Chalet Resort Brixen

Chalet Resort Brixen
8,9

• Ligging t.o.v. pistes8,1

20 reviews over Chalet Resort Brixen in het Nederlands

Top huis in leuk skigebied.

Familie de Kloet
7-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen al jaren in resort Brixen in de skivakantie. De huisjes zijn erg prettig, ruim en schoon. Alles is aanwezig, tot skiwarmers toe. De begaande grond heeft een berging, woonkamer en keuken. Op de benedenverdieping zijn twee slaapkamers en een ruime badkamer. Groot voordeel is de sleeplift met skipiste naast de huisjes. Tot zeven uur ‘s avonds verlicht, kunnen kinderen zich daar volop vermaken. Naar de skilift kun je met de bus of eigen auto. In 10 minuten loop je van de huisjes naar het dorp. Kortom: een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

fantastische chalets op een kleinschalig parkje

Bianca S
23-7-2017

Het waren prachtige ruime chalets voorzien van alle gemakken. Door de ligging allemaal met lekker prive terras en prachtig uitzicht op de bergen. De kinderen kunnen ook nog lekker spelen in de speeltuin van de bijbehorende camping vlakbij. Alle prachtige bergen en leuke kinderbeleveniswerelden liggen in de buurt, dus koop een gondelpas en elke dag omhoog!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heel mooi huisje op prima locatie!

Michelle
19-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn 11 dagen in een huisje geweest met onze hond, het huisje was mooi, schoon en van alle gemakken voorzien. Vanuit het park/camping loop je in 10 minuten naar het dorpje waar je diverse mogelijkheden hebt voor boodschappen en restaurants. Ook in de omgeving genoeg te doen. Wij hebben een super vakantie gehad hier en zouden iedereen dit aanraden!

Gereisd Met partner in september 2016

In een woord: super

Anja Wobma
15-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren er in de zomer en het was heerlijk. Alles wat je nodig hebt is er (ook stofzuiger 😉) Heerlijk geslapen en gewandeld en sightseeing genoeg in de omgeving. Komen zeker snel terug, vaker als het niet zo'n rot end rijden was😔

Gereisd Met partner in augustus 2015

Niks mis mee ....

Familie
3-8-2015

16 vrijstaande woningen op dit park, genoeg privacy, in het huisje alles aanwezig. Slaapkamers, badkamer en toilet op de benedenverdieping, in zomer lekker koel. Wij kregen na 1 week schone handdoeken en beddengoed aangeboden (gratis). Broodjes te koop op camping, bestellen niet nodig. GEEN gratis WIFI in het huisje, tegen betaling krijg je een "modem" mee. Maar dan nog ontvangst niet super. Gratis WIFI in restaurant van de camping, maar ook niet denderend. Menukaart restaurant camping klein en simpel. Zwembad en zwemvijver op loopafstand, zeer schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Prima chalet, ruim genoeg voor 4volwassenen

mevrouw Swerink
31-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Je kan ski in ski out doen maar wij gaven de voorkeur aan de skibus of auto. Chalet is netjes en ruim. Met 6 volwassenen wordt t wel krap denk ik. Wij waren met 4 volw. Baby en 2 honden en dat ging prima. Bedden zijn goed en ruime badkamer. Supermarkt op 10 min loopafstand

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Geweldig chalet

Joanne
13-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben hier in februari 2013 onze wintersportvakantie doorgebracht met 2 volwassenen en 2 tieners. Het chalet is geweldig, heel ruim en schoon. De slaapkamers en badkamer zijn beneden gelegen en dat is bijzonder prettig. De keuken is goed uitgerust. Het uitzicht vanuit het chalet op de besneeuwde bergen is bijzonder mooi. TV in de huiskamer (en slaapkamer) was ook zeer relaxed. De skibus stopt voor de deur. Met de taxi naar Westendorf is ca. 10 minuten, goed te doen. Je kan ook bij de huisjes skien, leuke helling om nog even door te gaan aan het einde van de dag. Je kan ook vanuit hier naar de grote lift op de skies. Het enige wat wij misten was een gezellige bar op de camping of in het dorp Brixen. Dan biedt Westendorf toch net wat meer dan Brixen qua apres-ski.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige chalets! Aanrader!

Estam
20-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben twee weken geleden een week doorgebracht in een van de chalets met twee stellen. Het huisje was prima ingericht, schoon en het ontbrak aan niets. Echt een aanrader om te bezoeken! Er was een pendeloques naar de pistes, maar het was ook mogelijk om naar de gondel te skiën. Mooi skigebied, mogelijk om leuke tochtjes te maken. Geschikt voor zowel de beginner als de gevorderde skiër. Ik hoop hier snel weer terug te komen!

Gereisd Met vrienden in maart 2012

Magnifiek chalet

W.E.
2-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het chalet is ruim voor 4 personen. Inrichting prima. Omgeving schitterend m.n. in de winter ( met sneeuw ) Ligging vlakbij de piste ( beginners ). Alleen is de service onder de maat. De voorlichting onjuist. Was geen Wifi,terwijl dat in de informatie wel was vermeld. Geen verschoning van bad-en bedlinnen.Wel op verzoek,dan tegen betaling en zelf brengen en halen. Reserveringsprijs in 2010 werd omgerekend naar 2011!. Onvriendelijk personeel. De Bistro bij het resort was slecht.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima chalet, zeer (klant)vriendelijk

Baars
8-7-2011

Leuke chalet, zeer klantvriendelijk personeel / eigenaar. Super netjes en leuk gelegen. Vanwege ziekte van onze kleine moesten wij een paar dagen eerder terug naar Nederland, wij hoefden deze dagen niet te betalen (waar wij eigenlijk gewoon vanuit gingen). Wij vinden dit zeer attent!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

Chalet info

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies

• Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Nederlands, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Resort Brixen in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Resort Brixen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.