Appartement Haus Veronika - Appartements by Miha

8.6Fantastisch

• 8.6Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte
  • 8.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Veronika - Appartements by Miha voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

49 reviews over Appartement Haus Veronika - Appartements by Miha

• 2019
    10Kim15-02-2019

1 week vertoeft in het prachtige Westendorf! Appartementen complex Veronika is zeker een aanrader. Ligt lekker centraal. Om de hoek een supermarkt en een leuke apres ski bars. De ski piste op 1 minuut loop afstand! Appartement ziet er netjes uit, wij zaten in een 9 persoons appartement. 4 badkamers aanwezig , 3 slaapkamers en 1 slaapbank in de woonkamer. Er is genoeg ruimte om je ool af en toe even af te sluiten van de rest.

Hier komen wij zeker terug!

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8Rian10-02-2019

Geweldige ligging

Perfecte ligging in het gezellige dorp Westendorf. Je zit vlakbij de pistes waar je dan ook lopend naar toe kunt. De appartementen waar wij in zaten waren groot, netjes, goede bedden en een zeer nette badkamer. Het gezamenlijke beveiligde ski depot is ook ideaal. Kortom een perfecte locatie voor een geweldige wintersport vakantie!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 7Fam Oosdijk30-01-2019

Geweldig!

Het was een schoon appartement op een top locatie. Alles makkelijk te voet te bereiken.

We hebben een leuke wintersport gehad met vrienden en onze kinderen.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    8Arno03-09-2018

Super appartement

Appartement in het gezellige centrum van Westendorf. Schoon, goede bedden, keuken met een vaatwasser. Badkamer praktisch ingericht. Apart toilet. Alleen de kerkklokken waren storend, van 22:00 uur tot 06:00 uur hielden ze er gelukkig mee op.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Gerrit30-07-2018

Netjes maar druk en vroeg al veel lawaai

Appartement is luxe uitgevoerd met alle gemakken die een gezin nodig heeft. Het raakt alleen wel wat gedateerd en slordig onderhouden. Slapen met de ramen open is geen optie, s’ochtends om 6 uur kun je kerkklokken om het kwartier al duidelijk horen, net als het verkeer wat druk door het dorp rijd. Voor je rust moet je hier niet zijn. Uitzicht is beperkt tot het balkon van een tegenover liggend hotel. Wie uitzicht wil over de natuur en een rustigere vakantie wil hebben kan beter aan de rand van het dorp iets zoeken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Jan Sprukkelhorst05-02-2018

Haus Veronika is een super 3* appartement

Alles is Haus Veronika is super. Vriendelijke eigenaar. Kom er al sinds 1990. Ligt midden in het hart van de gezellige plaats Westendorf in een pracht omgeving. Het Brixenthal is het mooiste dal van heel Oostenrijk. Alle voorzieningen voor levensonderhoud en vertier zijn er aanwezig. Aan de andere kant van de berg liggen de plaatsen Ellmau - Söll en Scheffau. Kitzbühel is een reis van 15 min en in Mayerhofen ben je binnen 45 min. Zijn pracht plaatsen. Van Mayerhofen terug via de Zillertaler Hochalpenstraße. Negatieve ervaringen heb ik niet. Zal er 2018 weer met veel plezier naar toe gaan.

Alleen gereisd in augustus 2017

• Oude reviews

10Jose Cremer23-01-2016

Fantastisch en ruim appartement

Wij zaten met 6 volwassenen in appartement met 3 slaapkamers en 3 badkamers, Mooi ruime woonkamer. 4 keer per week nieuwe handdoeken. Ligging centraal. Ontvangst zeer vriendelijk en correct. Geen enkel - puntje.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9R Rameckers04-09-2015

Voor herhaling vatbaar

Mooi, waar voor je geld. Alles was schoon, alles goed geregeld. Heeft meegeholpen aan een zeer mooie vakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 7astrid_nauta09-07-2015

Goed maar wel duur

• Prima locatie, nette appartementen. De studio voor 2 personen is wat te klein, de appartementen zijn ruimer. In het centrum van het dorp, perfecte ligging.

• Duur! Wij konden niet vroeg boeken, dus zijn 2 keer bij Veronika beland omdat dit het enige beschikbare appartement was.

Gereisd met partner in februari 2014

• 9Jolanda Meijer-Rabel22-09-2014

Heerlijke ruime appartementen

Fijne appartementen in het centrum van Westendorf

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2014

Appartement Haus Veronika - Appartements by Miha info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats