Pension Almrose

Super hotel!

Lina
17-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel mooi hotel, erg gastvriendelijk lekker eten veel keuze. Erg mooi zeer erg tervrede.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel!

Rens Hoek
17-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel schoon en net hotel, heerlijk eten. Peter en Judith zijn erg gastvrij en erg dichtbij de leuke activiteiten. Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Erg gemoedelijk / gastvrij hotel !

Marjon de Munnik
12-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn al eens op doorreis naar itialie hier twee nachten geweest. Was erg goed bevallen ! Paar min lopen van de ski lift en het dorp. Nette , schone kamers . Judith en Peter zijn erg gastvrij en er is in het hotel een hele gemoedelijke sfeer! Iedere dag n lekker drie gangen diner en iedere ochtend een prima ontbijt buffet ! Wij hebben erg genoten en zijn daarom dit jaar hier een week met vrienden en onze kinderen geweest voor onze skivakantie . Het was heerlijk ! Ook het skigebied is ruim voldoende ! Kortom een aanrader dit hotel !

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Leuk

Mathijs
22-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een goed hotel. En het staat op een mooie plek vlakbij de piste.

Gereisd Met vrienden in Sat Feb 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische week

Harm en Anja
16-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij hebben een fantastische week gehad , het was er zeer gezellig en uitstekend eten , ligging tov wandelroutes en piste goed/zeer goed. zeer aan tebevelen. Harm Anja

Gereisd Met partner in februari 2015

Een prachtig Hotel/ Pension

P.Bosch
28-7-2014

In Hotel Pension Almrose kan uw zeer fijn verblijven, dat wordt gerund door een zeer gastvrije familie de Wolf. De accommodatie is zeer schoon en de kamers zijn sfeervol ingericht. Het ontbijt is heerlijk en de aangeboden diner is ook voortreffelijk. Dit gezellige hotel is aan te raden voor jong en oud met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hadden dit hotel geboekt op doorreis naar Italië, maar wij gaan zeker nog een keer terug en we gaan dit aanbevelen aan onze kennissen.

Familie Bosch

Gereisd Met partner in juli 2014

Grandioos verblijf!!

Familie Jilesen
6-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gasthof Pension Almrose in Wildschonau is zowel als doorreis en tevens als vakantieverblijf fantastisch!!! We hebben enorm genoten van ons verblijf 5 dagen eind Juli / begin Augustus 2013. Judith & Peter zijn enorm gastvrij en doen er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken. Ze zijn ook enorm lief voor de kinderen!! Aan speelgoed geen gebrek!! Er zijn in de omgeving ook allerlei leuke en actieve dingen te beleven, geweldig zwembad, wandeltochten, kasteelbezoek etc. etc.... Met deze beoordeling willen wij gelijk Judith & Peter erg veel suc6 wensen met alles en ga zo door!!! Lieve groetjes uit Nederland, Fam. Jilesen uit Wijchen!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

TOP!

Sharon
21-9-2013

Dit word gerund door 2 zeer gastvrije sympathieke mensen. Kleine kamers maar wel heel erg netjes! Voor een doorreis overnachting (richting italie) was het super! Wat een gezellig hotel en wat kan je er heerlijk eten.Zeer mooie omgeving.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 31 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een heerlijke vakantie

Pauline
19-9-2013

Perfecte plek voor een wandelvakantie. Het pension ligt op loopafstand van een kabelbaan en de omgeving biedt ruime mogelijkheden tot prachtige wandelingen. Goede eenvoudige kamer, alles schoon en netjes. Het avondeten was elk avond weer een feest. Een zeer persoonlijke benadering door het echtpaar Peter en Judith, met mijn waardering voor hun enorme inzet om alle gasten een welkom gevoel te geven.

Gereisd Met partner in september 2013

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Infrarood sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Almrose in Wildschönau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Almrose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.