volledig ingericht met vaatwasser, koffiezetautomaat etc. Keuken heel volledig, goede pannen zonder krassen in de bodem. Inclusief bedlinnen en handdoeken. Mooi ruim balkon. Op 2 min loopafstand de Arena Coaster (zomer rodelbaan) en een prachtige speeltuin. Zeer kind vriendelijk! Gastvrouw is heel gastvrij en vriendelijk. We hebben er echt een super vakantie gehad. Enige nadeel (als je toch wat moet noemen) is dat je het geluid van het verkeer op de doorgaande route goed kan horen. Maar woon je thuis in de stad dan zul je er misschien geen last van hebben.

Met jonge kinderen

• 9onzevakantiebeoordelingen29-07-2011

Geweldig!

Geweldige dagen gehad bij Landhaus Kupfner. Erg vriendelijk en behulpzaam. De appartementen waren schoon en erg netjes en modern ingericht. Het leken appartementen welke nog nooit gebruikt waren, zo nieuw, schoon, mooi en modern zag alles eruit. We hebben gebruiken mogen maken van de wasgelegenheid (wat voor ons, gezin met kinderen, erg prettig was) Het appartement heeft een zeer complete keuken, mooie woonkamer en 2 mooie slaapkamers, 2 badkamers. Achter het appartement zit een mooie speeltuin, en een mooie Rodelbaan en kabelbaan! Het appartement ligt niet ver van het centrum van Zell am Ziller waar alles is wat je nodig bent, Niets dan lof over Landhaus kupfner, wij komen zeker terug!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 8Simone06-02-2010

Heel mooi huis!

Voor herhaling vatbaar! Ligt nog net op loopafstand na het aprés-skien, en als je al vroeg wilt gaan kan dat gewoon met de skibus.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

1 tip over Vakantiehuis Chalet Kupfner

• ellen, 06-08-2013

In de omgeving is veel te doen en te zien. Leuke uitstapjes voor het hele gezin.

0 vragen over Vakantiehuis Chalet Kupfner

Vakantiehuis info