Géén boekingskosten

Familienpension Heisenhof

OostenrijkTirolWestendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Familienpension Heisenhof voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 39 reviews

9.3FenomenaalScore uit 39 reviews
  • 8.4Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

39 Reviews over Familienpension Heisenhof

• 9Jaap Wijnsma16-01-2019

Top locatie met super vriendelijk personeel!! We gaan zeker nog een keer.

• 10Bart Lensink21-02-2018

Super plek super vriendelijk

Wat een lieve mensen. mooi kamers, alles mag en niets is teveel. super gastvrij👍👍👍 Doe zo voort

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Jaap Wijnsma24-12-2017

Geweldige vakantie

Fantastische locatie met familie Josl en Helga Riedman als super gastheer/vrouw. Super week gehad!!

• 10Familie Jacobs08-09-2016

Perfect hotel met jonge kinderen

Wij hadden een familiekamer geboekt. Twee ruime twee persoonskamers die verbonden waren door een tussendeur. Buiten en binnen meer dan voldoende vertier voor jongere en oudere kinderen. Zowel ontbijt en avondeten heerlijk, perfect verzorgd. En een heel gemotiveerd en vriendelijk team! Verder is er in de omgeving heel veel te doen voor jongere kinderen.

• 10fam tijken02-09-2016

fantastisch hotel met lekker eten en top personeel

alles was goed. het hotel was mooi schoon. erg lekker gevarieerd eten. en een zeer uitgebreide speeltuin. en een super vriendelijk en fijn team .

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9D. v.d. Berg25-08-2015

Super vakantie, dankzij dit hotel en dr personeel

Het hotel is echt gericht op families met kinderen, heerlijke ligging met voldoende speelfaciliteiten binnen&buiten. Het personeel is super vriendelijk, behulpzaam en de service en kwaliteit van eten is meer dan prima. Kamers onlangs opgeknapt en van alle gemakken voorzien. Kortom wij komen zeker terug!

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 10Familie Geerinck17-08-2015

Geweldig, aangenaam familiehotel!

Super vriendelijke mensen. Niets is teveel. Opa was mee dat gehandicapt was en waren super gedienstig! Op een avond eens bbq.... Iedereen heeft zijn vaste tafel. Niemand moet zoeken voor een plaats. S morgens ligt er al iets lekkers klaar op de tafel....heel lekker gewoon, goed en gezond eten! Een echte aanrader!

• 9René en Wencke Niks15-08-2015

Zeer goed familiehotel!

Met onze kinderen van 11 en 6 jaar hebben we een week lang genoten in dit fantastische hotel. De kamer (de kinderen sliepen op een aparte kamer, ideaal) met veel kastruimte, fijne bedden, prima badkamer met dagelijks schone handdoeken, het uitgebreide ontbijtbuffet, het afwisselende en kwalitatief goede avondeten met verse producten, de gastvrijheid en de kindvriendelijkheid; het was allemaal dik in orde. Ook het contact met de andere gasten (met kinderen) was prettig. Omdat het hotel slechts 17 kamers heeft blijft het allemaal heel overzichtelijk en is er geen sprake van hysterische taferelen bij de buffetten. Voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 12 zeer aan te bevelen.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 10Joost en Ilona de Maat03-08-2015

Geweldig familiehotel!

We hebben een week doorgebracht in dit geweldige hotel. Het is zeer kindvriendelijk; onze jongens van 7 en 9 jaar hebben zich geen moment verveeld. Leuke speeltuin en speelkamers. We hadden een familiekamer geboekt; de jongens lagen op een aparte kamer. Elke dag werd de kamer schoongemaakt en de handdoeken werden - als je dit wilde - iedere dag vervangen. De eigenaren en het personeel waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt en avondeten was ook erg uitgebreid en lekker. Kortom, een super hotel, waar we graag nog eens naar terug gaan! Echt een aanrader voor mensen met kinderen.

• 9monique21-02-2015

super wintersport gehad

Uiteraard werkte het weer van afgelopen week mee, alleen maar zon. Hotel is een aanrader, personeel en eigenaren zijn super vriendelijk en staan altijd voor je klaar niets is teveel. gezellig klein familie hotel waar je ook snel contact hebt met de andere gasten. kamers zijn ruim , en alles is zeer netjes , aparte wc met 5 personen ook wel belangrijk . eten is super elke avond wat anders in buffetvorm, voor iedereen is er wel iets en mocht het niet zo zijn dan wordt er altijd nog iets klaar gemaakt. enige kleine minpunt is afstand naar de piste, maar met behulp van taxi € 1.50 p.p. is dit ook geen ook geen probleem . wij hebben een super vakantie gehad aanrader voor iedereen met kinderen oud of jong

Hotel Familienpension Heisenhof info

Het complex