• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Reviews over Wörgl

Eenvoudig plaatsje zonder veel bezienswaardigheden

Jan Anemaat
    22-8-2016

Het plaatsje zelf is .-s zomers niet echt interessant. Heeft veel shop- mogelijkheden maar veel meer bezienswaardigheden hebben we niet gezien. De omgeving is schitterend met veel mogelijkheden voor kinderen (kleine themaparken, zwembaden en speelgelegenheden) Aan alles is te zien dat wintersport de belangrijkste toeristische trekpleister is. Maar ook in de zomer zijn er veel mogelijkheden. Vooral "Hexenwasser" en "Ellmi's Zauberwelt" zijn aan te bevelen. Geweldige uitzichten en over het algemeen zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Maar het is er niet echt goedkoop.

Praktische gemeente met winkels, niet 'gezellig'

Kris D.
    12-4-2016

Alle mogelijke winkels zijn voorhanden: supermarkten, kappers, ijzerwaren, meubels, kleding,... voor als je iets nodig hebt. Er zijn ook enkele goede bakkerijen om koffie en taart te eten. Er is zelfs een heus shopping-center.

Het is geen 'gezellig' plaatsje om te gaan bezoeken, geen bezienswaardigheden.

Ligt centraal tussen verschillende skiliften en mooie wandelroutes. Er is ook een 'erlebnisbad', (Wasserwelt) een heel mooi en nieuw zwembad met 4 glijbanen, (waarvan één met 2 loopings), een grote sauna en Isla solar (warm zoutwaterbad). Dit is heerlijk voor een ontspannende dag voor het hele gezin.

Dus niet aanbevolen als daguitstap, maar gegarandeerd handig als je iets nodig hebt of eens wil gaan winkelen.

viel tegen

vera en johan
    30-8-2015

Wörgl zelf viel tegen maar het is een hele goede uitvals basis om naar andere plaatsen te gaan

mooie omgeving waar je alle kanten op kan!

T. L.
    22-8-2015

in Worgl zitten alle winkels die je maar kan bedenken, hoeft niks mee te nemen van thuis er zit een Lidl, Hofer(Aldi) Billa dit zijn allemaal grote supermarkten waar alles te koop is van etenswaren en andere winkels zoals sportwinkels, pizzaria e,d, zitten er ook, verder in de omgeving Bergmeer in Kramsau met ligbedden,parasols e.d, bij de entree inbegrepen, Salvenaland is een zwembad en natuurbad met rodelbaan en midgetgolf, in centrum van worgl klimmuur en bowlen, Krimmler watervallen, St. Johan naar berg wilde keizer,toeristen buro in dorp, bij in spar kan je ook goedkoop eten,in zomer kan je er een sommer card kopen is voor skiliften en entree parken boven op de bergen, heksenwasser leuk waterpark boven op de bergen, Kaiser in Welt mooi speelbos boven op de berg er zitten ook stoeltjesliften bij, Innsbruck naar de Swarovski winkel is een geweldige belevenis kijk je je ogen uit

Worgl leuk stadje.

Mariska
    13-8-2015

Worgl is leuk om even t winkelen bijv. Kufstein is erg leuk te bezoeken en ook een lift naar de topman een berg is indrukwekkend.

Wörgl scoort een 7,6 uit 10, op basis van 72 reviews