Appartement Hannes

Prima 1 kamer Appartement

Linda
29-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het 1 kamer appartement is ingericht met een leuk klein keukentje! Inclusief oven, tweepits kookstel, koelkast en koffiezetapparaat! Alle benodigde pannen en bestek is aanwezig! De slaapbank is prima als je er wat dekens oplegt waar je op kunt liggen (persoonlijk wat kieskeurig met lekker liggen) De badkamer heeft een douchecabine wastafel spiegel en wc! Op de gang staan alle verschillende prullenbakken zodat je het afval makkelijk kunt scheiden!

Prima ruimte om je skischoenen te drogen en je ski's te plaatsen! Er is een overdekte parkeerplaats! Zit er allemaal echt prima uit!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hannes in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hannes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.