Appartement Monekwie

Geweldig!

ineke groote wolthaar
17-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij ( 2 echtparen) hebben een heerlijke vakantie gehad in dit appartement in Westendorf.

Het appartement is echt schoon , heerlijke bedden en van alle gemakken voorzien.( zelfs een dvd speler met een aantal films).

Omdat er ook 2 badkamers zijn was het perfect voor ons.

Het ligt op 5 minuten lopen van het centrum en dat is ook erg prettig.

Het is misschien niet het goedkoopste appartement maar zeker wel zijn geld waard.

Werkelijk een aanrader voor iedereen !!

Geweldig lux appartement

Frans Jonkers
17-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer fraai en mooi gelegen appartement. Let op dat de gastenkaart geen toegang meer geeft voor het openbaar vervoer.

super

H Driesen
7-7-2018

het is een zeer verzorgd en super appartement waar het aan niets ontbreekt .

We hebben een aantal aanbieders voor Monekwie voor je op een rij gezet:

Super appartement op top locatie!

Carlo & Anniek
27-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de eerste keer verbleven we in appartement Monekwie. Wat een luxe en wat een super locatie! Net buiten het centrum, maar wel alle belangrijke zaken op loopafstand. Echt aan alles is gedacht en super afgewerkt. De liften van Westendorf en Brixen zijn op zeer korte afstand en bieden toegang tot een fantastisch skigebied. Ondanks dat we later in het seizoen (Paasweekend) hier waren, de pistes waren nog van uitstekende kwaliteit. We hebben super genoten!

Geweldig appartement op een super lokatie

Marian Roozenburg
6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben voor de 3e keer genoten van het heerlijke appartement Monekwie Werkelijk aan alles is gedacht in dit appartement. De inventaris is meer dan voldoende en de bedden zijn heerlijk. Monekwie ligt dichtbij het centrum en de pistes. Alles is op loopafstand.

Super goed, zeker volgend jaar weer!

Robin
27-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Monekwie is een super fijn appartement.

het beschikt over 2 ruime badkamers, de slaapkamers zijn voorzien van goede en grote kasten en de keuken beschikt over alle apparatuur die je thuis ook hebt.

Wat wij een groot voordeel vonden was de Nederlandse televisie. dit werd zeer op prijs gesteld. Tot slot was berging ook prima met speciale verwarming voor de skischoenen. kortom een top appartement.

we gaan hier zeker volgend jaar naar terug.

Super!

Arno, Anniek, Rick
20-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een super huis! Luxer dan thuis, zo compleet. Alles wat je kunt verzinnen, dat is er; veel leefruimte met banken om te relaxen, heerlijke douche (2 badkamers!), grote eettafel en keuken met alles er op en er aan, lekkere bedden en vooral: alles is zo superschoon! Het skigebied Westendorf en omgeving is mooi en uitgebreid. We komen graag nog eens terug in de zomer of herfst om het gebied wandelend te ontdekken.

Prima ruim en schoon appartement.

Rick
11-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het enige wat wij 'misten' waren handdoekjes en theedoeken voor in de keuken.

Top!!

Elisabeth
4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk ruim en luxe ingericht appartement. Dicht bij het dorp, maar buiten de drukte

Geweldig appartement in een prachtige omgeving!

Familie Kurver
25-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit was de 2e keer dat we in appartement Monekwie zaten tijdens onze wintersport vakantie. En het zal zeker niet de laatste keer zijn. Prachtig compleet appartement met mooi uitzicht waar de kinderen zich buiten heerlijk kunnen uitleven. Geweldig skigebied waar je mooie tochten kunt maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Monekwie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monekwie in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monekwie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.