Gasthof Adamerhof

Uitstekend

Aimee & Lucas,
6-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles wat je verwacht van een typisch Oostenrijks familiehotel: eenvoudig, goed eten; schone kamer; goede sauna; goede ruimte voor ski's en het drogen van skischoenen; en vooral zeer gastvrij personeel.

De skibussen stoppen voor de deur en rijden dan wel naar het 'mittelstation', dan wel naar het dalstation van Zell am Ziller. Voor de overige skigebieden in het Zillertal ligt Adamerhof moet je overstappen op trein of andere bus; per auto is ieder gebied binnen 40 minuten aan te rijden.

Grootste minpunt was het ontbreken van de mogelijkheid om de verwarming op onze kamer aan te passen, hierdoor was het naar onze zin te warm in de nacht

Kenmerken

Dhr. Kikkert,
21-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prachtig gelegen tegen de bergkam, ca. 4 km uit het dorp Zell am Ziller. Daardoor fantastisch uitzicht naar zowel Zell am Ziller als naar richting Gerlos.

Geweldig!

Teus Both,
3-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bijzonder gastvrij, mooie kamers, heel erg schoon, heerlijk eten kortom een geweldig verblijf een echte aanrader!

het was heerlijk

lia kuster,
8-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

vriendelijke gastvrouw goed eten mooie schone kamers geweldig uitzicht

Fantastisch, gastvrouw doet erg haar best.

André van Kerkwijk,
18-4-2017

Verzorging was prima. Eten was erg goed verzorgd. Ik heb in drie vakanties geen minpuntjes kunnen ontdekken.

Aanrader!

Korsa,
19-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede ligging, goed eten, rustig, lekkere sauna.

• Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Alles was meer dan prima. Mooie kamer met balcon en een bijzonder uitzicht over het dal. Het eten is van een prima kwaliteit Prettige eigenaren welke veel reis informatie gaven Aan te bevelen hotel!!

Heerlijk pension

Kitty
5-8-2016

Zeer aardige eigenaren. Keurige kamers.

4 km de berg op, buiten centrum Zell am Ziller

geweldige mooie vakantie gehad

M borninkhof
1-7-2016

dat het op 1100 meter hoogte ligt

maar echt super heel fijn hotel allervriendelijkste mensen crista doet alles om het je naar de zin te maken het is een heel fijn gezin met de kleine eva en nina heerlijke meiden kan het iedereen aanbevelen

Super vakantie

Fam. Hoven en vrienden
15-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was goed, goede service, goede maaltijden met keuze menu iedere dag uit 3 gerechten. Kamers zijn perfect, sauna faciliteiten geweldig. Omgeving fantastisch, ligt op een berg met panoramische uitzichten. De gastvrouw christa en haar familie maken dat je een geweldig gevoel krijgt en het je aan niets ontbreekt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Adamerhof in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Adamerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.