Appartement Haus Christof

Appartement Haus Christof

9Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Wildschönau

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Haus Christof?

9Fenomenaal

• 7Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

1 review over Appartement Haus Christof

• 9Edwin Bonekamp18-03-2011

geweldig compleet appartement keurig verzorgd

Mooi compleet appartement, prima ligging, lekker ruim, heerlijke bedden, keurig netjes schoon en prima verzorgd (tot en met hand-&theedoeken, toiletpapier en badhandoeken, complete keukenuitrusting toe). Met balkon. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Ook geschikt voor grotere groepen/families door meerdere appartementen op dezelfde etage. Bijplaatsen kinderbedjes mogelijk. Zeer vriendelijke en servicegerichte eigenaresse (die zelfs slee voor kinderen de hele week ter beschikking stelt) en elke ochtend de parkeerplaats weer sneeuwvrij maakt.

Ligt niet pal aan de piste (5 minutjes met de auto), bij stevige sneeuwval wel sneeuwkettingen nodig voor de laatste kilometer (ivm helling) Gezellig ski gebied voor families/gezinnen voor zowel ervaren skier als beginner.

Kortom; staat bovenaan in ons lijstje van 'aan te raden/komen we vast nog wel eens terug locaties'

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011