Tijdelijk €25 aanbetaling

Haus Veronika - Appartements by Miha

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Haus Veronika - Appartements by Miha voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 60 reviews

• 9Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

60 Reviews over Haus Veronika - Appartements by Miha

• 10Patricia22-08-2020

Absolute aanrader!!!

We hebben (ouders, 2 zoons van 10 en 13 jaar) een fantastische vakantie gehad. Appartement ruim, brandschoon, alles aanwezig. Miranda en Harold zijn prettig en gastvrij. Goede tips gekregen. Veel te doen in de omgeving. Volgend jaar komen wij absoluut terug.

• 10Fam.van Lagen17-08-2020

Heerlijk ontspannende vakantie in Haus Veronika

Appartement was super,netjes schoon,vriendelijk ontvangst en goede begeleiding,op loopafstand van winkels en restaurants. We hebben het hier ontzettend goed naar ons zin gehad.

• 9fam. Loijen27-07-2020

Geweldig!

Heel mooi appartement midden in het centrum van Westendorf. Ruim appartement (XL), schoon, mooi ingericht, van alle gemakken voorzien. Ruim voldoende handdoeken, 2 x per week weer schone handdoeken. Goed uitgeruste keuken. Fijne apparatuur. Harold, Miranda en hun zoon gaven leuke, nuttige tips voor onze vakantie. Erg vriendelijke mensen. We zijn in de zomer geweest, maar ook in de winter heeft dit appartement een uitstekende ligging. Skilift is vlakbij. Zéér zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Wilma25-07-2020

Geweldig

We werden hartelijk ontvangen door Miranda en Harold bij aankomst in de mooie receptie. We hadden een geweldig mooie en ruime en schone kamer. Deze zijn ondanks opgeknapt en zijn met smaak ingericht. We hebben veel tips gekregen over wat er allemaal in de omgeving te doen is. Donderdag was er een markt met live muziek in Westendorf echt een aanrader om even te gaan kijken. Voor ons is Haus Veronika een echt aanrader voor Westendorf. Harold Miranda Mik en Joes bedankt voor alles. We komen zeker terug.

• 10Kim15-02-2019

1 week vertoeft in het prachtige Westendorf! Appartementen complex Veronika is zeker een aanrader. Ligt lekker centraal. Om de hoek een supermarkt en een leuke apres ski bars. De ski piste op 1 minuut loop afstand! Appartement ziet er netjes uit, wij zaten in een 9 persoons appartement. 4 badkamers aanwezig , 3 slaapkamers en 1 slaapbank in de woonkamer. Er is genoeg ruimte om je ool af en toe even af te sluiten van de rest.

Hier komen wij zeker terug!

• 8Rian10-02-2019

Geweldige ligging

Perfecte ligging in het gezellige dorp Westendorf. Je zit vlakbij de pistes waar je dan ook lopend naar toe kunt. De appartementen waar wij in zaten waren groot, netjes, goede bedden en een zeer nette badkamer. Het gezamenlijke beveiligde ski depot is ook ideaal. Kortom een perfecte locatie voor een geweldige wintersport vakantie!

• 7Fam Oosdijk30-01-2019

Geweldig!

Het was een schoon appartement op een top locatie. Alles makkelijk te voet te bereiken.

We hebben een leuke wintersport gehad met vrienden en onze kinderen.

• 8Arno03-09-2018

Super appartement

Appartement in het gezellige centrum van Westendorf. Schoon, goede bedden, keuken met een vaatwasser. Badkamer praktisch ingericht. Apart toilet. Alleen de kerkklokken waren storend, van 22:00 uur tot 06:00 uur hielden ze er gelukkig mee op.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 7Gerrit30-07-2018

Netjes maar druk en vroeg al veel lawaai

Appartement is luxe uitgevoerd met alle gemakken die een gezin nodig heeft. Het raakt alleen wel wat gedateerd en slordig onderhouden. Slapen met de ramen open is geen optie, s’ochtends om 6 uur kun je kerkklokken om het kwartier al duidelijk horen, net als het verkeer wat druk door het dorp rijd. Voor je rust moet je hier niet zijn. Uitzicht is beperkt tot het balkon van een tegenover liggend hotel. Wie uitzicht wil over de natuur en een rustigere vakantie wil hebben kan beter aan de rand van het dorp iets zoeken

• 10Jan Sprukkelhorst05-02-2018

Haus Veronika is een super 3* appartement

Alles is Haus Veronika is super. Vriendelijke eigenaar. Kom er al sinds 1990. Ligt midden in het hart van de gezellige plaats Westendorf in een pracht omgeving. Het Brixenthal is het mooiste dal van heel Oostenrijk. Alle voorzieningen voor levensonderhoud en vertier zijn er aanwezig. Aan de andere kant van de berg liggen de plaatsen Ellmau - Söll en Scheffau. Kitzbühel is een reis van 15 min en in Mayerhofen ben je binnen 45 min. Zijn pracht plaatsen. Van Mayerhofen terug via de Zillertaler Hochalpenstraße. Negatieve ervaringen heb ik niet. Zal er 2018 weer met veel plezier naar toe gaan.

Appartement Haus Veronika - Appartements by Miha info

• CafeNiet beschikbaar
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsNiet beschikbaar
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar