Pension Samerhof

Prima bed en breakfast

Laura van Roo
25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ruime kamers, met kleine badkamer maar deze voldoet. Groot balkon rondom waar je in de zon kunt zitten. Zeer dichtbij dorp, apres ski, supermarkt etc. Broodjes en een eitje bij het ontbijt. Niet overdreven luxe, maar gewoon goed. Grote pluspunt is dat hotel aan de oefenwei/piste (met sleeplift) ligt waar alle kinderklasjes vandaan vertrekken. Nadeel: geen avondeten. Savonds kun je wel een spelletje doen in de ontbijtruimte. In de ruimte waar je ski's en schoenen kwijt kunt ruik je de koeien maar niet in hotel zelf. Eigenaresse zeer vriendelijk (we hebben een verlengsnoer geleend, was geen probleem). Nadeel: tijdens ontbijt werd de kamer schoongemaakt, dus we kwam steeds terug in de kamer (om tanden te poetsen en laatste spullen te pakken) terwijl zij er waren. Zouden ze beter kunnen doen als je naar de piste vertrokken bent. Al met al aanrader als je op zoek bent naar een bed en breakfast!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2016

Prima ligging, goed ontbijt

Rob
3-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Pension ligt prima aan de oefenweide, op 100 meter ligt een sleeplift. Aan de achterzijde van het pension ligt een koeienstal. Dit is wel te merken aan de geur op de kamers. Voor de rest prima pension met zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Perfect onderkomen

Jos en Marianne
15-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed pension en perfect gelegen t.o.v. de pistes. Gastvrij onthaal.

Gereisd Met partner in Mon Mar 01 1982 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Het pension ligt aan de oefenweide voor beginners

Bouma
6-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het pension ligt aan de oefenweide voor beginners. Indien er dus voldoende sneeuw ligt kun je zo naar het pension skieen. Je kunt er geen avondeten krijgen maar wel heerlijke ontbijtjes. De kamers zijn ruim en het is een rustig pension omdat er maar 8 kamers zijn.

Gereisd Anders in Fri Jan 06 2006 11:07:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Samerhof in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Samerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.