Hotel Jägerhof

• Sauna

115 reviews over Hotel Jägerhof

• 2019
    10anoniem13-08-2019

Top Hotel! Onze kamer in de nok was misschien iets gedateerd maar ik denk dat dit ook wel op het programma staat. Eten en ontbijt is ook helemaal TOP!!

Gereisd in juli 2019

• Oude reviews

8M de kok30-08-2017

Heerlijk eten.

Wij hebben hier 's-avonds een paar keer gegeten. Het is een echt Oostenrijks hotel. Mooi buitenterras en een gezellig restaurant. Het eten is goed. Grote porties tegen een redelijke prijs. Vooral de grote salade die je krijgt bij oa de wiener schnitzel is superlekker.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10-08-03-2016

Hotel is heel goed, maaltijden uitstekend, vriendelijk personeel dat de dag na een etentje met geinviteerde kleinkinderen vraagt of alles "geklappt" hat. Prijzen zeer redelijk in relatie tot de prima service.

Gereisd in maart 2016

• 10-07-03-2016

Fantastisch hotel met goede service en vriendelijk personeel.

Gereisd in februari 2016

• 10-08-02-2016

Uitstekend bevallen.Hotel slaagt erin om jaarlijks te verbeteren.

Gereisd in februari 2016

• 10-25-01-2016

Graag een Nederlandse TV zender, bijvoorbeeld : BVN

Gereisd in januari 2016

• 8kaw24-10-2013

Prima hotel

Hotel ligt in een klein skigebied, wat dan met nog niet heel grote kinderen, wel zo overzichtelijk is. Enige nadeel vonden wij, is dat je met een grote gondel naar boven moet (30 meter van hotel) waar het natuurlijk 's morgens erg druk is, vooral lastig als de kids naar een skiklasje moeten. Hotel is verzorgd, schoon, kamers zijn keurig, personeel ontdooit na een paar dagen wel. Er zit een gezellige bar bij, maar geen apres-ski, dat moet je er zelf een beetje bijdenken. Hotel heeft een mooie wellnes met zwembad, ook heel leuk voor de kinderen, zodat je zelf even rustig aan de bar kunt zitten of samen kunt zwemmen natuurlijk. Ontbijtbuffet is uitstekend en uitgebreid. 's avonds krijg je meestal een 4-gangen diner (streekgerechten) soms een buffet (bijv. Mexicaans). Wij zouden er zeker weer naartoe gaan, maar omdat je met z'n allen in zo'n gondel moet, doen we 't niet... Prijs-kwaliteitsverhouding uitstekend. In Zams is verder niks te doen...

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 9marianne4927-01-2013

zeer goed hotel

zeer goed hotel, het ligt direct naast de gondelbaan en de skiverhuur. Uitgebreid ontbijtbuffet, 's avonds meerkeuzemenu. Kamer is erg ruim en wordt netjes bijgehouden.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2013

• 6Dirk19-09-2011

Absoluut GEEN Motorhotel

Bij aankomst om 15.00 lag het hotel niet aan de straat zoals verwacht vanaf de folder op de motorbeurs in Utrecht,en zagen we niemand bij de receptie voor zeker 15 minuten waarna we werden geholpen door een personeelslid die vertelde waar onze kamer an suite was nr 59 en daar konden we het mee doen. De motoren en de kar konden in een houten schuur een stukje achter het hotel zonder poets,was of sleutel plek kwijt waar we zelf elke ochtend om de sleutel moesten vragen omdat ze daar geen tijd of erg in hadden om hem open te maken. s'avonds wilden we graag wat routes in de gps downloaden maar die waren er helemaal niet! en door aandringen bij de norse eigenaar werd er op een kaart maar één getekend die we zelf maar handmatig moesten invoeren,en aan de bar werd er aleen maar gerookt. Het ontbijt was goed verzorgd maar het diner was matig zonder smaak. Slapen ging wel goed na een matras verwisseld te hebben. De wellnes was gelukkig wel om van te genieten. Dus GEEN Motorhotel !!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8Thijs16-08-2011

Aanrader!

Prima hotel dat zijn vier sterren waard is. Avondeten zeer gevarieerd en elke avond vier gangen (soms vijf) waarbij telkens keuze uit drie hoofdgangen waaronder een vegetarische. Ontbijt biedt een ruime keuze. Kamer prima met goede bedden. Hotel ligt gunstig in Zams; direct aan gondelbaan en supermarkt. Het dorp Zams ligt centraal in dit gedeelte van Oostenrijk en je bent snel op de autosnelweg. Handig want je maakt al genoeg kilometers in dit land. Service is super, evenals het bedienend en poetsend personeel. Leuk zwembadje in de kelder.

Onze kinderen van 8 en 5 hadden meer verwacht van de speelkamer en speeltuin; erg karig. Ook hun maaltijden waren minder gevarieerd en soms te gekruid. Zij sliepen op een slaapbank. Vandaar de lage score voor kindvriendelijkheid en de acht bij gemiddelde waardering.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

0 tips over Hotel Jägerhof

2 vragen over Hotel Jägerhof

• m.pollmann, 06-03-2013 Rapporteren

lessen voor de beginners

Moet men voor de lessen voor de beginners helemaal naar boven of is er beneden ook een mogelijkheid

kaw, 24-10-2013

Als er genoeg sneeuw ligt, kun je met de auto naar een kleine oefenweide, achter het hotel.

• esther , 01-08-2010 Rapporteren

handdoeken

ik las dat er tijdens het verblijf in hotel jagerhof in zams geen handdoeken verschoont worden. Lijkt mij sterk maar wie kan mij vertellen of dat wel gedaan wordt.

kaw, 24-10-2013

Elke dag schone handdoeken!

Hotel Jägerhof info

• VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht