Camping Komfort Camping Inntal

Camping Komfort Camping Inntal
7,7

29 reviews over Camping Komfort Camping Inntal in het Nederlands

Prima camping op doorreis naar Italië. Super mooie douche. Prima eenvoudig restaurant. Goed maar eenvoudig zwembad. Ideaal aan de snelweg, geen overlast, en snel weer op weg. Weinig te beleven, dus echt voor overnachting.

Fijne overnachtingsplaats

Fam Otten
1-6-2018

Op doorreis richting Italië, camping inntal aangedaan voor een overnachting. Een fijne schone camping met nieuwe sanitaire voorzieningen. Fijn, simpel zwembad voor de kids, en lekkere schnitzel in het restaurant. We zullen zeker vaker gebruik maken van camping Inntal voor onze tussenstop!

Prima camping

M. den Hartog
23-9-2016

Eind augustus zijn wij op een aantal dagen op deze camping geweest op doorreis naar Italië. Als je langer dan één nacht blijft mag je een plekje uitzoeken op het campingterrein zelf. Een man van de camping bekijkt de grote van je combinatie en loopt vervolgens mee langs de vrije plekken waar je op kan gaan staan. Camping ligt vrij dicht op de snelweg, maar hier heb je weinig last van.

Het sanitair is in één woord top! Geheel vernieuwde douches met losse douchekoppen en zelfs een stortdouche. Heerlijk warm water. Ook het water om de vaat te wassen is goed heet.

Zwembad is vrij klein, maar geeft wel voldoende verkoeling op de warme dagen. Het zwembad is tot laat open, dus ook bij een late aankomst kan je nog even afkoelen.

Het eten in het restaurant smaakt prima en is netjes geprijsd. Kortom, ideale doortrekcamping, maar ook zeker geschikt voor een wat langer verblijf.

Perfecte camping voor overnachting

Arno
29-8-2016

Kleine gemoedelijke camping met perfecte toiletten / douches, prima restaurant in een prachtige omgeving. Camping heeft overnachtingsplaatsen waar je de caravan aan de auto kunt laten zitten al mag je ook op een normale plaats staan als je wilt. De mensen van de camping zijn erg vriendelijk. Het kleine zwembadje is nog lang open zodat na een dag in de auto de kinderen nog even lekker een duik kunnen nemen. Camping is twee minuten vanaf de snelweg tussen München en Innsbruck, ongeveer 850 km van Arnhem. Echt een aanrader voor het overnachten. In de buurt zijn veel berg activiteiten te beleven, dus wat langer blijven zou ook prima kunnen. Voor kinderen tussen 12 en 16 zal er dan niet zo veel te beleven zijn ben ik bang.

Prijzen zijn schappelijk.

Prima doorgangscamping

margaritA
26-8-2016

Op terugreis uit het zuiden op deze camping beland. Bij één nacht kampeer je op de parkeerplaats, bij meer een rij net achter de poort. Beheerder is vriendelijk. We zijn nog een dagje de bergen in geweest en dat was erg mooi. Op de camping zijn veel vaste plekken. Wij zouden er geen weken door willen brengen. Camping ligt aan de a12 maar deze hoor je niet. Sanitair is schoon.

prima appartement

Denise
22-7-2016

Op zich een saaie camping maar het appartement dat wij gehuurd hadden was prima. Keurig schoon en van alle gemakken voorzien. Voor het uitzicht moet je dit niet huren maar het is een zeer goede uitvalsbasis voor alle mooie dingen die hier te vinden zijn.

Uitstekende doortrekcamping

J.H.
11-10-2015

Fantastisch sanitair. In 2015 gerenoveerd en geheel gratis.

Prima familiecamping

Rob en Wendy
3-8-2015

Prima familiecamping met mooi uitzicht dichtbij Achensee en Zillertal met veel mogelijkheden. Wat achtergrondgeluid van de snelweg, jammer. Uitstekend sanitair, dat verwacht je niet op een camping. Ruim, stortdoouche en handdouche met touchbediening. Prima restaurant met terras. Ook ideaal als overnachtingscamping richting Italië, het ligt vlak tegen de snelweg Kufstein-Innsbruck. Kleine campingwinkel en supermarkt op 100 m.

Zonnige camping

E.H. Brandts
4-9-2012

Ideale camping voor wintersport, mooie plaatsen. Jammer dat sanitair in winter slecht wordt schoongemaakt. Als je er wat van zegt is het commentaar: ik ben blij dat de poets flexibel is!

Goeie doorreis camping

Witje18
28-1-2012

In 2007 (en een paar keer eerder) op deze camping geweest voordat we naar Italie vertrokken. Deze camping heeft prachtig sanitair en is in goede staat. Het restaurant is boven de receptie en daar kun je heerlijk eten. Het zwembad is iets wat klein, maar het is er wel!

Als je op doorreis ben dan sta je met de caravan aangekoppeld op de parkeerplaats.

Nog elk jaar een prettige tijd hier gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Komfort Camping Inntal in Wiesing, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Komfort Camping Inntal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.