Kleine hotelsWeer vandaag34°16°
5,1

Matig

• Ligging t.o.v. pistes4,6

We hebben een aantal aanbieders voor Clubhotel Gasthof Linde voor je op een rij gezet:

151 reviews over Hotel Clubhotel Gasthof Linde in het Nederlands

Fawlty towers! Hotel is erg slecht! eten is slecht

eelco
9-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Reisleider Gerrit top! probeert er wat van te maken! Kamer en bedden slecht!! Bestel bij de bar drank vooruit.... want het duurt een uur voor je een cola krijgt! grillavond is gehaktballen van 2 dagen geleden met een nieuwe saus, half worstje en dun vet vleeslapje.... Drinken mag niet mee naar de kamer, .... De reisleider is perfect, probeert er alles van te maken... het hotel moet echter anders... je krijgt soep van een dag eerder rode kool uit blik en pasta zonder saus met een kipfilet die niet gaar is... saus krijg je al helemaal niet bij je eten!... Hotel is een ramp!!

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

basic maar wel goed en schoon

Stephan
17-7-2018

Het hotel is gedateerd maar wel schoon. De kamers zijn schoon en het badkamer gedeelte is nieuw. Het ontbijt en het diner zijn goed en je kan er ook goede koffie en thee krijgen. De bediening doet goed zn best en als je iets niet mag eten wordt er een alternatief aangeboden.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"Uitgerookt", voor mensen die roken een walhalla!

Hans van Leest
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het is een goedkoop verblijf, maar het is ook geen cent meer waard. Sterk verouderd hotel, en wat me dan het meest is bijgebleven, dat werkelijk het hele hotel doordrongen is van sigaretten rook lucht. De deur van de bar waar gerookt wordt, staat de gehele dag open, zodat alle gasten boven in hun hotelkamer hiervan mee kunnen genieten. Anno 2018, kan dit echt niet meer. De speelhoek voor kinderen bevond zich ook in deze rookruimte, niet te begrijpen eigenlijk!

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Zeer goede prijs-prestatie verhouding

Den Bok
1-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Eigenlijk hoef je niets te weten , je moet het gewoon op je af laten komen . Fijn hotel ,aardige mensen en lekker eten. Een tip maar ,vraag waar de nacht-entree is , zodat je zonder problemen met je kamersleutel naar binnen kunt . De rest was toppie geregeld.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

FMC
2-8-2017

Prima hotel. We hadden 1 familie kamer gereserveerd voor ons en twee tieners. Bij aankomst heeft de aardige heer van de receptie ons aangeboden om voor dezelfde prijs twee aparte kamers aan te bieden. Dat vonden wij een goed service! De kamers met uitzicht op tuin en zwembad waren goed ingericht en schoon. Het hotel is in Oostenrijkse stijl ingericht en wij hebben lekker van een drankje in de mooie tuin genoten. Een minpuntje was het ontbijt. Helaas vonden we het ontbijt niet zo goed. Wel een mooie eetzaal maar ongeïnteresseerd juffrouw, de thee en koffie waren lauw en oud. De broodjes gingen wel, de vleeswaren was oké maar de zoete beleg lag allemaal in grote schalen en zag er niet appetijtelijke uit. De apparaat om zelf een eitje te koken was wel leuk.

