Aparthotel Windau Lodge

Geweldig!!

Paulus/Pronk
12-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Onderweg naar Windau Lodge werden wij al per whats app bericht ingelicht door Harold & Miranda, dat de kamer klaar was en hoe lang het nog zou duren eer wij aankwamen. We waren er nog niet en toch gaf ons dit al een fijn gevoel. Het was een ware belevenis om hier te mogen verblijven. Aan alles wordt gedacht om de gasten het zo veel mogelijk naar hun zin te maken. Het complex zelf was erg mooi en prachtig en tot in detail ingericht, waardoor het een en al warmte uitstraalde. Het app. zelf was van alle gemakken voorzien en prachtig ingericht. Een prachtige badkamer, een gezellige woonkamer en prachtig balkon met fenomenaal uitzicht over de green. Een heerlijk en comfortabel bed. Het uitgebreide ontbijt bezorgd in de kamer is ook een aanrader wat een luxe! Bedankt Harold & Miranda voor de geweldige tijd. Wat een buitengewone geweldige ervaring is dit geweest, mede dankzij jullie. Wij komen zeker nog een keer terug.

Een fantastische tijd, met een gouden rand

Debby Leenders-Peters
19-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was mijn/onze eerste vakantie ooit. En wat hebben we genoten. De gastheer en gastvrouw hebben er alles aan gedaan om ons op ons gemak te laten voelen.

We hebben de tijd van ons leven gehad, met een speciaal randje dankzij de Windau Lodge

In een woord fantastisch.

Marcel Spanjersberg
  • Ligging t.o.v. pistes10

Echt alles was goed. Van het schitterende appartement tot aan de gastvrijheid. Niets is teveel. Super vakantie gehad !

Geweldig!!

Bas
  • Ligging t.o.v. pistes9

Nog nergens zo gastvrij ontvangen en thuis gevoeld als hier. Prachtige locatie, schitterende kamers, heerlijke welness, het ontbreekt je hier aan niets. Wij waren hier al eerder in de winter maar nu in de nazomer, vooral door de tips van Harold en Miranda (zowel op de fiets als wandelend) de prachtige omgeving kunnen verkennen. Deze mensen weten echt wat gastvrijheid is en doen alles om het je naar de zin te maken. Eigenlijk verdienen zij gewoon nog een hoger cijfer dan een 10. Wij komen hier zeker nog een keer terug, een absolute aanrader!

Geweldig!

Janette Belgers

Geweldig uitzicht.

Vlakbij het centrum en de lift.

Hele ruime en luxe appartementen.

Super schoon.

Heerlijke wellnessruimte.

Uitstekende service en heel gastvrij.

fantastisch

Herman van Boxtel
7-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

gastvrijheid, reinheid,ligging, organisatie waren helemaal top

Het is een geweldige accomodatie

Jos Gossens
31-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was perfect de kamers prima

Fantastisch. Het is gewoon genieten.

Fam. Zweers
17-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg gastvrij. Doen alles om het naar je zin te maken. Geen vraag is te veel gesteld. Geven ook veel leuke en goede tips over de omgeving. Het is genieten van de omgeving, het appartement en faciliteiten.

Fantastisch!

K. Meijering
10-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch verblijf gehad in het prachtige sfeervolle appartement. Aardige Nederlandse eigenaren en heel veel leuke dingen te doen met kinderen in de mooie omgeving.

Fantastisch, wij komen zeker terug!

Susan
8-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij wilde 1 nachtje blijven (tussenstop vanuit Italie) maar het beviel zo goed dat we spontaan hebben bijgeboekt. Heerlijk golf gespeeld, gewandeld, gezwommen en gegeten. Top afsluiting van 3 weken vakantie.

De gastvrouw en heer Miranda en Harold gaven ons een fantastisch ontvangst. Zij zijn gastvrij, vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij voelde ons direct thuis op dit prachtige plekje! Dankjewel

We hebben een aantal aanbieders voor Windau Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Windau Lodge in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Windau Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.