Hotel Briem

Prijs kwaliteit verhouding goed

Jan
12-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed Hotel , prijs kwaliteit verhouding goed . Jammer dat er nog steeds gerookt mag worden bij de bar !

Personeel mag wel wat vriendelijker zijn , winter sport is leuk , zo moet het hotel ook zijn .Dit weerhoudt ons er niet van volgende keer weer te kiezen voor dit Hotel . Eigenaresse zou meer moeten delegeren aan het personeel zodat ze meer de gast vrouw kan zijn .

• Ligging t.o.v. pistes7

De bediening was vriendelijk en goed. Personeel is heel goed. Goede contacten mt gasten, ondanks dat het Hongaarse jongens zijn

Eenvoudig, maar goed.

Toon
27-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima Hotel voor een week. Kamers wat gedateerd, maar netjes en schoon. Goed ontbijt, al zou dit over een week verdeeld iets gevarieerder mogen zijn. Avondeten ook prima. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed, gevarieerd, voldoende en lekker. Wij zijn (gelukkig) wel heel makkelijke eters. Gaat wel erg snel. Zou iets meer ruimte tussen mogen tussen de verschillende gangen. Bediening is gereserveerd, maar zeer vriendelijk. Ruimte om 's-avonds nog wat te zitten, kletsen en drinken. Mensen werken keihard om het de gasten naar de zin te maken. Heel veel respect voor. Kleine lift op ruim 5 minuten lopen. Goed te doen. Voor hen die die toch te ver vinden, skibus naar gondel stopt nagenoeg voor de deur. Al met al ruime voldoende.

• Ligging t.o.v. pistes8

Het is een hotel waar je een gemoedelijke sfeer aantreft. Er is een keuzemenu voor 's avonds en een behoorlijke keuze bij het ontbijt. Wanneer je 's middags wilt lunchen is daar de gelegenheid voor. Keuze genoeg voor elke portemonnee.

ge woon goed

wimschop
25-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

nou wat goed is is ont bijt en ben je niet teveel eisend dan kan je er goed wezen . het nadeelis dat je beetje ver vd piste zit met outo geen ramp maar te voet best wel eenstukje.als je zoals ik gebondenbentanhet ov en na 12uursavonds kom je niet meer binnen . ten zij je de sleutelmeeneemt.word ook gezecht vante voren

Gezellig en goed!

Keizer
30-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede verzorging door de gastvrouw en haar personeel. Gastvrij deden ze er alles aan om het ons naar het zin te maken. Het eten is prima, niet bijzonder maar gewoon goed! Alles op loopafstand, restaurants maar ook de skiliften. Er viel veel sneeuw, het terrein werd erg goed schoon gehouden.

De uitstraling is ouderwets, bedden zijn kort. Maar dit past wel bij oostenrijk. Wij hebben een top vakantie gehad!

Retro hotel

Jelle
29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alsof de tijd 50 jaar heeft stilgestaan. Kamers klein, schoon en netjes. Ben je langer dan 1.85 m dan zijn de bedden waarschijnlijk te klein. Ontbijt goed. Avondeten minder. Maar gezien de prijs die je betaalt misschien ook wel weer te verklaren. Gastvrije bediening van mevrouw Schieder, haar zoon Rene en staf.

• Ligging t.o.v. pistes8

Fijn hotel, vriendelijk personeel, goede service(glutenvrij dieet was geen probleem) fijne ruime kamers met goede douche, heerlijke saunaruimte en het eten was prima, niet culinair maar dat kan ook niet voor de prijs . Hotel ligt op 10 min lopen van stoeltjeslift, goed te doen. Enige nadeel is dat de gezamelijke ruimtes naar rook ruiken, verder geen minpunten!

Super management

C.J. Klein
5-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Van 7 uur Ochtens tot 24.00 uur.

Wat een genot om daar te verblijven.

Fantastische plek.

Ria Potuyt
22-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een gezellig hotel,ligging is prachtig mooi uitzicht op de piste. Vriendelijke personeel en de kamers zijn schoon,worden iedere dag schoon gemaakt,eten is er ook goed,Petje af voor de eigenaresse.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Briem in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Briem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.