Weer vandaag21°-1°

Sluiten die handel

Im gay,
5-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes6

Dit kan niet de beugel, gewoonweg schandalig

Eten is niet te vreten

Haren in het eten, er staat geeneens een stoel in de kamer

Niet een wifi

Bespaar de moeite om naar oostenrijk te kopen als je van plan

Bent om hier te logeren

Slaap liever onder een brug

Eigenaar mag zijn haar ook wel een wassen

Gereisd met vrienden in maart 2019

Hoe slecht kan een hotel zijn?!

Mathijs Andries,
5-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Bij eerste aankomst, leek alles wel goed. Maar toen we het ontbijt kregen dacht ik al, is het dit? Er zijn 4 soorten beleg, dat niet te vreten is. De gastvriendelijkheid is niet om over te spreken, de eigenaar is een arrogante en dikke roemeen. Het eten is btw niet te vreten, zelfs stront is nog beter. De bedden zijn verroest en er zijn geen lattebodems. Het water in de douche is na een kwartier al koud, echt verschrikkelijk dus. Je leeft nog luxueuzer in een doos.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Een super week!

Chayene Steentjes,
12-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vanaf de locatie is het maar een kleine 10 minuten met de skibus naar de piste toe! Personeel bij het hotel is erg vriendelijk en betrokken.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Onvergetelijk aangenaam

Rory Houtman,
7-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig gasthof, goed bereikbaar personeel en comfortabele slaapkamers. Elke dag als je weer terug komt van een avontuur is je bed weer netjes opgemaakt en je spullen precies op dezelfde plek. Prima eten en een ruime eetzaal met genoeg ruimte voor grote groep, maar ook afgezonderde hoekjes voor kleinere groepen. Kortom, mocht ik mij in de toekomst weer in de buurt van Hohe Salve bevinden, staat Gasthof Hauserwirt bovenaan mijn lijst.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Gezellig, gastvrij en knus op een ideale ligging

L. Mijnders,
22-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Al een aantal jaar gaan wij met een groep van ongeveer 40 leerlingen skiën in Oostenrijk en elk jaar verblijven wij met veel plezier in Gasthof Hauserwirt. Verwacht geen 5-sterrenhotel, maar een gezellig, gastvrij en knus Gasthof. De eigenaar probeert het iedereen overduidelijk naar de zin te maken. Ook de ligging van het verblijf is ideaal: rustig en op 10 minuten rijden van de piste.

Ga je met een groep jongeren skiën in Hopfgarten, verblijf dan vooral in Gasthof Hauserwirt. Tip: vermaak elkaar een avond met een pubquiz in het restaurant en sluit de avond dansend af in de kelderbar. Succes gegarandeerd!

Gereisd met vrienden in februari 2018

prima en gezellig (jeugd)hotel voor leuke prijs

Henk Bolkenbaas,
22-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hauserwirt bied prima prijs-kwaliteit verhouding en ligt dichtbij een fantastisch skigebied. Eten is normaal voor wat je betaalt. Gezellig hotel, ideaal voor jonge mensen of voor mensen die goedkoop willen skiën in een fantastisch skigebied

Gereisd met vrienden in februari 2018

Goede tijd gehad

Alexander,
17-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijne accommodatie. Heerlijk huis. Kamers met douche. Eten is prima en de locatie ligt op 10 minuten van de piste van Hopfgarten

Gereisd met vrienden in december 2018

Ongewenst

Anne vreesden
27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij waren met school op wintersport en hadden zes en zevenpersoonskamers geboekt. We wisten dat we geen suite moesten verwachten, maar het personeel had gewoon twee stapelbedden in een tweepersoonskamer neergezet. Daar komt bij dat, nadat we vier dagen geleden het al hadden aangegeven, de verwarming nog steeds niet gerepareerd was, wat inhield dat we vier dagen lang met ramen en balkondeuren open hebben moeten slapen, omdat het hoger dan 30 graden binnen werd.

Ook de houding van het personeel was niet geweldig. Als je door het gasthaus heenliep, werd je boos aangekeken en als je hallo zei werd je genegeerd.

Het water in de douches was maar vijf min warm en daarna ijskoud. Niet voor herhaling vatbaar dus....

Gereisd met vrienden in februari 2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Verblijf, verzorging, klantvriendelijkheid. Vanuit het restaurant kijk je zo de paardenstal in. De eigenaar doet er alles aan om zijn gasten het naar de in te maken. Bovendien zijn vanuit dit hotel meerdere skigebieden op korte reisafstand, circa 20 minuten, te bereiken.

Gereisd met partner in februari 2017

Goed hotel, prima verzorging

Aart Dijs
11-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed hotel: vriendelijk personeel. Goede menu's voir avondeten en prima verzorgd ontbijt. Wirt Hans verzorgt fakkeloptocht en sledetocht met dnaps en gluehwein.

Grote kamer, die schoon is.

Hotel aan te raden voor paardenliefhebbers.

Waar de minder goede reviews vandaan komen is ons raadsel, wij hebben het prima naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in januari 2017

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hauserwirt in Wörgl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hauserwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.