Aparthotel Windau Lodge

9,7

• Ligging t.o.v. pistes9,2

220 reviews over Aparthotel Windau Lodge in het Nederlands

Met vrienden

Een fantastische tijd, met een gouden rand

Debby Leenders-Peters
19-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was mijn/onze eerste vakantie ooit. En wat hebben we genoten. De gastheer en gastvrouw hebben er alles aan gedaan om ons op ons gemak te laten voelen.

We hebben de tijd van ons leven gehad, met een speciaal randje dankzij de Windau Lodge

In een woord fantastisch.

Marcel Spanjersberg
  • Ligging t.o.v. pistes10

Echt alles was goed. Van het schitterende appartement tot aan de gastvrijheid. Niets is teveel. Super vakantie gehad !

Geweldig!!

Bas
  • Ligging t.o.v. pistes9

Nog nergens zo gastvrij ontvangen en thuis gevoeld als hier. Prachtige locatie, schitterende kamers, heerlijke welness, het ontbreekt je hier aan niets. Wij waren hier al eerder in de winter maar nu in de nazomer, vooral door de tips van Harold en Miranda (zowel op de fiets als wandelend) de prachtige omgeving kunnen verkennen. Deze mensen weten echt wat gastvrijheid is en doen alles om het je naar de zin te maken. Eigenlijk verdienen zij gewoon nog een hoger cijfer dan een 10. Wij komen hier zeker nog een keer terug, een absolute aanrader!

Geweldig!

Janette Belgers

Geweldig uitzicht.

Vlakbij het centrum en de lift.

Hele ruime en luxe appartementen.

Super schoon.

Heerlijke wellnessruimte.

Uitstekende service en heel gastvrij.

fantastisch

Herman van Boxtel
7-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

gastvrijheid, reinheid,ligging, organisatie waren helemaal top

Het is een geweldige accomodatie

Jos Gossens
31-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was perfect de kamers prima

Fantastisch. Het is gewoon genieten.

Fam. Zweers
17-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg gastvrij. Doen alles om het naar je zin te maken. Geen vraag is te veel gesteld. Geven ook veel leuke en goede tips over de omgeving. Het is genieten van de omgeving, het appartement en faciliteiten.

Fantastisch!

K. Meijering
10-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch verblijf gehad in het prachtige sfeervolle appartement. Aardige Nederlandse eigenaren en heel veel leuke dingen te doen met kinderen in de mooie omgeving.

Fantastisch, wij komen zeker terug!

Susan
8-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij wilde 1 nachtje blijven (tussenstop vanuit Italie) maar het beviel zo goed dat we spontaan hebben bijgeboekt. Heerlijk golf gespeeld, gewandeld, gezwommen en gegeten. Top afsluiting van 3 weken vakantie.

De gastvrouw en heer Miranda en Harold gaven ons een fantastisch ontvangst. Zij zijn gastvrij, vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij voelde ons direct thuis op dit prachtige plekje! Dankjewel

Geweldig!!

Chantelle
6-8-2018

Super mooi hotel!

Geweldige omgeving genoeg te doen!

Wij dachten misschien is het wat saai voor onze jongens van 9 en 11jr in het hotel. Maar ze vonden het geweldig!! (Dit was voor ons ook de eerste x in een wat duurder luxe hotel!)

Luxe met in de ochtend een lekker mandje met ontbijtspulletjes voor de deur (!!) super lekker! En het kleine zwembad dat viel reuze in de smaak, altijd rustig en de massagestralen echt geweldig vonden wij het!

Hele vriendelijke leuke eigenaren die je altijd gedag zeggen en super leuke tips voor je hebben en er echt voor zorgen dat het je aan niks ontbreekt!

De kamers mooier dan bij mij thuis! Geweldig ingericht! Alles super schoon! Het uitzicht is geweldig!! Oh en in de douche (net zo mooi) spulletjes van rituals (!!❤️) om je te wassen!! Hoe lekker en luxe is dat!

Kortom AANRADER!! Wij willen zeker terug!

Dus gewoon boeken!

We hebben een aantal aanbieders voor Windau Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Windau Lodge in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Windau Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.