Tijdelijk €25 aanbetaling

Aparthotel info

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Hopfgarten

• 9E. Dienske15-03-2016

Fantastisch, kindvriendelijk hotel

Heerlijke wintersportweek gehad met ons kleintje van anderhalf. Dit hotel was daar perfect voor. Helemaal ingesteld op kinderen, uitgebreide speelmogelijkheden, vriendelijk, behulpzaam en flexibel personeel dat zonder uitzondering ook dol was op kinderen, uitgebreid ochtend- en avondbuffet en alles qua skien vlak in de buurt. Ons kleintje ging vier driekwart-dagen naar de uiterst professionele kinderopvang zodat wij konden gaan skien, en zij had het prima naar haar zin. Er is een klein maar fijn zwembad met een 50cm-gedeelte, als je niet te laat in de middag ging was het ook niet zo druk, het was heel fijn om na het skien nog lekker met de kleine te kunnen zwemmen. De appartementjes (kamers) zijn niet super luxe maar goed uitgerust en schoon (net als de rest van het hotel trouwens). En helemaal niet gehorig! 's Avonds stond de babyfoon aan die ze bij de receptie in de gaten hielden, zodat we lekker in de zithoek konden zitten met een boek. Wij hebben eigenlijk helemaal geen minpunten gevonden, we kunnen dit hotel van harte aanbevelen!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Linda08-08-2015

Voor de winter perfect, voor de zomer wat minder

• Zeer vriendelijk en gastvrij personeel, zeer kindvriendelijk (met name voor kinderen 10 jaar en jonger), zeer schoon, grote kamers, grote speelkamer voor de kinderen, een fijne spa en een mooi zwembad
    • In de zomer mis je de mogelijkheid om bij het zwembad buiten te kunnen liggen. Hoewel het eten in het restaurant goed is, hadden we een beetje een 'wegrestaurant gevoel'. In de zomer vrij veel buitenlawaai (spoorlijn, drukke weg).

Al met al een perfect hotel voor de winter: kinderskipiste voor de deur, skiliften op minimale afstand en binnen meer dan genoeg speelmogelijkheden voor (kleinere) kinderen. Zelf houden wij meer van wat kleinschaliger en persoonlijker. Voor mensen die rust zoeken is het wellicht wat te druk met alle kids...

• 8Leon27-06-2013

Relaxed

Leuk vakantiehotel met goed eten,"kamers modern qua uitrusting, doch nog wel met de Oostenrijkse looks en feel. Jammer dat Hopfgarten niet All-inn aanbiedt, doch prijs is redelijk. Nadeel is wel de harde stenen trappen naar de verdiepingen, tijdens ons verblijf 1 kind zien vallen met alle gevolgen van dien. Ook zouden er bij de ski school Nederlandstalige bij mogen komen want onze kleinste vindt de drempel dan toch te hoog bij alleen Duitstaligen. Goede pistes welke perfect onderhouden worden.

• 9Fam uit Friesland24-02-2013

Geweldig hotel voor een gezinsvakantie

Wij zijn deze voorjaarsvakantie in dit hotel geweest. Ontzettend kindvriendelijkhotel. Erg schoon en heel attent personeel. Eten was perfect en de ligging naar de gondels perfect. Hooguit 1 minuutje lopen. Skischool recht tegenover het hotel. Wij gaan volgend jaar weer!! En super skigebied.

• 10-11-02-2013

Sehr gut! Haben uns alle erholt und wunderbar aufgehoben gefühlt! Spitzen Servive, super Essen, angenehmes Publikum alles rund!

• 10-11-02-2013

Sehr angenehmer Service, die Kinder rundum betreut und das Personal sehr freundlich. Lage des Hotels zum Skigebiet und Skischule optimal.

• 10-11-02-2013

kleines Minus - dass mit den Parkplätzen (wenn ich das Autokennzeichen bekannt gebe gehe ich von einem Parkpsltz aus), und die Bademäntelgebühren für die Kinder - etwas Eigenartig!

• 9sandra3222-01-2012

super vakantie

erg leuk hotel met prachtige kamers enige minpuntje was ons uitzicht super lieve meiden voor de kids met gedeeltelijk nederlandse opvang skischool voor de deur eten in buffetvorm was echt prima en kon voor de kids hierdoor ook gewoon van de volwassene pakken er zit weinig apres ski in het dorp schijnt van de burgemeester niet te mogen das wel jammer

• 9familie Breek01-06-2011

Super!

Geweldige wintersportvakantie gehad, mede door Hotel Hopfgarten. Het skigebied is ongeevenaard groot en mooi. Wel relatief zware pistes, de afdaling naar Hopfgarten is niet echt voor beginners, maar dan kun je de skilift terug naar beneden pakken. Superleuke skischool voor de kinderen recht voor de deur. Geweldig goed eten in het hotel, inderdaad in buffetvorm, maar met kinderen is dat alleen maar makkelijk. Je bent niet zo aan tijd en gangen gebonden. Nette kinderopvang en skiles mag al vanaf ruim 2 jaar (met luier is geen probleem). Onze jongste heeft dus onverwachts vroeg op de skitjes gestaan en dat ging wonderwel redelijk. Ruime schone kamers met fijne bedden. Enigste minpuntje? Misschien de hoeveelheid chloor in het zwembad, na 1 avond waren onze ogen zo geirriteerd dat we het niet meer aandurfde. Verder niets dan lof over dit geweldige hotel met meer dan vriendelijk personeel.

• 10Fam Herweier27-12-2010

super fantastisch

Alleen maar goeds over dit hotel zeer kindvriendelijk , kamer is superruim personeel zeer vriendelijk zeer veel vanuit het hotel geregeld bv. skipassen skilessen (voor de deur voor kinderen). Ligging is perfect t.o.v. skigebied. Ook de kinderopvang (happy club) was super. Restaurant is in buffetvorm en dus voor elk wat wils zeker voor kinderen. Bij de receptie was nederlandstalig personeel aanwezig zo ook bij de kinderopvang.

Aparthotel Hopfgarten info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Brixentalerstrasse 39, A- 6361