Gasthof Ferienhaus am Brixenbachl

GasthofWeer vandaag24°11°
Gasthof Ferienhaus am Brixenbachl
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienhaus am Brixenbachl voor je op een rij gezet:

136 reviews over Gasthof Ferienhaus am Brixenbachl in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Fantastisch!

Druten
26-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben enorm genoten van onze vakantie in Oostenrijk.

Alles was goed geregeld, het eten was heerlijk de kamers waren super netjes en groot!

Zeer gastvrij ontvangen, kortom wij hebben een top vakantie gehad.

En zal dit adres zeker aanraden aan vrienden en familie!

Super tijd gehad

Fokko
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gewoon Top, we zien uit naar de volgende keer

Super verblijf gehad met veel gastvrijheid

Melvin Wijnand Borian Robin en Ferrie
12-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer gastvrij en vriendelijk je komt niks te kort!! Ton en Carolien staan altijd voor je klaar niet alleen voor de bediening maar ook voor advies over het skigebied. Ontbijt was goed verzorgd net als het diner,Je hebt genoeg te kiezen en smaakt heerlijk. Dat er zo veel mogelijk met verse producten wordt gewerkt proef je.Met de skibus die voor de deur stopt ben je zo bij de skilift. Top verblijf hebben we gehad

• Ligging t.o.v. pistes8

Netjes en eerlijke service, informeel en zonder gedoe.

Je voelt je er thuis.

En alles kan in het Nederlands.

5 minuten met auto of bus naar de lift om te skiën in een heel groot gebied

Heerrlijke vakantie gehad

Rob en Martin
4-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij hebben het heerlijk gehad, eten is prima en veel variatie. kamer was zeer schoon. Komen zeker weer terug.

Wederom geweldig!

Groesbeek
21-9-2017

Voor de vierde keer verbleven bij Ferienhaus am Brixenbachl, het was wederom weer geweldig zowel het verblijf als de omgeving bevielen goed.

De accommodatie en kamers waren schoon en het personeel is erg vriendelijk en staat voor je klaar bij vragen zoals bijvoorbeeld over de bezienswaardigheden en activiteiten in de omgeving.

Wij komen zeker hier terug!

Heerlijke dagen gehad.

Rob en Monique
17-9-2017

Wij zijn een kleine week bij Tonny en Carolien geweest en hebben het heerlijk gehad. De gastvrijheid en de leuke en vooral goede tips waren super. Je voelt je heel snel thuis bij hun en wordt goed verzorgd. Wij gaan zeker proberen terug te komen.

Huiselijk hotel met fantastische service.

Ronald
15-9-2017

Eigenlijk alleen maar positief! Ontvangst was hartelijk en voelde bijna alsof we op visite kwamen. Ik mag veel dingen niet eten en de extra moeite die Carolien voor me heeft gedaan door recepten aan te passen, lactosevrije producten in te kopen en dergelijke was werkelijk fantastisch.

Veel gelachen door de droge humor van Ton en de leuke verhalen van Carolien, het was zowiezo altijd gezellig.

De tips van Carolien bij het uitstippelen van wandelroutes en bezienswaardigheden in de omgeving hebben onze vakantie echt tot een succes gemaakt. Het was voor ons de eerste keer in Oostenrijk, en zeker niet de laatste keer, en als we weer gaan gaan we zeker weer naar dit zeer fijne hotel.

Geweldig verblijf

Familie Verwaaijen
10-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn als gezin vanaf de 1e minuut in de watten gelegd.

Er waren ook gezinnen met jonge kinderen, en die kinderen ontbrak het aan niets er is zelfs een speciaal ingerichte speelhoek.

En de gastvrouw en gastheer slaagde er in om voor iedereen aandacht te hebben en dat maakt niet vaak meer mee.

Ook het eten is er fantastisch, ze koken er heerlijk wat je elders mist 'groenten' die kreeg je daar wel.

De kamer was geweldig, heerlijk kunnen slapen op zeer goed liggende bedden.

Als je schoon beddengoed of handdoeken wilde dan kreeg je die gewoon.

Bij het ontbijt kregen we diversen dagtocht tips mee, en daar hebben we ook gebruik van gemaakt.

We zijn zelfs mee geweest naar een dorpsfeest en de terugreis was netjes geregeld, we hoefde alleen maar in te stappen en werden netjes naar het Ferienhaus gebracht.

Onze aanbeveling voor iedereen is Gasthof Ferienhaus am Brixenbachl doen!

En ons zien ze zeker nog eens terug.

Caroline en Ton nogmaals bedankt.

Super geweldige vakantie gehad

Adwin, Yvonne en Mike Gloudemans
10-8-2017

Ze zijn er heel erg gastvrij en geven je goede tips over de bezienswaardigheden. De kamers zijn super en de bedden liggen goed, verder is het eten voldoende en fantastisch. Al met al een aanrader voor iedereen voor een superleuke vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Ferienhaus am Brixenbachl in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Ferienhaus am Brixenbachl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Ferienhaus am Brixenbachl scoort een 9.34 uit 10 op basis van 147 reviews.