Hotel Clubhotel Gasthof Linde

4.6Matig

Oostenrijk, Tirol, Wörgl

4.6Matig

• 4.5Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Clubhotel Gasthof Linde voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

166 reviews over Hotel Clubhotel Gasthof Linde

• 2019
    4eelco09-06-2019

Fawlty towers! Hotel is erg slecht! eten is slecht

Reisleider Gerrit top! probeert er wat van te maken! Kamer en bedden slecht!! Bestel bij de bar drank vooruit.... want het duurt een uur voor je een cola krijgt! grillavond is gehaktballen van 2 dagen geleden met een nieuwe saus, half worstje en dun vet vleeslapje.... Drinken mag niet mee naar de kamer, .... De reisleider is perfect, probeert er alles van te maken... het hotel moet echter anders... je krijgt soep van een dag eerder rode kool uit blik en pasta zonder saus met een kipfilet die niet gaar is... saus krijg je al helemaal niet bij je eten!... Hotel is een ramp!!

• 4Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in juni 2019

• 2018
    7Stephan17-07-2018

basic maar wel goed en schoon

Het hotel is gedateerd maar wel schoon. De kamers zijn schoon en het badkamer gedeelte is nieuw. Het ontbijt en het diner zijn goed en je kan er ook goede koffie en thee krijgen. De bediening doet goed zn best en als je iets niet mag eten wordt er een alternatief aangeboden.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 6Hans van Leest19-02-2018

"Uitgerookt", voor mensen die roken een walhalla!

Het is een goedkoop verblijf, maar het is ook geen cent meer waard. Sterk verouderd hotel, en wat me dan het meest is bijgebleven, dat werkelijk het hele hotel doordrongen is van sigaretten rook lucht. De deur van de bar waar gerookt wordt, staat de gehele dag open, zodat alle gasten boven in hun hotelkamer hiervan mee kunnen genieten. Anno 2018, kan dit echt niet meer. De speelhoek voor kinderen bevond zich ook in deze rookruimte, niet te begrijpen eigenlijk!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

9Den Bok01-12-2017

Zeer goede prijs-prestatie verhouding

Eigenlijk hoef je niets te weten , je moet het gewoon op je af laten komen . Fijn hotel ,aardige mensen en lekker eten. Een tip maar ,vraag waar de nacht-entree is , zodat je zonder problemen met je kamersleutel naar binnen kunt . De rest was toppie geregeld.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2017

• 8FMC02-08-2017

Prima hotel

Prima hotel. We hadden 1 familie kamer gereserveerd voor ons en twee tieners. Bij aankomst heeft de aardige heer van de receptie ons aangeboden om voor dezelfde prijs twee aparte kamers aan te bieden. Dat vonden wij een goed service! De kamers met uitzicht op tuin en zwembad waren goed ingericht en schoon. Het hotel is in Oostenrijkse stijl ingericht en wij hebben lekker van een drankje in de mooie tuin genoten. Een minpuntje was het ontbijt. Helaas vonden we het ontbijt niet zo goed. Wel een mooie eetzaal maar ongeïnteresseerd juffrouw, de thee en koffie waren lauw en oud. De broodjes gingen wel, de vleeswaren was oké maar de zoete beleg lag allemaal in grote schalen en zag er niet appetijtelijke uit. De apparaat om zelf een eitje te koken was wel leuk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 3Ger27-07-2017

