Gasthof Ferienhaus am Brixenbachl

9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,3

18 tips over Gasthof Ferienhaus am Brixenbachl

Herman en Siny Versteeg, 12-7-2015
Koop een liften kaart en de mooiste plekjes zijn te bewonderen
j.lucke, 24-6-2015
De ligging is werkelijk fenomenaal! Direct vanuit de voordeur zijn er prachtige wandeltochten in een adembenemende omgeving te maken. Met mooi weer kun je op loopafstand naar een erg mooi en gezellig zwembad. En mocht je even geen keus kunnen maken dan helpen Tonny en Carolien je erg leuke trips uit te zoeken voor geweldige dagjes uit..
Margreet en Roel, 25-1-2015
de mooiste kamers zijn de suites.

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienhaus am Brixenbachl voor je op een rij gezet:

Karin Keesmaat, 14-1-2015
Neem een eigen waterkoker mee, een kopje thee kunnen zetten op deze mooie kamers is toch wel erg lekker.
Jan Lucke, 24-6-2014
dagtrip grossglockner, dagtrip krimler watervallen, prachtige wandel en fietsroutes
Ronald, 14-6-2014

Beklimmen Hohe Salve met als beloning een heerlijke lunch op het terras van het restaurant op de top.

Let op, niet alle almen waren al open in de omgeving, sommigen gaan pas in juli open.

ofcorse, 31-10-2013
Een elektrische mountainbike huren en dan zo een berg op fietsen.
Jan en Ria, 7-9-2013

Kies voor de suite.

Kies voor halfpension. Het keuzemenu voor het drie-gangen diner biedt voor elck wat wils.

Vraag aan Ton en Carolien naar de prachtige wandel- en fietsroutes !

Corrie kloos, 6-9-2013

Mooi gebied om te wandelen en skieen-langlaufen

En de plaatsen in de buurt zijn gezellig om te bezoeken

T. Timmers, 24-8-2013

Je kunt zonder verdere voorbereidingen van uitjes op reis gaan.

Ton en Carolien weten altijd wel iets te verzinnen om te doen. Mocht je even wat minder goed in je vel zitten: Ton weet je altijd op te beuren met zijn grappen en zonnige humeur en zijn positieve kijk op ....alles.....