Aparthotel Windau Lodge

Paulus/Pronk,
12-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Onderweg naar Windau Lodge werden wij al per whats app bericht ingelicht door Harold & Miranda, dat de kamer klaar was en hoe lang het nog zou duren eer wij aankwamen. We waren er nog niet en toch gaf ons dit al een fijn gevoel. Het was een ware belevenis om hier te mogen verblijven. Aan alles wordt gedacht om de gasten het zo veel mogelijk naar hun zin te maken. Het complex zelf was erg mooi en prachtig en tot in detail ingericht, waardoor het een en al warmte uitstraalde. Het app. zelf was van alle gemakken voorzien en prachtig ingericht. Een prachtige badkamer, een gezellige woonkamer en prachtig balkon met fenomenaal uitzicht over de green. Een heerlijk en comfortabel bed. Het uitgebreide ontbijt bezorgd in de kamer is ook een aanrader wat een luxe! Bedankt Harold & Miranda voor de geweldige tijd. Wat een buitengewone geweldige ervaring is dit geweest, mede dankzij jullie. Wij komen zeker nog een keer terug.