Hotel Brixenthalerhof

Meer hotelinfo

21 reviews over Hotel Brixenthalerhof

• 9Sebastian12-03-2016

Zeer net aparthotel!

Gastvrije ontvangst, nette kamers, gratis upgrade gekregen. Goede bedden en ontbijt was prima!

• 8jjgbosmans09-03-2013

geweldig weekje voor de kerst van 2012

ik ben met mijn zoon van 20 een week voor de kerst geweest en had geboekt via een veiling voor heeeeel weinig, we hebben een fantastische week gehad alles ging welliswaar net open maar we hebben genoten ook van de accommodatie deze was uit de kunst, zeer goed nederlands sprekende eigenaaresse en heel vriendelijk er waren maar 2 kamers bezet en wij lagen in het grootste appartement met ieder een eigen bad en slaapkamer keukentje woonkamer 2 tv`s echt geweldig, we gaan zeker nog een keer terug en wellicht in dezelfde periode waar de psites lekker rustig en zeer goed geprpareerd waren, 1e keer westendorf maar zeker niet de laatste keer!

Met oudere kinderen

• 9e_a_m_vanbeek04-08-2011

heerlijk hotel!

Op circ 5 minuutjes wandelen ligt de piste. Makkelijk middels een pad te komen, zelfs met de allerkleinsten. Kamers zijn ruim van opzet met een mooi balkon. 'sMorgens staat er een heerlijk ontbijt klaar wat je gezellig tussen de Oostenrijkste banken kunt nuttigen. De gastvrouw is erg aardig en bij vragen probeert ze je zo goed mogelijk te helpen. Dat is onze ervaring. Toen onze zoon nog klein was, mochten we zelfs hun spulletjes gebruiken zodat we deze niet mee hoefden te nemen. De appartementen op de bovenste verdieping zijn gewoon HEERLIJK. Als je doucht kijk je uit op de piste en je hebt een heerlijk groot balkon. Wij willen niet anders meer dan bij Brixentalerhof verblijven.

• 10tineke18-07-2011

geweldige sfeer

super vakantie gehad. ontzettende aardige mensen en erg gastvrij. Alles was erg schoon en voldoende handdoeken. mooie appartementen en kamers. gewoon een toppertje.

• 4Rob16-01-2011

Nooit meer

Afgelopen week doorgebracht bij brixentalerhof met wat vrienden. Appartement was erg schoon en zag er netjes uit. Ligging is redelijk. Verder weinigs positief, bazin aldaar was zeer onvriendelijk, chagerijnig en kortaf. Kamer was zeer klein voor 5 volwassenen, vooral de kamer/keuken was abnormaal klein, ook kregen we te weinig handoeken. Verder moest je overal muisstil zijn , anders stond mevrouw zo midden in je kamer. Je mag toch echt wel meer verwachten voor zoveel geld. Ook moesten we 10 uur het appartement verlaten, ook mochten de koffers niet blijven staan (vertrek 20:15 avond). We hebben toen gelukkig een ander appartement kunnen vinden voor 1 dag.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9Ilona29-08-2010

Mooi appartement met ruime slaapkamers

Een mooi appartement met ruime slaapkamers en een nette badkamer bij iedere slaapkamer. Alleen jammer dat er maar 2 kookplaten zijn.Verders wel om de dag schone handdoeken en het zag er allemaal schoon, netjes en verzorgs uit. Dicht bij het centrum van Westendorf. Jammer dat er voor de kinderen niets te spelen bij was , hiermee zouden ze meer gezinnen kunnen trekken. Maar verders een aanrader.

• 10j meinds27-08-2010

helemaal top

prachtig luxe en vreselijk schoon appartement, heerlijk rustig gelegen en toch bij centrum vriendelijk ontvangst in nederlandse taal ook nog.

komen zeker terug

• 9j meinds27-08-2010

helemaal top

Wat een prachtig en luxe appartement heerlijk rustig geen lawaai van buren,erg netjes en brandschoon helemaal goed.

komen zeker een keer terug

• 9Klaas Jan26-07-2010

Mooi appartement in prachtig skigebied

Wij hebben 3x wintersport in Westendorf gehouden in de Brixentalerhof. Hierbij hebben wij de appartementen op de bovenste verdieping gehuurd. Een prachtig appartement, met een aparte slaapkamer. We waren toen nog met 2 kinderen die op de slaapbank sliepen. De appartement heeft een mooi uitzicht op het dorp en heeft alles op loopafstand. Het skigebied van Westendorf alleen is al leuk en dan kan je ook nog naar de overkant voor nog meer skiplezier.

• 4Petra31-01-2009

Wat een hel.

We zijn met vier personen in het appartement geweest. Dit was veel te klein voor vier personen, het was (naar mijn mening) geschikt voor hoogstens twee personen. De slaapbank was keihard, alsof je op een plank ligt. De "keuken" is zo klein dat je er maar met 1 persoon in kunt staan. De douche was iedere keer koud. Het appartement was veel te klein. Ligging t.o.v. piste en centrum is wel goed. Ik ga er nooit meer heen!

0 tips over Hotel Brixenthalerhof

0 vragen over Hotel Brixenthalerhof

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken