Appartement Haus Alpen Melody

7.3Goed

Oostenrijk, Tirol, Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Op vakantie geweest naar Haus Alpen Melody?

7.3Goed

• 6.8Inrichting
  • 6.3Hoeveelheid ruimte
  • 7.5Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Haus Alpen Melody

• 5wjh16-03-2015

Niet al te groot appartement

Wij zaten in een 2 kamer appartement met 3 volwassenen. Dan is dit appartement te klein. Keuken is compleet ingericht, maar je kan er niet met 2 personen tegelijk in staan. Geen echte droog gelegenheid voor kleding en handdoeken. Neem extra handdoeken mee. Bedden zijn niet van een degelijke kwaliteit. Een bedbank is aanwezig voor de 3e persoon. Een lekkere zitbank is er niet, want daar slaapt iemand dus op. Kijk uit met boeken via een reisbureau. Ondanks dat toeristenbelasting en eindschoonmaak in de prijs inbegrepen zijn, krijg je toch aan het eind hier een rekening voor.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2015

• 9Dan.21-02-2015

Fantastisch appartement vlakbij pistes en dorp

Het huis bevat slechts 2 appartementen, waarvan wij beide in gebruik hadden. Ruime appartementen met moderne inrichting. Enige wat we miste was een lekkere zitbank. De slaapbank klapte we dus dagelijks uit als zit-/ speelhoek voor de kinderen. In de keuken was alles aanwezig (afwasmiddel, afwasblokken, kruiden, etc). Een appartement plus dus! Vanwege de houten vloeren kan het bovenste appartement wel overlast veroorzaken voor de onderburen, maar in ons geval was dat geen probleem. Dame des huizes zorgt, indien gewenst, iedere dag voor verse broodjes. Voor het bedrag dat ze daarvoor rekent kan je zelf niet naar de bakker rijden. Top service!! Handdoeken hoef je niet mee te nemen, daar zorgen zij voor. Halverwege de week worden deze gewisseld. Beddengoed wordt niet gewisseld. Parkeren is gratis. Appartement ligt net buiten Westendorf, in een doodlopende straat. Onderaan gondel is een skidepot, waardoor je op je normale schoenen in 5 minuten naar het dalstation loopt.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015