Pension Sonnwend + app

PensionWeer vandaag18°8°
Pension Sonnwend + app

• Ligging t.o.v. pistes9,9

15 reviews over Pension Sonnwend + app in het Nederlands

Geweldig appartement aan de piste

Chris
4-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Schone en ruime kamers op een geweldige ligging. Op loopafstand van kroegen, winkels en restaurants en aan de voet van de piste. Je kunt werkelijk tot aan de voordeur skiën.

Lieve eigenaresse die zich op de achtergrond houdt als het moet en lekker ontbijt elke ochtend.

Waren hier met een grote groep dus hele hotel van ons. Dat is uiteraard nog gezelliger!

Oude reviews (archief)

Geweldig Pension! Aanrader!

M. Meijerink
13-9-2011

Zijn een week in dit pension geweest. Een echte aanrader. Dichtbij het dorp, klein, gezellig en zeer vriendelijke mensen. Nette kamers en een heerlijk ontbijt! Wat wil een mens nog meer! Vanuit het pension vele wandelroutes en mountainbikeroutes! En het buitenzwembad is dichtbij!

Tip: Hebben heerlijk gegeten in het restaurant Fein Sinn in het dorp! Betaalbaar en erg lekker!

Sonnwend topper in Westendorf

wisseborn
27-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

super kamers met balkon met gezicht op skieweide

beneden verwarmde ruimte voor materiaal met achteruitloop

naar sleeplift (nog geen tien meter)

Uitstekend uitgebreid ontbijt.

Zeer zorgzame vriendelijke mensen

We zijn er nu voor het derde jaar geweest en hebben al weer besproken.

Echt een topper

Absolute aanrader

Ger Joosten
    15-10-2009
    • Ligging t.o.v. pistes9

Absolute aanrader.

Zowel dicht op het centrum van Westendorf als aan de schilift (babylift) naar de Gondel toe.

Via de achterdeur direct bij het liftje en terug skiend tot de achter deur. Top

Weekendje Westendorf

Astrid Kuperus
    13-8-2008

Na +/- 15 jaar weer eens terug in Westendorf en voor het eerst in Sonnwend na jaren in Samerhof. Prachtig ruim appartement met goede bedden. Handdoeken en beddengoed aanwezig. Ontbijt kun je erbij nemen en aan te raden. De fam. Krall, ook de jonge, is helemaal super. Je voelt je er direct thuis en welkom.
        • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig!!!! Wij komen nu al 10 jaar in Sonnwend bij Andreas en Kathi. En we zouden er voor geen goud weg willen, we zitten direkt aan de piste en krijgen een uitgebreid en vooral ook lekker ontbijt! Als je vragen hebt kun je altijd bij Kathi terecht. Het is echt een gezellig pension met geweldige mensen. Wij hopen er de aankomende 20, 30, 40 jaar nog te komen.

Groetjes Natasja en aanhang

Ook in zomerse omstandigheden is Sonnwend zeer goed toeven. Uitgelezen ontbijt met alles er op en aan. Caty is een vrouw wat de hele dag als je ze ziet doet aan keep Smiling, altijd even vriendelijk en lachend . tegenover hun Haus aan de weide kant ligt Samerhof wat ook van de zelfde familie is.

Nee spijt van een verblijf in Sonwend krijgt men niet en zeker niet als het weer mee zit.

Wij raden aan "Sonnwend" The best guesthouse from Westendorf! Een detail willen wij de lezers van Zoover niet onthouden en dat is Dieters's Sportshop gelegen aan de tennisbanen. Voor fiets verhuur-tennis-adviezen inzake Nordic wandelen en nog veel meer. Zelf komen wij al sinds 1975 in Westendorf en weten heel veel van dit gezellige dorp.

Aan de piste, kan gewoon niet beter!

Katie is een erg aardige vrouw. Kamer klein maar schoon, we hadden uitzicht op de piste.

Ontbijt ook erg goed verzorgd, einde van de week vond ik het een beetje eentonig worden.

Echt aan te raden!!!

erg vriendelijke eigenaresse

Tolleke Lok
            29-3-2006

erg vriendelijke eigenaresse.

kleine kamer maar schoon.

ontbijt heerlijk maar mocht wel iets meer variatie in zitten, elke ochtend was het hetzelfde.

Willen er volgend jaar wel weer heen.

Het is hier echt gezellig

Erik
            31-1-2006
            • Ligging t.o.v. pistes10

Het is hier echt gezellig. De voorzieningen zijn top en je wordt goed verzorgd. Dichter bij de lift kan haast niet en tot laat in de middag kun je er nog op het balkon in de zon zitten. Ik ga er nu voor mijn 5e keer naartoe en denk dat er nog veel bij zullen komen. Kathy is echt een schat!!! Westendorf ik mis je!!!!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnwend + app voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sonnwend + app in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sonnwend + app zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Sonnwend + app scoort een 9 uit 10 op basis van 15 reviews.