Wildschönau

Reviews over Wildschönau

niet weer met een hond

Hondenbezitter
    20-8-2019

Prachtig wandelgebied. Goede voorzieningen, als het niet in Oberau/Niederau is, dan wel in het dichtbijgelegen Wörgl. Eén nadeel: als hondenbezitter voel je je continu gecriminaliseerd in (dit deel van) Oostenrijk. Overal bordjes over het opruimen van 'hundenkot', boetes bij niet opruimen, overal gratis poepzakjes beschikbaar.. Negatieve benadering vooral door boerenstand en deels ook door lokale overheid. Als hondenbezitter heb ik me niet altijd even welkom gevoeld..

Gereisd Met partner in juli 2019

mooie omgeving

huurdeman
    17-2-2013

ideale bestemming om lekker te skieën, piste bied volop gelegenheid voor de beginnnende en gevorderde skieër. De apré-ski en dorp op zich niet te vergelijken met plaatsen als Gerlos of Kaprun maar dat kun je ook wel in de prijs terug vinden! Kortom als je gaat voor het skieën met de kids is dit een perfecte omgeving zeker prijs/ kwaliteit!!!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

Wildschönau - een juweeltje!

duufbier
    30-12-2012

Wildschönau is een dal met een viertal hele aardige kleine dorpjes. Het toerisme is relatief kleinschalig, en daardoor is de sfeer er heerlijk gemoedelijk en rustig. Vooral voor gezinnen met kinderen is het er fantastisch: prima skischolen, veel beginnerspistes. Ook de gevorderde skiër kan er prima terecht!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

Geweldige plek!

Henk en Jolanda Nijboer
    12-8-2012

Wij hebben hier 2 heerlijke dagen gehad. Gingen heerlijk uitgerust onze reis verder vervolgen richting Italië. Echt een geweldige plek als je op doorreis bent, maar naar de omgeving te zien en te beoordelen kun je hier ook geweldig vertoeven in de winter. Vlakbij is een skilift, die wij met de gratis pas konden gebruiken. Prachtige omgeving. Zeer de moeite waard!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Het is er geweldig.

M.besters v.d.Houdt
    29-8-2008

Vanaf 1964 komen wij elk jaar in Oberau en vinden er nog steeds nieuwe wandelwegen bij.Nu we wat ouder worden blijven we liever beneden of gaan met de lift .Als je een Gästekarte hebt krijg je ook nog kortingen op de Bummelzug en liften naar Markbachjoch en Schatzberg.Haus Alpina in Oberau is al vele jaren ons Apartement.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Wildschönau scoort een 8,6 uit 10, op basis van 21 reviews