Nooit meer

Ger
27-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

Het waren een armoedige 5-tal nachten. We kwamen aan in de middag. Er was niemand. 1,5 uur later teruggegaan. We kregen een sleutel. Niemand wist iets van (korting op) Worgl zwembad (daarvoor waren wij hier met de kinderen/de afstand was ook veel verder). Wifi was betaald. Het ontbijt was zo minimaal (1 soort verse broodjes, 1 soort houdbare broodjes, 1 soort kaas, worst en als je hard genoeg vocht heel soms eens eitje (eitje moest je zelf koken in apparaat, ruimte voor 10 eitjes). Een paar potten met jam. Geen enkel vers product zoals bijv. een tomaat, komkommer, fruit of wat dan ook). In een grote ketel bevond zich een donkerbruine vloeistof (het was 2 x op, de andere 3 x smaakte het naar niets). Het avondeten (ha... halfpension?) was zo minimaal en vet. Er kon ook niets. We op een gegeven moment gevraagd of de kinderen wellicht spaghetti konden krijgen, dan zouden wij wel saus aan tafel meenemen. Ze hadden geen spaghetti of andere pasta in huis. Op de kaart staat het overigens gewoon. De kinderen kregen frites waarin stukken gefrituurde champignons zaten). Blijkbaar werden de (vette!) gebakken champignons gewoon in de frituur gedaan. Het enige positieve is dat de 3 dames van de bediening vriendelijk waren, maar volgens mij onder grote stress moesten werken. Het was hier zoveel mogelijk verdienen met zo weinig bedrijfskosten. Een avond stond er een tosti op het menu. Het waren 2 sneetjes witbrood met een plakje kaas en een schuif ananas. De sla was helemaal verlept en ingezakt. Dat kan niet, dus op naar de McDonalds die dichterbij zat dan het Worgl zwembad. De kamers waren gedateerd, overigens wel proper zo op het eerste gezicht.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

??????

Verontrust
13-7-2017

Het hotel is gedateerd , maar wel schoon, en zeer vriendelijk personeel. Waar ik mij zorgen om maakt , er geen vlucht weg, als er brand uitbreekt . Enkel het trappen huis en een lift, Als er brand uitbreekt en je zit op de tweede of de derde verdieping, en het trappenhuis is geblokkeerd, dan kan je geen kant meer op. Dat is niet meer van deze tijd, en een zeer slecht zaak, is daar geen controle op in Oostenrijk ?

Gereisd Met vrienden in juni 2017

gezellig, fijn personeel, goede bedden lekker eten

Fam Engels
6-6-2017

De ligging vlakbij het centrum en de treinen. gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel. Fijne tuin, met goede stoelen. Omdat wij overdag vaak weg waren, gebruikten wij de kamer alleen om te douchen en te slapen. De kamers nodigen niet uit om er relaxt te zitten, beetje donker en weinig ruimte om het bed. Verlichting minimaal om zittend goed te kunnen lezen, liggend op bed ging het beter. De voorkant geeft nogal lawaaioverlast, maar oordoppen helpen goed. Aan de achterkant heb je totaal geen last. Wij hebben heerlijk gegeten, vooral vegetarisch maakten ze er werkelijk mooie schilderijen van. Ook de lunchkaart overtreft de gevraagde prijzen. Het personeel was behulpzaam in alle dingen, erg netjes en correct. Het zwembad was nog leeg, maar zou die vol zijn was het ook daar goed toeven. Het enige minpuntje was dat er in de bar gerookt mag worden, dat is in Oostenrijk nog niet verboden, maar daar kun je rekening mee houden. De eetzaal is rookvrij. Wij hebben genoten van deze vakantie.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vertrouwd, gezellig

Fam. Dirksen
4-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gezellig eten met alle gasten tegelijk (en lekker) Neem wel oordopjes mee, er komen veel treinen langs! Wij vonden dat niet hinderlijk

Gereisd Met partner in juli 2015

Vergane glorie

Gezin met 2 kinderen (15 en 18)
6-8-2016

We hebben hier onze overnachting doorgebracht, op weg naar Zuid-Italie. Geen goede ervaring gehad helaas. De kamers waren verouderd, verwaarloosd. Smerig tapijt vol met vlekken, badkamer uit de jaren 1970, vies en niet meer van deze tijd. Bij het openslaan van de dekens heb ik 2 dode vlooien moeten halen. De foto's van dit hotel doen anders vermoeden, maar de tuin en het zwembad werden niet goed onderhouden. Het zwembad lag vol met bladeren. Omdat het maar voor 1 nacht was, hebben we het maar voor lief genomen. We ontmoetten daar een echtpaar dat voor een week had geboekt en zij overwogen na 2 nachten om eerder te vertrekken. Het was voor hen een flinke teleurstelling. Het hotel ligt tegenover het station van Wörgl in een ongezellige buurt. Misschien is het anders als je hier je wintersportvakantie doorbrengt, maar dan nog: de kamers waren echt niet om aan te zien.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaAanwezig

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBowling, Darts
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clubhotel Gasthof Linde in Wörgl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clubhotel Gasthof Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.