Nooit meer

Het waren een armoedige 5-tal nachten. We kwamen aan in de middag. Er was niemand. 1,5 uur later teruggegaan. We kregen een sleutel. Niemand wist iets van (korting op) Worgl zwembad (daarvoor waren wij hier met de kinderen/de afstand was ook veel verder). Wifi was betaald. Het ontbijt was zo minimaal (1 soort verse broodjes, 1 soort houdbare broodjes, 1 soort kaas, worst en als je hard genoeg vocht heel soms eens eitje (eitje moest je zelf koken in apparaat, ruimte voor 10 eitjes). Een paar potten met jam. Geen enkel vers product zoals bijv. een tomaat, komkommer, fruit of wat dan ook). In een grote ketel bevond zich een donkerbruine vloeistof (het was 2 x op, de andere 3 x smaakte het naar niets). Het avondeten (ha... halfpension?) was zo minimaal en vet. Er kon ook niets. We op een gegeven moment gevraagd of de kinderen wellicht spaghetti konden krijgen, dan zouden wij wel saus aan tafel meenemen. Ze hadden geen spaghetti of andere pasta in huis. Op de kaart staat het overigens gewoon. De kinderen kregen frites waarin stukken gefrituurde champignons zaten). Blijkbaar werden de (vette!) gebakken champignons gewoon in de frituur gedaan. Het enige positieve is dat de 3 dames van de bediening vriendelijk waren, maar volgens mij onder grote stress moesten werken. Het was hier zoveel mogelijk verdienen met zo weinig bedrijfskosten. Een avond stond er een tosti op het menu. Het waren 2 sneetjes witbrood met een plakje kaas en een schuif ananas. De sla was helemaal verlept en ingezakt. Dat kan niet, dus op naar de McDonalds die dichterbij zat dan het Worgl zwembad. De kamers waren gedateerd, overigens wel proper zo op het eerste gezicht.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6Verontrust13-07-2017

??????

Het hotel is gedateerd , maar wel schoon, en zeer vriendelijk personeel. Waar ik mij zorgen om maakt , er geen vlucht weg, als er brand uitbreekt . Enkel het trappen huis en een lift, Als er brand uitbreekt en je zit op de tweede of de derde verdieping, en het trappenhuis is geblokkeerd, dan kan je geen kant meer op. Dat is niet meer van deze tijd, en een zeer slecht zaak, is daar geen controle op in Oostenrijk ?

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Fam Engels06-06-2017

gezellig, fijn personeel, goede bedden lekker eten

De ligging vlakbij het centrum en de treinen. gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel. Fijne tuin, met goede stoelen. Omdat wij overdag vaak weg waren, gebruikten wij de kamer alleen om te douchen en te slapen. De kamers nodigen niet uit om er relaxt te zitten, beetje donker en weinig ruimte om het bed. Verlichting minimaal om zittend goed te kunnen lezen, liggend op bed ging het beter. De voorkant geeft nogal lawaaioverlast, maar oordoppen helpen goed. Aan de achterkant heb je totaal geen last. Wij hebben heerlijk gegeten, vooral vegetarisch maakten ze er werkelijk mooie schilderijen van. Ook de lunchkaart overtreft de gevraagde prijzen. Het personeel was behulpzaam in alle dingen, erg netjes en correct. Het zwembad was nog leeg, maar zou die vol zijn was het ook daar goed toeven. Het enige minpuntje was dat er in de bar gerookt mag worden, dat is in Oostenrijk nog niet verboden, maar daar kun je rekening mee houden. De eetzaal is rookvrij. Wij hebben genoten van deze vakantie.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Fam. Dirksen04-03-2017

Vertrouwd, gezellig

Gezellig eten met alle gasten tegelijk (en lekker) Neem wel oordopjes mee, er komen veel treinen langs! Wij vonden dat niet hinderlijk

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2015

• 3Gezin met 2 kinderen (15 en 18)06-08-2016

Vergane glorie

We hebben hier onze overnachting doorgebracht, op weg naar Zuid-Italie. Geen goede ervaring gehad helaas. De kamers waren verouderd, verwaarloosd. Smerig tapijt vol met vlekken, badkamer uit de jaren 1970, vies en niet meer van deze tijd. Bij het openslaan van de dekens heb ik 2 dode vlooien moeten halen. De foto's van dit hotel doen anders vermoeden, maar de tuin en het zwembad werden niet goed onderhouden. Het zwembad lag vol met bladeren. Omdat het maar voor 1 nacht was, hebben we het maar voor lief genomen. We ontmoetten daar een echtpaar dat voor een week had geboekt en zij overwogen na 2 nachten om eerder te vertrekken. Het was voor hen een flinke teleurstelling. Het hotel ligt tegenover het station van Wörgl in een ongezellige buurt. Misschien is het anders als je hier je wintersportvakantie doorbrengt, maar dan nog: de kamers waren echt niet om aan te zien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

