Pension Gästehaus Ager

8,3

• Ligging t.o.v. pistes9,0

3 reviews over Pension Gästehaus Ager in het Nederlands

Met jonge kinderen

Gezellig appartement op mooie lokatie

Rene
30-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het ligt op 5 minuten lopen van de skilift. Centrum op 10 minuten lopen.

Lekkere rustige lokatie maar wel overal dichtbij. Indien gewenst staan de broodjes 's ochtends voor je deur.

De appartementen is redelijk simpel maar alles is aanwezig. ik vond het bed wel erg doorzakken.

Ik zou hier zeker weer terugkomen. Aardige eigenaar ook.

Toppertje voor de rust en uitzicht !!!

De Vries
9-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Toppertje voor de rust en uitzicht !!!

Heel goede service van de eigenaar Franz Ager.

Prima verblijfplaats

Jan Smits
19-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

We verbleven in dit Gastehaus als alternatief voor een volgeboekt Hotel Mesnerwirt wat midden in het centrum van hetzelfde dorp gelegen is. Boeking via DeJong Intra, waarbij het avondeten (half persion geboekt) in hotel Mesnerwirt gebruikt kon worden. Het is gebleken dat overnachten in Gastehaus Mesnerwirt een prima alternatief was, dit gastehaus ligt een klein (leuk) stukje lopen van het centrum af, absoluut niet berg op of iets dergelijks dus prima te doen. Het is voorzien van een aantal leuk ingerichte kamers, en ook parkeren is prima geregeld voor de gasten. Dit gastehaus ligt niet meteen in het zicht vanaf de straat, maar is er zeker niet minder om. Ik kan het verblijf van hotel Mesnerwirt niet beoordelen, maar de combinatie van deze accomodatie met het avondeten in Mesnerwirt was een prima en leuke combinatie..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gästehaus Ager in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gästehaus Ager zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.