Appartement Monekwie

Appartement Monekwie
9,6

• Ligging t.o.v. pistes8,9

48 reviews over Appartement Monekwie in het Nederlands

Geweldig appartement op een super lokatie

Marian Roozenburg
6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben voor de 3e keer genoten van het heerlijke appartement Monekwie Werkelijk aan alles is gedacht in dit appartement. De inventaris is meer dan voldoende en de bedden zijn heerlijk. Monekwie ligt dichtbij het centrum en de pistes. Alles is op loopafstand.

Super goed, zeker volgend jaar weer!

Robin
27-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Monekwie is een super fijn appartement.

het beschikt over 2 ruime badkamers, de slaapkamers zijn voorzien van goede en grote kasten en de keuken beschikt over alle apparatuur die je thuis ook hebt.

Wat wij een groot voordeel vonden was de Nederlandse televisie. dit werd zeer op prijs gesteld. Tot slot was berging ook prima met speciale verwarming voor de skischoenen. kortom een top appartement.

we gaan hier zeker volgend jaar naar terug.

Super!

Arno, Anniek, Rick
20-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een super huis! Luxer dan thuis, zo compleet. Alles wat je kunt verzinnen, dat is er; veel leefruimte met banken om te relaxen, heerlijke douche (2 badkamers!), grote eettafel en keuken met alles er op en er aan, lekkere bedden en vooral: alles is zo superschoon! Het skigebied Westendorf en omgeving is mooi en uitgebreid. We komen graag nog eens terug in de zomer of herfst om het gebied wandelend te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Monekwie voor je op een rij gezet:

Prima ruim en schoon appartement.

Rick
    11-2-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

Het enige wat wij 'misten' waren handdoekjes en theedoeken voor in de keuken.

Top!!

Elisabeth
    4-2-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk ruim en luxe ingericht appartement. Dicht bij het dorp, maar buiten de drukte

Geweldig appartement in een prachtige omgeving!

Familie Kurver
    25-1-2018
    • Ligging t.o.v. pistes8

Dit was de 2e keer dat we in appartement Monekwie zaten tijdens onze wintersport vakantie. En het zal zeker niet de laatste keer zijn. Prachtig compleet appartement met mooi uitzicht waar de kinderen zich buiten heerlijk kunnen uitleven. Geweldig skigebied waar je mooie tochten kunt maken.

Een plek om naar terug te komen!

André & Yvonne
    23-1-2018
    • Ligging t.o.v. pistes10

Dit was de derde keer dat we de herfstvakantie in Monekwie doorbrachten. Wederom heerlijk genoten van de prachtige wandelpaden in de bergen. Echt een aanrader om in het najaar nog even van de mooie omgeving van Westendorf te genieten. Het weer was ook dit keer weer zonnig en aangenaam. Goed moment dus om te gaan. Het appartement is een heerlijke uitvalsbasis. De bedden liggen super en de broodjes voor het ontbijt kan je via een aangenaam ochtendwandelingetje vers in het dorp halen. Het huis is behaagelijk warm en de ruime eet- en zithoek zorgen ervoor dat je elkaar (ook al ben je met zijn achten) nooit in de weg zit. En alles wat je nodig hebt is er in het huis.

Top huis dus, op een top locatie!

Geweldig compleet appartement!

Fam. van Os
    21-1-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn gisteren teruggekomen van een heerlijke week in appartement Monekwie in Westendorf. Het appartement is zeer compleet ingericht, ruim en praktisch; ook met kleine kindjes. Alles is keurig in orde; comfortabele bedden, 2 heerlijke douches en op een steenworp afstand van het kleine levendige Westendorf met div. restaurantjes, winkeltjes en een levendige apres-ski. Je mag gebruik maken van aanwezige spelletjes, boeken etc. Skibus stopt aan het begin van het straatje. Vanaf het terras heb je een mooi vrij uitzicht en we hebben er zelfs heerlijk in het zonnetje gezeten in januari! Wat wil je nog meer!

Een perfect appartement op een perfecte locatie!

Tini en Martin
    20-11-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Al bij de entree word je aangenaam verrast. Een modern, schoon en ruim appartement. Werkelijk aan alles is gedacht; heerlijke bedden, ruime badkamers en een meer dan complete keukenuitrusting. De grote hoekbank in de woonkamer is perfect na een lange bergwandeling. Het grote terras biedt een mooi uitzicht op Westendorf en de ondergaande zon tussen de bergen. In de omgeving is veel te zien en te doen. We hebben genoten en komen beslist nog eens terug!

Super Appartement!!

Fam. Slagboom
    8-10-2017

sinds 2014 komen wij in Appartement Monekwie

1 tot 2 keer per jaar gaan wij er naar toe. zijn verkocht aan de omgeving

en aan het Appartement! super netjes en schoon!

goede bedden. leuk Terras. mooi en rustig uitzicht..

Contact met de eigenaar is altijd goed! en fijn..

het is een aanrader voor jong en oud!

We hebben een aantal aanbieders voor Monekwie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monekwie in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monekwie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Monekwie scoort een 9.59 uit 10 op basis van 51 reviews.