Pension Sonnhofstersterster

8.5Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Op vakantie geweest naar Sonnhof?

8.5Fantastisch

Pension info

• Sauna
Meer pension info
Tonen op kaart

6 reviews over Pension Sonnhof

• 2017
    10Reindert30-06-2017

Echt een superverblijf!!! panorama uitzicht kamer!

Alles is hier goed. Vriendelijke ontvangst door de mensen hier. (ben hier nu nog, zo even opknappen want moet nog gaan eten) Ontbijt is goed, men kan kiezen tussen gekookt, roer of spiegelei bij het ontbijt. Meer als voldoende sap, koffie, broodjes en brood. Als je meer wilt worden er broodjes bijgelegd. Gewoon echt geweldig mooi hier in Brixen im Thale! En voldoende goede restaurants in de buurt van het huis.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in juni 2017

• Oude reviews

5marcel beekman09-01-2012

Nooi meer

Slecht, met name hoe men als gast wordt ontvangen en behandeld. De huidige eigenaar Maria was te arrogant om goedemorgen te zeggen en we zijn door de jaren heen nog nooit zo behandeld in Oostenrijk. Wat bertreft het genoemde eitje, die krijg je in elke accomodatie zonder zucht of steun. De kamer op zich viel niks op aan te merken maar een een beetje gezelligheid en plezier in je lang verwachte vakantie zou toch wel fijn zijn. Nee, voor mensen de iets meer willen als alleen een bed en een ontbijt zou ik dit direct afraden. Wij hebben zijn dan ook de week erna verhuist naar een ander accomodatie. Verhouding prijs kwaliteit tja de 2de week zaten we in een pension wat betreft kamer iets minder was maar wel bijna de helft goedkoper was. En we werden elke dag ontvangen door een schat van een eigenaresse. Naar onze ervaring heeft de laatste generatie Fuchs er weinig zin in en komen we er ook nooit weer.

Gereisd met partner in december 2011

• 10Yvonne Koster21-02-2011

Super!

Wij komen al 15 jaar hier. Vanuit je appartement op de ski naar de gondel. Is er iemand ziek, zwak of misselijk dan staat Maria altijd voor je klaar. Heb je honger? Geen probleem, er is altijd wel wat in huis. Superschoon, superservice en superligging. Wij willen niet anders. Een appartement in Frankrijk, direct aan de piste, valt hierbij in het niet.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9elone30-01-2010

super netjes en schoon pensioen

Bij het ontbijt kun je een heerlijk naar eigen wens gekookt eitje bestellen.De kaas,vleeswaren broodjes etc wordt per tafeltje geserveerd zodat niemand tussen de vleeswaren etc kan rommelen wat je nog wel eens bij de hotels hebt waar een ontbijtbuffet wordt geserveerd. O ja en we hebben iedere dag een ander soort eigen gemaakte jam gehad! Maria doet alles voor haar gasten!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8rowin26-12-2008

perfect ligging tov de skie lift.

Dit pension ligt naast de lift, voor oostenrijk echt super. ook de apres skie barren zijn binnen 100 meter bereikbaar. maar voor de echte apres skie moet je niet in brixen zitten. Kies dan voor westendorf of Kirchberg

Het pension heeft ruime en nette kamers, het ontbijt is prima . het dampfbad in de kelder is echt super.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2008

• 9Hans en Monique04-05-2007

Dit pension is heerlijk rustig gelegen, net buiten het dorp Brixen. De kamers zijn schoon, ruim en hebben heerlijke bedden. Er zijn ook 2-kamer appartementen. Wij komen hier al vele jaren op onze doorreis naar Italie. Ontbijt is erg goed. In de kelder is een zgn. Thermenbad om heerlijk uit te rusten en te relaxen.

Gereisd in mei 2007

0 tips over Pension Sonnhof