19 tips over Hotel Clubhotel Gasthof Linde

• Annie, 18-07-2013

Vraag kamer aan de achterzijde

• v.d maat, 29-07-2013

Goed georganiseerde en gratis onder begeleiding van een gids wandeltochten

• P.Smeur, 17-03-2013

In het hotel zijn gratis buskaarten te krijgen om de regio te bezoeken. Voor te skien is ook gratis vervoer beschikbaar vanaf het hotel.

3 vragen over Hotel Clubhotel Gasthof Linde

• M.J., 09-01-2015

Internet

Eind deze maand verblijven wij 1 week in het Gasthof. Wat is jullie ervaring met wifi / internet verbinding?

Alleen in het restaurant, bar of ook in de kamers?

Harry, 08-02-2015

WIFI is door het gehele pand, tegen betaling van 10,-- euro beschikaar.

• Yannick Buggenhout, 26-01-2013

Enkele vragen.

Wie weet of er een oefenpiste bicht bij het hotel is? En hoe geraak je gemakkelijk aan het grote skigebied? Is er misschien ook iemand dat er de krokusvakantie 2013 gaat zijn? Heeft er iemand ervaring met het logeren tussen Wörgl en Belgie of Nederland, we zijn van plan al een 800 km te rijden vrijdag, en dan nog de laatste 120 km te rijden over de middag.

Hopelijk krijgen wij een snel antwoord, Yannick Buggenhout

Anja, 07-02-2013

Hallo Yannick. Als je met de auto rijd, kan je deze best naar de skipistes nemen.Er rijd ook een skibus vanaf Hotel Linde Worgl en deze is gratis. Je bent wel gebonden aan de tijd dat ze terug rijd. Er is er namelijk maar 1. Er zijn verschillende dorpen waar er pistes zijn voor beginners. Veel plezier!

• Evelien, 20-12-2010

bereikbaarheid skigebied

Wij gaan 2e kerstdag richting Hotel Linde. Zo te zien is het hotel in de 'stad' gelegen en de skibus is gratis (....). Betekent dit dat de skiers erg lang in deze bus moeten zitten/staan om bij het skigebied te komen?

reina, 02-01-2011

Oh jammer, dan is er veel veranderd. In de jaren dat wij er waren, waren er weinig belgen, ongeveer 4. Nou ja, ik ga om te skieeen, en hoop dat er in de bus waar ik mee ga, leuke nederlanders zitten.

reina, 24-12-2010

Staan hoef je in ieder geval niet, het is een gewone touringcarbus. De eerste dag duurt het meestal wat langer omdat men dan langs de skiverhuur rijdt. In het verleden duurde het ongeveer 20 minuten voordat je in Hopfgarten of Itter was. Nadeel is wel dat je rond 16.15 uur weer terug moet, maar als je toch niet voor apres-ski gaat kan dat het probleem ook niet zijn.

In ieder geval beviel het ons, ondanks dat we de auto bij ons hadden, heel goed. Geen risico van beschadigde auto de parkeerplaats en je kunt ook nog een Gluhweintje drinken na het skieeen.

Evelien Visscher, 02-01-2011

Hallo reina, dank voor je reactie. Inmiddels zijn wij weer terug uit Worgl. Wij hebben een fijne week gehad maar vinden het niet de moeite waard dit te herhalen temeer omdat de dorpen Hopfgarten en Westendorf wel schattige Oostenrijkse dorpjes zijn die ook na het skieen gezellig zijn. Dit misten wij het Worgl. Verder had het hotel Linde een hoog Fawlty Towers gehalte wat ons betreft en het vetier van de vele aanwezig Belgen is niet het onze.

Hotel Clubhotel Gasthof Linde info

• Aantal sterrenstersterster
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaAanwezig

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• SaunaAanwezig