Aparthotel Windau Lodge

Helemaal top! !

Rowdy coopmans
16-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de derde keer weer hier geweest en net als alle andere keren weer fantastische dagen gehad bij harold en miranda en hun lieve kinderen mik en joes. Volgend jaar weer.

Het was Fantastisch en we komen zeker terug

Jos Gossens
16-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was gewoon super de kamer fantastisch heel netjes ingericht en super schoon zeer vriendelijke uitbaters en voor informatie goede en duidelijke uitleg dus niks om over aan kaarten

Aanbevolen!

Rishaad
27-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Service was 100% in orde, zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Daarnaast waren de appartementen ook compleet voorzien van alles wat je nodig hebt en om luxe te ervaren.

Super

Theo Besems
22-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Schlitternde Lodge aan de golfbaan en vlak bij de AlpenroseBahn Westendorf naar de skipistes.

Na vriendelijke ontvangst van gaststel Miranda en Harold naar mooi appartement en prima week gehad.

Voor herhaling vatbaar!

Niels
21-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Erg mooi appartement met genoeg ruimte! De eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Overal is aan gedacht.

Wendy
13-3-2018

Alleen maar goed!

Ont bijt, gezelligheid, gastvrij, wellness , heel veel extra’s

Mark Vloet
12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een fantastisch hotel met zwembad en wellness

Betoverende gastvrijheid!

Rens, Natasja en Raf
9-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Al tijdens het boeken hadden wij een zeer fijn contact met het gastechtpaar, Miranda en Harold. Tijdens onze reis kregen wij al een persoonlijk bericht dat onze kamer klaar was, dit eerder dan verwacht! Heerlijk na een langere autoreis. Een zeer prettige persoonlijke ontvangst bij aankomst in Windeau Lodge door Miranda en Harold.

Miranda leidde ons rond door Windau Lodge. Wat een prachtig complex! Een spa waar wij heerlijk konden zwemmen en relaxen.

Ons ruime appartement iwas van alle gemakken voorzien. Het voelt als thuiskomen in een betroverende omgeving.

Dank jullie wel Miranda en Harold voor jullie gastvrijheid!

Geweldig, kom er zeker graag terug!

Mariska Mulder
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben het super gehad!

Ongelooflijk wat een gastvrijheid en service!

Tijdens de heenreis kregen we al een app met daarin de mededeling dat we ons appartement al eerder dan de normale standaardtijd konden betreden.

Alles was perfect schoon en zag er super uit. Heerlijk gezwommen na het skiën in het verwarmde buitenbad... wat een luxe. Handdoeken, badjas, slippers, broodjesservice ... noem maar op... werkelijk overal is aan gedacht. Skipas is te verkrijgen aan de balie, dus niet in de rij aan de kassa. Geef normaal niet snel een beoordeling, maar dit moest ik gewoon doen! Een dikke 10 dus voor ons.

Supertop

Edwin Ouwerkerk
25-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch appartement/hotel.

Superservice van hele vriendelijke mensen.

We hebben een aantal aanbieders voor Windau Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Windau Lodge in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Windau Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Windau Lodge scoort een 9.61 uit 10 op basis van 251 reviews.