Aparthotel Windau Lodge

196 reviews over Aparthotel Windau Lodge in het Nederlands

Aanbevolen!

Rishaad, 27-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Service was 100% in orde, zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Daarnaast waren de appartementen ook compleet voorzien van alles wat je nodig hebt en om luxe te ervaren.

Super

Theo Besems, 22-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Schlitternde Lodge aan de golfbaan en vlak bij de AlpenroseBahn Westendorf naar de skipistes.

Na vriendelijke ontvangst van gaststel Miranda en Harold naar mooi appartement en prima week gehad.

Voor herhaling vatbaar!

Niels, 21-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Erg mooi appartement met genoeg ruimte! De eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Overal is aan gedacht.

Wendy, 13-3-2018

Alleen maar goed!

Ont bijt, gezelligheid, gastvrij, wellness , heel veel extra’s

Mark Vloet, 12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een fantastisch hotel met zwembad en wellness

Betoverende gastvrijheid!

Rens, Natasja en Raf, 9-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Al tijdens het boeken hadden wij een zeer fijn contact met het gastechtpaar, Miranda en Harold. Tijdens onze reis kregen wij al een persoonlijk bericht dat onze kamer klaar was, dit eerder dan verwacht! Heerlijk na een langere autoreis. Een zeer prettige persoonlijke ontvangst bij aankomst in Windeau Lodge door Miranda en Harold.

Miranda leidde ons rond door Windau Lodge. Wat een prachtig complex! Een spa waar wij heerlijk konden zwemmen en relaxen.

Ons ruime appartement iwas van alle gemakken voorzien. Het voelt als thuiskomen in een betroverende omgeving.

Dank jullie wel Miranda en Harold voor jullie gastvrijheid!

Geweldig, kom er zeker graag terug!

Mariska Mulder, 7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben het super gehad!

Ongelooflijk wat een gastvrijheid en service!

Tijdens de heenreis kregen we al een app met daarin de mededeling dat we ons appartement al eerder dan de normale standaardtijd konden betreden.

Alles was perfect schoon en zag er super uit. Heerlijk gezwommen na het skiën in het verwarmde buitenbad... wat een luxe. Handdoeken, badjas, slippers, broodjesservice ... noem maar op... werkelijk overal is aan gedacht. Skipas is te verkrijgen aan de balie, dus niet in de rij aan de kassa. Geef normaal niet snel een beoordeling, maar dit moest ik gewoon doen! Een dikke 10 dus voor ons.

Supertop

Edwin Ouwerkerk, 25-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch appartement/hotel.

Superservice van hele vriendelijke mensen.

In één woord, geweldig!

Fam Miggelbrink, 18-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net terug van een geweldige week in dit prachtige hotel.

Het grote voordeel is dat als je geen zin hebt om uit eten te gaan dan kun je koken in het appartement.

Binnen in de Windau Lodge kun je ook heerlijk uit eten in het restaurant, prima kwaliteit verhouding. In de omgeving zitten ook genoeg restaurants voor de afwisseling.

Het appartement is schoon, voldoende handdoeken, en alles is aanwezig om een fantastische week te hebben.

Sauna met een heerlijk verwarmend zwembad ook geschikt om kinderen mee te nemen naar het sauna gedeelte.

Ski ruimte dicht bij de auto, of ski bus.

De beheerders Miranda en Harold zijn hele aardige mensen, wij hadden een persoonlijk jubileum en zelfs daar werd aandacht aangeschonken.

Kortom als je een betemming zoekt in Westendorf dan moet je hier zijn!

Super ski weekend in gave locatie

Pancras, 30-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Windau Lodge is een super plek om te verblijven, afwerking van de appartementen is top en de service van Harold en Miranda maken het een genot om te verblijven. Heerlijk restaurant en fijne wellness met zwembad! Skibus stopt voor de deur! #beterwordthetniet

We hebben een aantal aanbieders voor Windau Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Windau Lodge in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Windau Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Windau Lodge scoort een 9.7 uit 10 op basis van 242 reviews.