Wörgl

We hebben een aantal aanbieders voor Wörgl voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Wörgl voor je op een rij gezet:

Reviews over Wörgl

Gezellig, gastvrij en knus op een ideale ligging

L. Mijnders,
    22-1-2019

Al een aantal jaar gaan wij met een groep van ongeveer 40 leerlingen skiën in Oostenrijk en elk jaar verblijven wij met veel plezier in Gasthof Hauserwirt. Verwacht geen 5-sterrenhotel, maar een gezellig, gastvrij en knus Gasthof. De eigenaar probeert het iedereen overduidelijk naar de zin te maken. Ook de ligging van het verblijf is ideaal: rustig en op 10 minuten rijden van de piste.

Ga je met een groep jongeren skiën in Hopfgarten, verblijf dan vooral in Gasthof Hauserwirt. Tip: vermaak elkaar een avond met een pubquiz in het restaurant en sluit de avond dansend af in de kelderbar. Succes gegarandeerd!

Gereisd met vrienden in februari 2018

prima en gezellig (jeugd)hotel voor leuke prijs

Henk Bolkenbaas,
    22-1-2019

Hauserwirt bied prima prijs-kwaliteit verhouding en ligt dichtbij een fantastisch skigebied. Eten is normaal voor wat je betaalt. Gezellig hotel, ideaal voor jonge mensen of voor mensen die goedkoop willen skiën in een fantastisch skigebied

Gereisd met vrienden in februari 2018

Goede tijd gehad

Alexander,
    17-1-2019

Fijne accommodatie. Heerlijk huis. Kamers met douche. Eten is prima en de locatie ligt op 10 minuten van de piste van Hopfgarten

Gereisd met vrienden in december 2018

basic maar wel goed en schoon

Stephan,
    17-7-2018

Het hotel is gedateerd maar wel schoon. De kamers zijn schoon en het badkamer gedeelte is nieuw. Het ontbijt en het diner zijn goed en je kan er ook goede koffie en thee krijgen. De bediening doet goed zn best en als je iets niet mag eten wordt er een alternatief aangeboden.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heel goed.

Goos,
    1-3-2018

Het hotel staat op loopafstand van het centrum. Comfortabele kamers, vriendelijk personeel.

Gereisd alleenreizend in januari 2018
Wörgl scoort een 7,8 uit 10, op basis van 72 reviews