Aparthotel Windau Lodge

Fantastisch!

K. Meijering
10-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch verblijf gehad in het prachtige sfeervolle appartement. Aardige Nederlandse eigenaren en heel veel leuke dingen te doen met kinderen in de mooie omgeving.

Fantastisch, wij komen zeker terug!

Susan
8-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij wilde 1 nachtje blijven (tussenstop vanuit Italie) maar het beviel zo goed dat we spontaan hebben bijgeboekt. Heerlijk golf gespeeld, gewandeld, gezwommen en gegeten. Top afsluiting van 3 weken vakantie.

De gastvrouw en heer Miranda en Harold gaven ons een fantastisch ontvangst. Zij zijn gastvrij, vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij voelde ons direct thuis op dit prachtige plekje! Dankjewel

Geweldig!!

Chantelle
6-8-2018

Super mooi hotel!

Geweldige omgeving genoeg te doen!

Wij dachten misschien is het wat saai voor onze jongens van 9 en 11jr in het hotel. Maar ze vonden het geweldig!! (Dit was voor ons ook de eerste x in een wat duurder luxe hotel!)

Luxe met in de ochtend een lekker mandje met ontbijtspulletjes voor de deur (!!) super lekker! En het kleine zwembad dat viel reuze in de smaak, altijd rustig en de massagestralen echt geweldig vonden wij het!

Hele vriendelijke leuke eigenaren die je altijd gedag zeggen en super leuke tips voor je hebben en er echt voor zorgen dat het je aan niks ontbreekt!

De kamers mooier dan bij mij thuis! Geweldig ingericht! Alles super schoon! Het uitzicht is geweldig!! Oh en in de douche (net zo mooi) spulletjes van rituals (!!❤️) om je te wassen!! Hoe lekker en luxe is dat!

Kortom AANRADER!! Wij willen zeker terug!

Dus gewoon boeken!

Super vakantie

Jan Eijkhout
5-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

De service is perfect de gastheer en gastvrouw staan altijd voor je klaar.

De kamers zijn supergoed alles bij de hand

Kortweg hier kun je goed verblijven

Een echte aanrader

Fantastisch !!

Jose
1-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor zowel de wintersport als de zomervakantie een aanrader! In de buurt is van alles te doen en de accommodatie is top!

Zeker door de service van Miranda en Harold!

Alles was TOP !

Edwin De Bos
29-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super appartement, fijne bedden , alles was er . Ontbijt iedere ochtend bij de deur 👍Waar krijg je nog een app dat men blij is dat je komt ,super gastvrije mensen, Miranda en Harold . Golbaan en Restaurant ook erg goed. Kortom .... Toplocatie / appartement en mensen .Komen zeker weer terug .

Top!!

Danielle Janssen
27-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wederom enorm genoten van de mooie, luxe faciliteiten van windau lodge!

Van alle gemakken voorzien.

Thanks Harold & Miranda

Fantastische omgeving en appartement

Fam. van Driel
15-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een mooie locatie, midden tussen de bergen en en aan de golfbaan. Het appartement heeft grote ramen, dus ook als je binnen zit mis je niets van de omgeving. Aan drie kanten een balkon/terras met ligstoelen,lounge bank en eettafel. En binnen is alles mooi afgewerkt, goede bedden, mooie doucheruimtes en een keuken waar je een goede maaltijd kan klaarmaken. Om toch een min puntje te noemen, de koelkast is wat aan de kleine kant.

Exzellente Appartments super Location

Brigitte und Axel
13-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Die wunderschönen und sehr gut ausgestatteten Appartments mit einem wundervollen Blick auf Golfplatz und Berge lassen den Urlaub von der ersten Sekunde an mit großem Wohlbefinden beginnen. Der freundliche und kompetente Service am Empfang und ebenfallls im Golfclub und Restaurant machen alles komplett.vielen Dank wir kommen immer wieder.Brigitte und Axel.PS wir sind leider keine Skifahrer mehr.Aus alter Erfahrung würde ich die 8 geben.ö

Besser geht es nicht!

Sven Meyer
12-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Liebevoll und mit viel Leidenschaft geführtes Haus. Top Ambiente, tolle Lage, super Appartements und sehr nette Gastgeber mit viel Herz.

We hebben een aantal aanbieders voor Windau Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Windau Lodge in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Windau Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Windau Lodge scoort een 9.72 uit 10 op basis van 270 reviews.