Géén boekingskosten

Chalet Resort Brixen

OostenrijkTirolWestendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

We hebben de beste aanbieders voor Chalet Resort Brixen voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 21 reviews

Meer chalet info

21 Reviews over Resort Brixen

• 8Reinders14-08-2022

Fijn huisje

Wij hebben een top vakantie gehad in Resort Brixen. Heel fijn huis met zeer complete inboedel; zelfs koffie en vaarwastabletten aanwezig. Veel te doen in de omgeving. Dorpszwembad te voet bereikbaar en leuk voor de kinderen. Speeltuinen op loopafstand en de pumptrack bij de gondel was een succes. Jammer dat er maar enkele restaurants in het dorp zijn, dus met de auto naar Westendorf, waar het aanbod wat groter is.

• 10Natuur
  • 9Familie de Kloet07-11-2018

Top huis in leuk skigebied.

Wij komen al jaren in resort Brixen in de skivakantie. De huisjes zijn erg prettig, ruim en schoon. Alles is aanwezig, tot skiwarmers toe. De begaande grond heeft een berging, woonkamer en keuken. Op de benedenverdieping zijn twee slaapkamers en een ruime badkamer. Groot voordeel is de sleeplift met skipiste naast de huisjes. Tot zeven uur ‘s avonds verlicht, kunnen kinderen zich daar volop vermaken. Naar de skilift kun je met de bus of eigen auto. In 10 minuten loop je van de huisjes naar het dorp. Kortom: een aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Bianca S23-07-2017

fantastische chalets op een kleinschalig parkje

Het waren prachtige ruime chalets voorzien van alle gemakken. Door de ligging allemaal met lekker prive terras en prachtig uitzicht op de bergen. De kinderen kunnen ook nog lekker spelen in de speeltuin van de bijbehorende camping vlakbij. Alle prachtige bergen en leuke kinderbeleveniswerelden liggen in de buurt, dus koop een gondelpas en elke dag omhoog!

• 8Michelle19-09-2016

Heel mooi huisje op prima locatie!

Wij zijn 11 dagen in een huisje geweest met onze hond, het huisje was mooi, schoon en van alle gemakken voorzien. Vanuit het park/camping loop je in 10 minuten naar het dorpje waar je diverse mogelijkheden hebt voor boodschappen en restaurants. Ook in de omgeving genoeg te doen. Wij hebben een super vakantie gehad hier en zouden iedereen dit aanraden!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Anja Wobma15-08-2015

In een woord: super

Wij waren er in de zomer en het was heerlijk. Alles wat je nodig hebt is er (ook stofzuiger 😉) Heerlijk geslapen en gewandeld en sightseeing genoeg in de omgeving. Komen zeker snel terug, vaker als het niet zo'n rot end rijden was😔

• 9Familie03-08-2015

Niks mis mee ....

16 vrijstaande woningen op dit park, genoeg privacy, in het huisje alles aanwezig. Slaapkamers, badkamer en toilet op de benedenverdieping, in zomer lekker koel. Wij kregen na 1 week schone handdoeken en beddengoed aangeboden (gratis). Broodjes te koop op camping, bestellen niet nodig. GEEN gratis WIFI in het huisje, tegen betaling krijg je een "modem" mee. Maar dan nog ontvangst niet super. Gratis WIFI in restaurant van de camping, maar ook niet denderend. Menukaart restaurant camping klein en simpel. Zwembad en zwemvijver op loopafstand, zeer schoon.

• 8mevrouw Swerink31-01-2015

Prima chalet, ruim genoeg voor 4volwassenen

Je kan ski in ski out doen maar wij gaven de voorkeur aan de skibus of auto. Chalet is netjes en ruim. Met 6 volwassenen wordt t wel krap denk ik. Wij waren met 4 volw. Baby en 2 honden en dat ging prima. Bedden zijn goed en ruime badkamer. Supermarkt op 10 min loopafstand

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Joanne13-08-2013

Geweldig chalet

Wij hebben hier in februari 2013 onze wintersportvakantie doorgebracht met 2 volwassenen en 2 tieners. Het chalet is geweldig, heel ruim en schoon. De slaapkamers en badkamer zijn beneden gelegen en dat is bijzonder prettig. De keuken is goed uitgerust. Het uitzicht vanuit het chalet op de besneeuwde bergen is bijzonder mooi. TV in de huiskamer (en slaapkamer) was ook zeer relaxed. De skibus stopt voor de deur. Met de taxi naar Westendorf is ca. 10 minuten, goed te doen. Je kan ook bij de huisjes skien, leuke helling om nog even door te gaan aan het einde van de dag. Je kan ook vanuit hier naar de grote lift op de skies. Het enige wat wij misten was een gezellige bar op de camping of in het dorp Brixen. Dan biedt Westendorf toch net wat meer dan Brixen qua apres-ski.

• 9Estam20-03-2012

Prachtige chalets! Aanrader!

Wij hebben twee weken geleden een week doorgebracht in een van de chalets met twee stellen. Het huisje was prima ingericht, schoon en het ontbrak aan niets. Echt een aanrader om te bezoeken! Er was een pendeloques naar de pistes, maar het was ook mogelijk om naar de gondel te skiën. Mooi skigebied, mogelijk om leuke tochtjes te maken. Geschikt voor zowel de beginner als de gevorderde skiër. Ik hoop hier snel weer terug te komen!

• 9W.E.02-01-2012

Magnifiek chalet

Het chalet is ruim voor 4 personen. Inrichting prima. Omgeving schitterend m.n. in de winter ( met sneeuw ) Ligging vlakbij de piste ( beginners ). Alleen is de service onder de maat. De voorlichting onjuist. Was geen Wifi,terwijl dat in de informatie wel was vermeld. Geen verschoning van bad-en bedlinnen.Wel op verzoek,dan tegen betaling en zelf brengen en halen. Reserveringsprijs in 2010 werd omgerekend naar 2011!. Onvriendelijk personeel. De Bistro bij het resort was slecht.

Chalet Resort Brixen info

• CafeBeschikbaar (1)