Pension Ingeborg

Meer pension info

6 reviews over Pension Ingeborg

• 10Bart Peeters16-02-2015

Absolute aanrader

Het eerste dat opvalt is de gemeende klantvriendelijkheid van Frau Fuchs. Ik kon 's ochtends om 10:30 uur al direct mijn kamer in. De locatie is ideaal, op 3 minuten lopen van de gondel. Mijn kamer was ruim, zeer schoon en in perfecte staat. Het hele gebouw ziet er overigens tiptop uit. Het ontbijt is lekker uitgebreid. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum, maar dat is geen straf.

Alleen gereisd in februari 2015

• 9Marianne21-08-2011

INGEBORG - aanrader in Westendorf

We hebben heerlijke dagen in hotel garni / pension INGEBORG doorgebracht en hebben ons er heel erg thuis gevoeld. Geweldige ligging direct bij de gondelbaan, heerlijk ontbijtbuffet en heel erg schone kamers en gastvriendelijkheid. In de winter heeft het hotel ook zijn eigen skischool en een eigen skiverhuur. Wij hadden drie onvergetelijke weken en komen volgende zomervakantie zeker weer!

Gereisd met partner in juli 2011

• 10peterenbianca15-06-2011

Super zomervakantie & wintervakantie gehad!

Wij zijn hier nu voor de 3e keer geweest en het is telkens weer als thuiskomen. We gaan er zeker nog vaker komen. Het hotel is altijd heel erg schoon en de eigenaren staan altijd voor ons klaar.

We hebben 3 supervakanties in Hotel Ingeborg in Westendorf gehad en het is heerlijk om direct bij de gondelbaan te logeren. Het uitgebreide ontbijtbuffet is bovendien altijd de perfecte start van de dag. Helemaal perfect in de winter is natuurlijk de eigen skischool en de eigen skiverhuur van het hotel.

Wij kunnen het hotel iedereen aanbevelen!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10Peter09-02-2011

Echte aanrader!

Wij komen al jaren in Westendorf en zijn al in diverse pensionnetjes en hotels in Westendorf geweest. Dit jaar zijn we een keer in Hotel Garni Ingeborg geweest, direct bij de gondelbaan. In één woord fantastisch! Wat een goede service en verzorging en gezellige en hartelijke sfeer. ’s Ochtends een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet met verse cappucino, espresso, latte machiato, etc. En vanuit je bed direct de berg op. De eigenaar van het hotel is een Oostenrijker, zijn vriendin een Nederlandse. De aanvragen per e-mail kregen we dus in het Nederlands terug. Dat was makkelijk. Vanaf nu gaan we nooit meer ergens anders overnachten, wij zijn verkocht. Perfect is ook dat de eigenaar een eigen skischool heeft: skischool ‘The Reds’. Deze skischool heeft verreweg de meeste ervaren (Nederlandse) en meest hoog opgeleidde leraren en is met zijn 90 leraren de grootste skischool in Westendorf. Hierdoor kunnen ze hun gasten perfect naar taal, leeftijd en niveau indelen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 9Corné20-05-2010

Heerlij relaxed vlakbij gondelbaan en centrum

Wij zijn er van de winter geweest en hebben het hardstikke naar ons zin gehad. Prima kamers en hele vriendelijke en enthousiaste mensen, de dochter spreekt ook nederlands. Ontbijt was prima; met elke dag verse warme broodjes. Ook s'avonds konden we gezellig in een barruimte zitten en onze eigen drankjes meenemen. Lekker goedkoop. Dit jaar hebben ze ook een lift ingebouwd, hoefden we niet met al onze koffers te sjouwen. We hebben ook afgesproken om van de zomer er een week naar toe te gaan want je schijnt dan leuke tripjes overal naar toe te kunnen maken en een groot zwembad is op loopafstand. Je hoef je dus niet te vervelen. Weken aan het strand liggen is zo saai. Allerlei tripjes heb ik gezien op hun nieuwe website. Moet je maar eens op kijken op www.pension-ingeborg.at. We trekken daarna nog een weekje door naar Italie. Ik hou jullie op de hoogte van onze ervaringen van de zomer

Gereisd met partner in maart 2010

Pension Ingeborg info