Hotel Glockenstuhl

Hotel Glockenstuhl
9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,1

17 reviews over Hotel Glockenstuhl in het Nederlands

Voor de 3e keer weer geweldig!

Laura,
3-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

In 2015 voor het eerst geweest (zwanger), in 2016 met een kind van 9 maanden en dit jaar weer met een kind van bijna 2 jaar. Niets is het personeel teveel. Toen ik zwanger was lette ze goed op wat ik wel en niet mocht eten/drinken. Het jaar met onze zoon van 9 maanden hadden we voor hem zelf eten meegebracht vanwege allergieën, geen probleem. Dit jaar (2017) zijn de allergieën gelukkig over en krijgt hij alles wat hij maar wil hebben. Het eten is dan ook buitengewoon lekker (ontbijt en diner). Kok (Christian) en bediening (Gyula) en alle anderen zeer vriendelijk!!

Zwembad perfect, dit jaar helemaal opgeknapt met nieuwe ligstoelen. De suite (nu voor de tweede keer) is lekker groot, met afsluitbare ' kamer' wat je kunt zien als 'woonkamer/ slaapkamer' maar wij gebruiken het nu als kinderslaapkamer. Ook een tweepersoonskamer met baby is prima te doen. Speeltuin buiten is misschien wat klein als er meerdere kinderen zijn, maar alsnog goed te doen!

Schoonmaak is keurig! Zelfs een luier die we even op het balkon hadden gelegd en we vergeten waren op het laatste moment in de prullenbak te doen is opgeruimd!

Op loopafstand van bergbaan en je zit binnen een minuut in het centrum.

Een echte aanrader!!

Fantastisch hotel

Geert O.,
21-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben hier met twee kleine kinderen (1 en 2 jaar) geslapen. Echt een bijzonder goed hotel. De ligging tov het dorp is erg goed, alles is op loopafstand. We hebben in een suite geslapen waarbij de kinderen een 'eigen' kamer hebben die goed af te sluiten is. Iedereen was enorm behulpzaam en er bijzonder aardig. Het wellness gedeelte is erg groot en goed onderhouden.

Het eten was echt fantastisch! Elke dag een uitbreid ontbijtbuffet met veel keuze uit diverse soorten vers fruit, brood, zoetwaren etc.. Het avondeten was ook erg lekker. Kortom een topverblijf in een mooi hotel!

Fantastisch, volgend jaar weer

Beijer,
20-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

3 super dagen gehad! Wat een geweldig personeel, zeer vriendelijk en gastvrij.

Zeker volgend jaar weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Glockenstuhl voor je op een rij gezet:

Mooi hotel, goed eten en vriendelijke medewerkers.

D. Dijk,
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vooral het goede eten en de vriendelijke medewerkers vielen op.

Super hotel

Renate
24-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bijzonder gastvrij, mooie kamers, heerlijk eten....kortom: ik kan dit hotel aan iedereen aanbevelen!

Al tweemaal een topvakantie!

Laura
17-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Al 2 keer een heerlijke vakantie gehad. 1 keer nog zonder kind, dit jaar met. Kamers zijn perfect! Fijn schoon, nieuwe matrassen en lekker ruim.

Het eten is heerlijk, gemaakt door Christian. Bediening perfect, ontbijt uitgebreid.

Ontzettend goed meegedacht met de allergieën van mijn zoontje.

Tot volgend jaar!

Wat was dit goed!!

Robben
20-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij ( kind van 5, 2 50+, 2 in 20) hebben hier echt een heerlijke vakantie gehad en zijn hier super verzorgt . Heerlijk luxe welness. Prima kamer erg schoon! Buffet vol op keus. Dinner simpel maar lekker! Oostenrijk is in die dorpen nooit zo culiner . De chocoladesuffle was echt heerlijk!!lust je niets van het menu, dan zeg je gewoon wat je wel wil en ze maken het. Bij het ontbijt vragen ze iedere dag hoe je je eitje wil. Hele lieve meiden werken er ze waren erg leuk met mijn zoontje! We zaten er tijdens Valentijn en de vrouwen kregen allemaal Eem bloemetje echt zo leuk . Ook was mijn man er jarig en kregen we een glas champagne van het huis en mijn man een leuk cadeautje . Het ligt overigens ook op een perfecte loop afstand van alles en ligt er genoeg sneeuw kun je zelfs skieend naar je hotel ( 200 meter wel plat) . Wij vonden het super en gaan zeker terug!!

super leuk en goed hotel komen er al jaren

anoesjka
15-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

hotel glockenstulh westendorf

Zeer leuke eigennaren en vriendelijk personeel het hotel ligt op mooie lokatie je bent zo in het dorp of op de piste nog geen 5 min lopen.Wij gaan altijd met het hele gezin en worden ieder jaar weer lief en leuk begroet.

voelt of je weer thuis komt. Christaan de eigenaar kan heerlijk koken en het is toch heerlijk als je na het skieen zo aan kan schuiven.De kamers zijn prima ik bedoel wij slapen er alleen maar dus ruimte zat ook met 2 kinderen op de kamer.

eerste en laatste keer

Antoine Defesche
15-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het Glockenstuhl hotel presenteert zich via de site als luxe en romantisch. In werkelijkheid is het hotel, en dan met name de inrichting van de kamers aan een renovatie toe en waren er in de week dat wij er waren, vreemd genoeg buiten de schoolvakanties, heel erg veel luidruchtige kinderen die ook in de niet voor kinderen toegankelijke sauna keet aan het schoppen waren. Na een opmerking hierover heeft het management een keer wat gezegd tegen de ouders, maar het bleef de rest van de week kermis in de sauna. Ook de beroemde Oostenrijkse dekbedden ontbraken, dunnen syntetische gevallen waren er wel. Het eten was voor een groot deel dramatisch, soep uit blik en veel kant en klare dingen die de kok duidelijk bij de plaatselijke sligro had gekocht en alleen nog maar hoefde op te warmen. Verder een geheel ongekoeld buffet bij ontbijt en diner wat elke dag weer hetzelfde werd neergezet. Lange leve de bacteriën. Een teleurstelling voor deze prijs. Wel goede wijnkaart en aardige bediening.

geweldig hotel

dennis en anneke
31-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een week doorgebracht in hotel glockenstuhl en dit was echt super. vanaf het moment dat je aankomt tot het moment dat je vertrekt wordt je in de watten gelegd.

Het eten is echt heel goed, en voor ieder wat wils. Het personeel maakt er door hun vriendelijkheid echt een aangename sfeer.

We hebben een aantal aanbieders voor Glockenstuhl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glockenstuhl in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glockenstuhl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.