Pension Brixen im Thale

Pension Brixen im Thale
7,7

• Ligging t.o.v. pistes8,5

20 reviews over Pension Brixen im Thale in het Nederlands

Fantastisch gezellig skigebied voor jong en oud

Paul Boensma,
23-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Groot skigebied, 250 km aan pistes met zeer gemoedelijke dorpen met toch veel après-ski mogelijkheden. Voor skiërs van verschillende niveaus, blauwe, rode en zwarte pistes. Gezellig druk.

Super

Robert de haan,
16-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi skigebied met leuk en gezellig dorp.

Goede sfeer en relaxte mensen

Heerlijke tijd samen gehad!

K,
12-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Is een rustig plaatsje dichtbij westendorf waar je heerlijk kunt aprés skiën en met de taxi zo weer in Brixen bent! Bij Brixen im Thale heb je de keuze uit 2 liften vanuit het dal, waardoor het skigebied heerlijk vergroot wordt! In het gastenhof alpenrose kun je heerlijk en goedkoop eten, het is een goedkope slaapaccomidatie dus je moet er niet te veel van verwachten. Je hebt er alles wat je nodig hebt en met een ideale ligging.

Zeker voor herhaling vatbaar

Jannegje Gerritsen,
19-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit pension is zo geweldig, elk jaar kom ik er en word ik weer ontvangen door de altijd vrolijke rheino en met die andere heb ik niks. Kamer waren goed en eenvoudig. Het ontbijt was goed te doen, het ligt op loopafstand van de pisten.

Gastvrij

Bjorn Kuis
15-10-2016

Al meerdere keren verbleven in dit pension. Kees en Reino zijn super gastvrij, ze zullen het je echt naar je zin maken zodat je een super vakantie zult hebben.

Het pension ligt midden in het dorp Brixen. Het is heerlijk relaxed doordat de Nederlandse eigenaren er alles aan doen om je thuis te laten voelen. Ruime, schone kamer met douche en wc, heerlijke bedden. Ontbijt is uitgebreid en goed. Veel wandelmogelijkheden en uitstapjes naar diverse plaatsen in Tirol mogelijk, de eigenaren kunnen daarin goed adviseren.

• Ligging t.o.v. pistes9

Gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk, gastvrij, gezellig, geven goed advies over de omgeving en denken mee, prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed! Kamers zijn schoon.

Uitstekend!

Albert en LIa
29-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer vriendelijke gastheer en -vrouw: denken positief mee met tips van bezienswaardigheden. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Heerlijk pension om tot rust te komen en van de natuur te genieten. Een aanrader voor de zomervakantie.

Goede plek!

Kirsten Berenpas
4-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima locatie, dicht bij de liften om het skigebied in te gaan! Huiselijke sfeer, erg gezellig!

voor herhaling vatbaar geweldig

trudy barnhoorn
9-7-2013

wij hebben eerst in het pension overnacht wat goed was, het ontbijt goed.

Daarna hebben wij een week in het appartement gezeten, die een goede indeling had, schoon was en gezellig ingericht.

Het uitzicht was adembenemend.

We hebben een aantal aanbieders voor Brixen im Thale voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Brixen im Thale in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Brixen im Thale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.